SL R22 AGF-FCM, søndag d. 24. februar

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper BW1100

Re: SL R22 AGF-FCM, søndag d. 24. februar

Indlæg af Jesper BW1100 »

Fucking fede 3 point. Ikke engang en katastrofe-udvisning af Onuachu (Er ubegribeligt at Daugbjerg Burchardt er professionel dommer. Han er konsekvent elendig), og en hjerneblødning af Dal Hende kan slå os ud af kurs.
Den her blev kriget hjem!

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Dal Hende og Hassan har fået for langt snor af KA, længere er den ikke, selvfølgelig er Wickheim uden for med skade, iøvrigt ufatteligt at man ikke sætter Okosun ind i stedet for George, Okosun har jo airforce number one.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

FCM2000 skrev:
24. feb 2019, 18:10
Dal Hende og Hassan har fået for langt snor af KA, længere er den ikke, selvfølgelig er Wickheim uden for med skade, iøvrigt ufatteligt at man ikke sætter Okosun ind i stedet for George, Okosun har jo airforce number one.
George laver et fremragende indhop i dag. Han suger bolden til sig op til flere gange 1 mod 3, og er en væsentlig årsag til vi kommer ud af presset til sidst. Jeg håber man giver ham chancen næste uge når Paul har karantæne !

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Jesper BW1100 skrev:
24. feb 2019, 18:14
FCM2000 skrev:
George laver et fremragende indhop i dag. Han suger bolden til sig op til flere gange 1 mod 3, og er en væsentlig årsag til vi kommer ud af presset til sidst. Jeg håber man giver ham chancen næste uge når Paul har karantæne !
ja han får nok chancen, men vis nu noget mod FCM, man har fået en polak og en brazser, få dem nu i spil.

Dal Hende er færdig, han bidrager ikke med en dyt. Håber vi får at se den nye polak.

Andersson skal hæve niveauet på de indlæg han kommer med, Hassan har meget svært ved at ramme noget som helst.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

M A N D F O L K E I N D S A T S
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

På vej hjem fra stadion. Masser af politi med udrykning på vej mod stadion. Sådan en kampnbringer sindene i kog
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Fantastisk sejr. Virkelig godt fightet i land af de tilbageværende ni spillere. Det er mesterskabspotentiale det her!

Det røde til Paul bør han ikke få karantæne for, det var helt forkert. Begge spillere har fod på bolden i luften, så skulle de begge have haft gult og det var der jo ingen grund til. Men det bør ikke koste en spilledag!

Til gengæld uprofessionelt af Dal Hende, vi var allerede nede med en....

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jesper BW1100 skrev:
24. feb 2019, 18:14
FCM2000 skrev:
Han laver nogle gode ting hvor han får frispark hvor vi er 9 mod 11. På et tidspunkt var jeg dog rasende på ham, men det endte lykkeligt da hans passivitet/ugidelighed eller blot manglende forståelse for situationen udløste det røde kort til AGF. Lige ud for hvor jeg stod får Onyeka bolden og har to AGF’ere omkring sig. George står med en mand på midten, Onyeka både råber og viser med fagter at han vil have George over for at hjælpe til men George vinker hvad jeg opfatter som afvisende - at Onyeka skal slå den indover. Onyeka bliver irriteret og tager en dribling mellem to mand og vupti - gult rødt til AGF. Shit George fik mit blod til at koge der. 9 mod 11 i 2 minutters overtid og så vil han have slået en bold indover i stedet for at hjælpe en holdkammerat der er hårdt presset af to mand. Jeg tabte en del for George i den situation må jeg indrømme

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Ravnen skrev:
24. feb 2019, 18:53
Fantastisk sejr. Virkelig godt fightet i land af de tilbageværende ni spillere. Det er mesterskabspotentiale det her!

Det røde til Paul bør han ikke få karantæne for, det var helt forkert. Begge spillere har fod på bolden i luften, så skulle de begge have haft gult og det var der jo ingen grund til. Men det bør ikke koste en spilledag!

Til gengæld uprofessionelt af Dal Hende, vi var allerede nede med en....
Fra den vinkel jeg havde på stadion tænkte jeg straks at der var gult/rødt. Jeg var dog ca 80 meter fra situationen pga den latterlige løbebane de har omkring banen.

I det hele taget et lortestadion med en ringe stadion platte. Mage til tørt pølsebrød skal man lede længe efter. Frankfurteren var dog nogenlunde men ikke noget at skrive hjem om

Dal Hende og Rilwan var pivringe for tredje gang af tre mulige i foråret.
Evander og Mabil bedre med i anden halvleg. Det samme med Jacob Poulsen som jeg ikke synes tænker offensivt nok når han har bolden omkring feltet. Det er som om at han ikke ser de løb som der kommer i dybden, men hver gang orienterer sig om at få den bredt og er en anelse for langsom med det. Han kæmpede og dirigerede dog som en ægte anfører. Respekt!
De tre bagerste og Joel med kanonkampe. Intet mindre

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Var henvist til FCM-appen og Liga på P3 til den her, og jeg er uden at have set med utrolig imponeret af, at vi fik kriget den hjem. Så vigtigt! Men virkelig ærgerligt at få Good Paul i karantæne på tvivlsom vis. Gør mig ingen forhåbninger om, at den kan omstødes.

Har vi egentlig før været to mand nede i Superligaen? Husker en kamp mod Randers på MCH, hvor vi var to mand oppe, men ellers er jeg blank.

Maksimumpoint for foråret! Fornemt!

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Stærkt! Fandme flot at krige den hjem. Vi fortjente i den grad også de tre point, AGF skaber godt nok ikke meget.

Jeg tror, uden at have set vores polske ven, at MDH kan få svært ved at komme retur på holdet. Han er afgjort det svageste led bagtil, og modstanderne ved det. De kører konsekvent over vores venstreside. Derudover bidrager han ikke med klassiske WB-dyder som hode indlæg og assists. For mig vores svageste led overordnet set.

Fornem kamp af Paul og ligeså fornemt indhop af George. Meget afgørende for sejren at han får anvendt sin fysik så effektivt. Øv at mangle Paul, spm fCN hader, næste gang, men så må George grobe chancen.

Sidste note: Hassan bidrager med alt alt for lidt.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Lund7400 skrev:
24. feb 2019, 19:38
Stærkt! Fandme flot at krige den hjem. Vi fortjente i den grad også de tre point, AGF skaber godt nok ikke meget.

Jeg tror, uden at have set vores polske ven, at MDH kan få svært ved at komme retur på holdet. Han er afgjort det svageste led bagtil, og modstanderne ved det. De kører konsekvent over vores venstreside. Derudover bidrager han ikke med klassiske WB-dyder som hode indlæg og assists. For mig vores svageste led overordnet set.

Fornem kamp af Paul og ligeså fornemt indhop af George. Meget afgørende for sejren at han får anvendt sin fysik så effektivt. Øv at mangle Paul, spm fCN hader, næste gang, men så må George grobe chancen.

Sidste note: Hassan bidrager med alt alt for lidt.
Vores nye polske ven var henvist til tribunen, som jeg er orienteret. Så ved jeg ikke om han er klar, eller bare ikke har gjort det godt nok.

/Cortez

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Så AGF scorer, og kommer foran.
Så har AGF hånd på bolden i feltet, som ikke bliver dømt.
Så scorer FCM.
Så scorer FCM igen, men bliver korrekt underkendt.

Så for FCM et MEGET tvivlsom rødt kort.
Så for FCM et fair rødt kort.
Så bliver FCM's assistentræner smidt ud.
Inden AGF så også får et rødt kort
Og har spillet 11 mod 9, men kunne ikke scorer 😀
Ja, nogen ville endda nok endda sige 12 mod 9.

Kæft en fremragende afslutning og en sejr der varmer!!!

Potentiale for god TV, når Discovery's udsendelse kommer.

Har ikke været mega fan af George. Måske var han hjulpet af at have luft, mens folk begyndte at være trætte. Men hold da op, hvor er han en enmandshær i angrebet i afslutningen, imponerende han formåede at gøre sig selv til en trussel i stærk undertal, en fornøjelse og se.

Og selvfølgelig bare super stærkt af Alexander Kianchenko bagkæden + Joel.

Og et lille kip med hatten til Kenneth A. der holdte hovedet koldt. Og lignede at holdet havde trænet at gå til hjørneflaget i slutminutterne,
og man formåede at trække tiden uden at være nederen, usympatisk og blev straffet for det.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Nu har jeg set episoden med Pauls andet gule kort. Det er selvfølgelig en fejldom, men retfærdigvis skal det siges at det kommer an på hvilken vinkel man ser den fra. Som tidligere nævnt så var jeg ikke i tvivl om at det var korrekt set i god vinkel fra tribunen. Den kameravinkel man får bagfra viser dog tydeligt at hele bolden var imellem OG nok så vigtigt så ville Paul ikke have ramt sin modstander havde han kikset bolden.
En situation som jeg mener dommeren er undskyldt i og som understreger vigtigheden af VAR.

Paul må dog aldrig gå i den nærkamp på den måde som ikke var helt kontrolleret med et gult kort i bagagen.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Måden vi vinder den her kamp på gør ikke drengenes selvtillid mindre. Flot flot arbejdsindsats. Fortjent sejr

Besvar