Fuldstændig spot on. Kan også bekræfte fortrolig info, at Evander bliver præsenteret på en kontrakt til 2023 indenfor få dage
Transfer vinter 18/19
-
Jesper BW1100
Re: Transfer vinter 18/19
Uhh jeg håber det bliver til virkelighed. Det vil være helt fantastisk. Det tekniske niveau den knægt har er jo vanvittigt. Han kan vel rundt regnet gøre det med en appelsin, som den gennemsnitlige Superligaspiller kan med en fodboldRandomHero skrev: ↑13. jan 2019, 16:02Fuldstændig spot on. Kan også bekræfte fortrolig info, at Evander bliver præsenteret på en kontrakt til 2023 indenfor få dage![]()
-
RandomHero
Det gør det, han har skrevet underJesper BW1100 skrev: ↑13. jan 2019, 16:42Uhh jeg håber det bliver til virkelighed. Det vil være helt fantastisk. Det tekniske niveau den knægt har er jo vanvittigt. Han kan vel rundt regnet gøre det med en appelsin, som den gennemsnitlige Superligaspiller kan med en fodboldRandomHero skrev: ↑13. jan 2019, 16:02Fuldstændig spot on. Kan også bekræfte fortrolig info, at Evander bliver præsenteret på en kontrakt til 2023 indenfor få dage![]()
. For lige at bruge en Zlatan reference
![]()
Det blev præsenteret overfor personalet igår.
Men det er jo ikke en forstærkning som steinlein har lovet, nemlig 1-2 stk i det her vindue.
Med munksgaards afgang, mon ikke en venstre back vil stå i høj kurs hos indkøbsteamet ??
En oplagt plads + en klasseangriber (pauls afløser til sommer) han skal køres ind i truppen i foråret for at få det fulde udbytte i europa kampene.
-
Jesper BW1100
Dejlig nyhed en søndagRandomHero skrev: ↑13. jan 2019, 18:22Det gør det, han har skrevet underJesper BW1100 skrev: ↑13. jan 2019, 16:42Uhh jeg håber det bliver til virkelighed. Det vil være helt fantastisk. Det tekniske niveau den knægt har er jo vanvittigt. Han kan vel rundt regnet gøre det med en appelsin, som den gennemsnitlige Superligaspiller kan med en fodboldRandomHero skrev: ↑13. jan 2019, 16:02
Fuldstændig spot on. Kan også bekræfte fortrolig info, at Evander bliver præsenteret på en kontrakt til 2023 indenfor få dage![]()
. For lige at bruge en Zlatan reference
![]()
![]()
Det blev præsenteret overfor personalet igår.
Nu er det jo også kun d. 13..ben2han skrev: ↑13. jan 2019, 19:08Men det er jo ikke en forstærkning som steinlein har lovet, nemlig 1-2 stk i det her vindue.
Med munksgaards afgang, mon ikke en venstre back vil stå i høj kurs hos indkøbsteamet ??
En oplagt plads + en klasseangriber (pauls afløser til sommer) han skal køres ind i truppen i foråret for at få det fulde udbytte i europa kampene.
MEN det er vel stadig en forstærkning at vi nu har ham i flere år fremover, i stedet for kun et lille forår til?
Venstre backtype og en angriber er jo nok det mange snakker om
@sniper
Mener du Evander eller noget andet?
Mener du Evander eller noget andet?
Det vil du første kunne læse når det bliver meldt ud, der bliver givet udtryk for at det er noget de har hørt fra kilder i klubben, så det bliver betegnet som et rygte indtil da.
Personlig holdning
Lidt transfer gossip fra BT:
- Der er rigtig stor interesse for Onuachu. Særligt én klub er ekstremt interesseret, og det kan ende i et salg i slutningen af vinduet
- FCM kigger derfor på en angriber, og er klar til at bruge op til 2 mio euro
- FCM tidligere interesseret i Kirkevold, men Pål ville ikke til FCM, da han var bange for at blive 2. violin
- Vi kigger på en venstre back, da Dal Hende kan blive skudt af til udlandet til sommer, så man vil gerne have en erstatning ind nu
- Jonas Knudsen bliver formentlig i udlandet, og virker ikke aktuel for FCM
- BT mangler i øjeblikket konkrete navne på en potentiel topangriber og venstre back
Der er ikke noget revolutionerende i, at vi kigger efter en angriber og venstre back. Det har de fleste fans gættet på længe.
Vi har muligvis kigget på Kirkevold tidligere (er personlig glad for, at vi ikke har fået ham), men jeg ser ham ikke som oplagt i dette vindue, selvom Hobro muligvis gerne vil af med ham for at lette deres lønbudget. Jeg gætter på, at vi i stedet for hiver en dyr kanon ind fra udlandet, hvis Paul ryger, og så kører vi videre med George som 1. reserve og Dovbyk, når han engang er klar.
Ift. venstre back synes jeg det giver meget god mening, hvis vi kan hente Dal Hendes afløser nu, så vi kan sluse ham langsomt ind og overtage venstre wing back fra næste sæson.
- Der er rigtig stor interesse for Onuachu. Særligt én klub er ekstremt interesseret, og det kan ende i et salg i slutningen af vinduet
- FCM kigger derfor på en angriber, og er klar til at bruge op til 2 mio euro
- FCM tidligere interesseret i Kirkevold, men Pål ville ikke til FCM, da han var bange for at blive 2. violin
- Vi kigger på en venstre back, da Dal Hende kan blive skudt af til udlandet til sommer, så man vil gerne have en erstatning ind nu
- Jonas Knudsen bliver formentlig i udlandet, og virker ikke aktuel for FCM
- BT mangler i øjeblikket konkrete navne på en potentiel topangriber og venstre back
Der er ikke noget revolutionerende i, at vi kigger efter en angriber og venstre back. Det har de fleste fans gættet på længe.
Vi har muligvis kigget på Kirkevold tidligere (er personlig glad for, at vi ikke har fået ham), men jeg ser ham ikke som oplagt i dette vindue, selvom Hobro muligvis gerne vil af med ham for at lette deres lønbudget. Jeg gætter på, at vi i stedet for hiver en dyr kanon ind fra udlandet, hvis Paul ryger, og så kører vi videre med George som 1. reserve og Dovbyk, når han engang er klar.
Ift. venstre back synes jeg det giver meget god mening, hvis vi kan hente Dal Hendes afløser nu, så vi kan sluse ham langsomt ind og overtage venstre wing back fra næste sæson.
Ohi Omoijuanfo fra Stabæk, ham har FCM før haft føler ude efter, ligner meget Paul, som target man i feltet
Franck Boli fra Stabæk, topscorer i den norske liga, lyn hurtig i kontra og han har målnæse
de to scorede stod for 25 mål ud af 37 for stabæk som var ved at ryge ud af ligaen, det har ikke været en nem sæson for Ohi Omoijuanfo, da Stabæk jo ikke har været presseholdet men har levet på omstillinger men han fik dog scoret 8 mål.
Boli kan måske erhverves for 15 mill og Ohi for 7-10 mill kr.
Franck Boli fra Stabæk, topscorer i den norske liga, lyn hurtig i kontra og han har målnæse
de to scorede stod for 25 mål ud af 37 for stabæk som var ved at ryge ud af ligaen, det har ikke været en nem sæson for Ohi Omoijuanfo, da Stabæk jo ikke har været presseholdet men har levet på omstillinger men han fik dog scoret 8 mål.
Boli kan måske erhverves for 15 mill og Ohi for 7-10 mill kr.