Jeg troede, at hans frikøbsklausul på 18 millioner kr. lå fast?
Transfer vinter 18/19
Re: Transfer vinter 18/19
Det er iøvrigt skønt at følge en anden tråd på twitter med hele 100+ kommentarer, hvor der ikke er en eneste, som mener at 8 millioner brasilianske real - altså 18. mil er danske er en god handel. Alle kommentarer mener at det er peanuts,og at han er meget mere værd samt at de ikke forstår de idioter der har tilladt sådan en klausul i kontrakten.
Jeg tvivler på at vi kan forhandle den ned, ellers risikerer vi nok at medlemmerne af den sportslige ledelse i vasco slår sig, fysisk.
Hvis vi kan få ham til 18 mil. er det et røverkøb. Køb endelig før han finder ud af, hvor savnet han er i Brasillien.
Edit: Der var en enkelt som mente, at han var så dårlig, at man burde sælge ham til det halve.
Der er også nogen, som har lavet en youtube video med ham fra vores kampe. 50.000 har set videoen, som har været publiceret i 5 dage.
Jeg tvivler på at vi kan forhandle den ned, ellers risikerer vi nok at medlemmerne af den sportslige ledelse i vasco slår sig, fysisk.
Hvis vi kan få ham til 18 mil. er det et røverkøb. Køb endelig før han finder ud af, hvor savnet han er i Brasillien.
Edit: Der var en enkelt som mente, at han var så dårlig, at man burde sælge ham til det halve.
Der er også nogen, som har lavet en youtube video med ham fra vores kampe. 50.000 har set videoen, som har været publiceret i 5 dage.
Fed video, uden tvivl en spiller til mere end 18 millioner kroner 
Det kunne vel også betyde en forøgelse af merchandise til sydamerika eller hva?
AGF har ifølge EB (i en plus artikel der hedder "sådan handler AGF" eller lignende) budt på Munksgaard.
-
mousebreaker
Godt set af dem. Munksgaard er kommet i overskud hos os og bør have kvalitet nok til at AGF kan bruge ham fra dag 1 og gøre ham endnu bedre, til et muligt fremtidigt salg.
Jeg er ikke en fremtid lige nu hos FCM for Munksgaard. Der er for langt til spilletid og han skal spille nu på liga niveau for at udvikles. Måske vi kigger på udleje i stedet
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Det giver vel god mening. Mikanovic kan være på vej væk fra AGF (kontraktudløb sommeren 2019), og Munks er tydeligvis 3 valg hos os. Han står ikke til meget spilletid i foråret under de nuværende omstændigheder (tror faktisk han har været tættere på spilletid i midterforsvaret end på højre back på det seneste...). Vi skal have skibbet en højre back videre, så vi kan hente en ind til venstre back.
Ekstra Bladet har Klaus Egelund, der plejer at have gode kontakter i både FCM og AGF, så hvis han er manden bag artiklen, så giver det den større troværdighed i min optik.
Ekstra Bladet har Klaus Egelund, der plejer at have gode kontakter i både FCM og AGF, så hvis han er manden bag artiklen, så giver det den større troværdighed i min optik.
Vil umiddelbart dog stille spørgsmålstegn ved om AGF vil være intresseret i at leje - Men, kan vi få 5 millioner for ham og 15% videresalgs så syntes jeg ikke at vi skal brokke os.
Munksgård koster ikke i nærheden af 5 mill. Prisen ligger på omkring 1,2 til 1,5 mill. med videre salgs klausul vil jeg gætte på.
-
mousebreaker
AGF har ikke råd til at betale 5 mio, tror jeg ikke. Mit gæt ville være ca 3 mio ville være deres maks, så medmindre Munksgaard selv ønsker dette skifte så tror jeg at man vil finde et sted at leje ham ud. Jeg tror ikke at man har opgivet Munksgaard endnu og derfor ikke vil sælge til 3 mio. Måske AGF vil leje ham i sidste ende, ellers Horsens, Vendsyssel, Vejle etc
Fredericia kan ikke udelukkes eller et frækt bud - Holland?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Ifølge Klaus Egelund har AGF afgivet bud på en højre-forsvarer, og det forlyder fra AGF-land, at det er Munksgaard.
Alexander har nået en alder, hvor han skal have spilletid, og vi har to andre, der er bedre på hans position, så synes det er oplagt, at han kommer videre. Jeg kan også forstå i medierne, at han gerne vil videre, og han kæmper for en plads på U-21 landsholdet, der skal spille slutrunde til sommer, så mon ikke der sker noget ift. ham?
Det kan samtidig åbne op for, at vi kan få den venstre benede venstre wingback ind, som vi har langt mere behov for end Munksgaard.
Vi har flere marginalspillere, der ryger ud af truppen i løbet af vinterens vindue, og Munksgaard må være en af dem.
Alexander har nået en alder, hvor han skal have spilletid, og vi har to andre, der er bedre på hans position, så synes det er oplagt, at han kommer videre. Jeg kan også forstå i medierne, at han gerne vil videre, og han kæmper for en plads på U-21 landsholdet, der skal spille slutrunde til sommer, så mon ikke der sker noget ift. ham?
Det kan samtidig åbne op for, at vi kan få den venstre benede venstre wingback ind, som vi har langt mere behov for end Munksgaard.
Vi har flere marginalspillere, der ryger ud af truppen i løbet af vinterens vindue, og Munksgaard må være en af dem.
-
Jesper BW1100
Det lyder overvejende sandsynligt. David Nielsen kender også Munksgaard fra hans lejeperiode i Lyngby, hvor David jo var trænerTHenry skrev: ↑24. dec 2018, 00:10Ifølge Klaus Egelund har AGF afgivet bud på en højre-forsvarer, og det forlyder fra AGF-land, at det er Munksgaard.