EL Q4/2: FC Midtjylland - Malmø FF
Re: EL Q4/2: FC Midtjylland - Malmø FF
Mads Døhr har løftet sit niveau og var meget aggressiv i sit genpres mod Randers FC. Joel og Mads må uden tvivl være foran Munksgård på højre kanten. Mod Malmø håber jeg på Marc og Joel. Joel har været fremragende de sidste kampe, og han kan også smide sukkerbolde fra hjørneflaget. Jeg tror ikke, Jakob P. er helt uerstattelig, og det kan også sagtens være hans sidste sæson.
Er Erik klar, så mener jeg, at Kian skal på bænken. Paul blev sparet sidst, så det tyder på ham fra start, men i min optik burde han starte på bænken. Og det ville være spændende at se George med masser af selvtillid og fart overfor Lasse Nielsen og co.
Jesper
Erik - Buba - Scholz
Joel - Sparv - Jakob - Dal Hende
Frank - George - Wikheim
KOM NU, MIDTJYLLAND!
Hvis vi kvalificerer os, har jeg en voldsom drøm om, at vi henter Tibbling for 25 mio. Vi sælger nok Due for omkring de 30, så jeg tror, vi vil gå langt efter en 'proven' spiller. Tibbling er virkelig en skræddersyet 8'er til vores spil. Please, lad det ske. (Y)
Er Erik klar, så mener jeg, at Kian skal på bænken. Paul blev sparet sidst, så det tyder på ham fra start, men i min optik burde han starte på bænken. Og det ville være spændende at se George med masser af selvtillid og fart overfor Lasse Nielsen og co.
Jesper
Erik - Buba - Scholz
Frank - George - Wikheim
KOM NU, MIDTJYLLAND!
Hvis vi kvalificerer os, har jeg en voldsom drøm om, at vi henter Tibbling for 25 mio. Vi sælger nok Due for omkring de 30, så jeg tror, vi vil gå langt efter en 'proven' spiller. Tibbling er virkelig en skræddersyet 8'er til vores spil. Please, lad det ske. (Y)
Enig i MDT. God kamp sidst og viste at han kan gå begge veje rundt når han angriber. Og så var jeg især vild med at han byttede side med Joel et par gange. Jeg synes Joel har vist sig klart bedst frem på højre side.AltidFCM skrev: ↑28. aug 2018, 08:59Mads Døhr har løftet sit niveau og var meget aggressiv i sit genpres mod Randers FC. Joel og Mads må uden tvivl være foran Munksgård på højre kanten. Mod Malmø håber jeg på Marc og Joel. Joel har været fremragende de sidste kampe, og han kan også smide sukkerbolde fra hjørneflaget. Jeg tror ikke, Jakob P. er helt uerstattelig, og det kan også sagtens være hans sidste sæson.
Jesper
Erik - Buba - Scholz
Frank - George - Wikheim
KOM NU, MIDTJYLLAND!
ja hvorfor byttede de side tit, var det fordi de matchede den givende modstander bedst eller for mdt kunne komme til afslutninger?, er det bare mig, eller brugte mdt, ikke naturligt sin venstre fod, når han var deroverChristian skrev: ↑28. aug 2018, 09:17Enig i MDT. God kamp sidst og viste at han kan gå begge veje rundt når han angriber. Og så var jeg især vild med at han byttede side med Joel et par gange. Jeg synes Joel har vist sig klart bedst frem på højre side.AltidFCM skrev: ↑28. aug 2018, 08:59Mads Døhr har løftet sit niveau og var meget aggressiv i sit genpres mod Randers FC. Joel og Mads må uden tvivl være foran Munksgård på højre kanten. Mod Malmø håber jeg på Marc og Joel. Joel har været fremragende de sidste kampe, og han kan også smide sukkerbolde fra hjørneflaget. Jeg tror ikke, Jakob P. er helt uerstattelig, og det kan også sagtens være hans sidste sæson.
Jesper
Erik - Buba - Scholz
Frank - George - Wikheim
KOM NU, MIDTJYLLAND!
-
Densestar7430
Jeg er desværre i Hamborg med arbejde på Torsdag. Nogen der ved om f.eks. Youseeplay kan bruges i udlandet, hvis det nu ikke er gennem wifi, men ens "normale" data man bruger?
Alternativt kunne der måske være nogen der kender en sportsbar som viser kampen?
Alternativt kunne der måske være nogen der kender en sportsbar som viser kampen?
Hvis husker rigtigt, så ændrede Yousee på deres streaming for nogle måneder siden, så det nu er muligt at bruge deres app m.v. i udlandet (pånær Tv2s kanaler, hvor man skal være på et yousee-netværk). Så tror godt, at det kan lade sig gøre.Densestar7430 skrev: ↑28. aug 2018, 14:05Jeg er desværre i Hamborg med arbejde på Torsdag. Nogen der ved om f.eks. Youseeplay kan bruges i udlandet, hvis det nu ikke er gennem wifi, men ens "normale" data man bruger?
Hvis husker rigtigt, så ændrede Yousee på deres streaming for nogle måneder siden, så det nu er muligt at bruge deres app m.v. i udlandet (pånær Tv2s kanaler, hvor man skal være på et yousee-netværk). Så tror godt, at det kan lade sig gøre.Kent skrev: ↑28. aug 2018, 14:13[quote=Densestar7430 post_id=155159 time=<a href="tel:1535457948">1535457948</a> user_id=14017]
Jeg er desværre i Hamborg med arbejde på Torsdag. Nogen der ved om f.eks. Youseeplay kan bruges i udlandet, hvis det nu ikke er gennem wifi, men ens "normale" data man bruger?
[/quote]
Jeg har været i USA de sidste 2 måneder, hvor jeg har set alle kampe gennem Yousee! Både på appen og computeren. Det spiller!
Jep, vi så VM bold nede sydpå med Viaplay!
-
Densestar7430
Fedt! Tak for svar! Det var jo lidt svært at teste hjemmefra, så rart at vide på forhånd 
Vi brugte det i bilen hjem fra Malmø i torsdags, men der var vi jo også tæt på DKKent skrev: ↑28. aug 2018, 14:13Hvis husker rigtigt, så ændrede Yousee på deres streaming for nogle måneder siden, så det nu er muligt at bruge deres app m.v. i udlandet (pånær Tv2s kanaler, hvor man skal være på et yousee-netværk). Så tror godt, at det kan lade sig gøre.Densestar7430 skrev: ↑28. aug 2018, 14:05Jeg er desværre i Hamborg med arbejde på Torsdag. Nogen der ved om f.eks. Youseeplay kan bruges i udlandet, hvis det nu ikke er gennem wifi, men ens "normale" data man bruger?
Enig i MDT. God kamp sidst og viste at han kan gå begge veje rundt når han angriber. Og så var jeg især vild med at han byttede side med Joel et par gange. Jeg synes Joel har vist sig klart bedst frem på højre side.
[/quote]
ja hvorfor byttede de side tit, var det fordi de matchede den givende modstander bedst eller for mdt kunne komme til afslutninger?, er det bare mig, eller brugte mdt, ikke naturligt sin venstre fod, når han var derover
[/quote]
De byttede, Når Joel var i højre side for at sparke hjørnespark. De byttede tilbage igen, når det "faldt naturligt" ind i spillet.
Mads havde efter min mening det bedste venstrefodsindlæg i kampen, men det siger ikke så meget
[/quote]
ja hvorfor byttede de side tit, var det fordi de matchede den givende modstander bedst eller for mdt kunne komme til afslutninger?, er det bare mig, eller brugte mdt, ikke naturligt sin venstre fod, når han var derover
[/quote]
De byttede, Når Joel var i højre side for at sparke hjørnespark. De byttede tilbage igen, når det "faldt naturligt" ind i spillet.
Mads havde efter min mening det bedste venstrefodsindlæg i kampen, men det siger ikke så meget
-
mousebreaker
Peter Brüchmann tror på nul danske hold i gruppespil og Riddersholm mener at det ville være en skandale for dansk fodbold hvis FCM kan fortsætte nuværende spillemæssige niveau og stadig blive danske mestre.
Sidste kamp der bliver gennemgået er den med FCM
http://www.mediano.nu/oversigt/2018/8/2 ... -superliga
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Man kan kun være enig med ham, det spillemæssige niveau ikke er godt nok, og ja det er vel ikke overraskende analyse, den har vi andre ogsåmousebreaker skrev: ↑28. aug 2018, 15:50Peter Brüchmann tror på nul danske hold i gruppespil og Riddersholm mener at det ville være en skandale for dansk fodbold hvis FCM kan fortsætte nuværende spillemæssige niveau og stadig blive danske mestre.
[/quote]
[/quote]
Jeg kunne godt tænke mig at de gjorde det til en vane at bytte i kampene. Jeg tror det giver mere dynamik til holdet, og i kampen mod Randers lagde jeg mærke til flere positive aktioner fra Døhr i venstre side end i højre.
Enig i begge dele. - Det er en sober analyse af tingenes tilstand.mousebreaker skrev: ↑28. aug 2018, 15:50Peter Brüchmann tror på nul danske hold i gruppespil og Riddersholm mener at det ville være en skandale for dansk fodbold hvis FCM kan fortsætte nuværende spillemæssige niveau og stadig blive danske mestre.
Jeg synes de vrøvler i mediano. Jeg er enig med Glenn i at vi leder efter det flotte spil i FCM, men tallene viser helt tydeligt at kvaliteten stadig er der. Vi er et brændt straffe mod agf og en ubetænksomhed fra Paul mod OB fra 4 point ekstra, og alligevel er vi med helt fremme.
Kan vi samtidig gå videre på torsdag, hvor vi må siges at være pæne favoritter, så viser det samtidig at niveauet i dansk fodbold, hvert fald er på niveau med det svenske og måske endda bedre, også med tanke på fcn der slog aik ud.
Jeg synes endda Peter b sagde at fck stod bedre end fcm i denne udgave af EL. Jeg er slet ikke enig.
Kan vi samtidig gå videre på torsdag, hvor vi må siges at være pæne favoritter, så viser det samtidig at niveauet i dansk fodbold, hvert fald er på niveau med det svenske og måske endda bedre, også med tanke på fcn der slog aik ud.
Jeg synes endda Peter b sagde at fck stod bedre end fcm i denne udgave af EL. Jeg er slet ikke enig.