Europa 2018/2019
Re: Europa 2018/2019
Den bliver vist på 3+. Så kan I skrue ned for konspirationsteorierne igen.
Ah.. Twitter! Forklarer hvorfor jeg ikke selv fandt oplysningen
/Cortez
Danmark er med resultaterne i denne uge kravlet op på en 13. plads på koefficientlisten, hvilket betyder følgende.
ANTAL HOLD
● Champions League: 2 / Europa League: 3
INDTRÆDEN
● Champions League: Mester i 3. kvalifikationsrunde (mester forløb), nummer 2 i 2. kvalifikationsrunde (ikke-mester forløb)
● Europa League: Pokalvinder i 3. kvalifikationsrunde, nummer 3 og 4 i 2. kvalifikationsrunde
4 sejre mere og vi kan få en 12. plads, hvilket betyder to hold direkte i et gruppespil.
ANTAL HOLD
INDTRÆDEN
● Champions League: Mester i 4. kvalifikationsrunde (mester forløb), nummer 2 i 2. kvalifikationsrunde (ikke-mester forløb)
Europa League: Pokalvinder i gruppespil, nummer 3 i 3. kvalifikationsrunde og nummer 4 i 2. kvalifikationsrunde
ANTAL HOLD
INDTRÆDEN
● Champions League: Mester i 3. kvalifikationsrunde (mester forløb), nummer 2 i 2. kvalifikationsrunde (ikke-mester forløb)
● Europa League: Pokalvinder i 3. kvalifikationsrunde, nummer 3 og 4 i 2. kvalifikationsrunde
4 sejre mere og vi kan få en 12. plads, hvilket betyder to hold direkte i et gruppespil.
ANTAL HOLD
INDTRÆDEN
● Champions League: Mester i 4. kvalifikationsrunde (mester forløb), nummer 2 i 2. kvalifikationsrunde (ikke-mester forløb)
Europa League: Pokalvinder i gruppespil, nummer 3 i 3. kvalifikationsrunde og nummer 4 i 2. kvalifikationsrunde
Fedt med et udsolgt mch arena imod Astana.
-
Densestar7430
Knap så fedt, hvis det bare er fordi Brøndbys fans har røvrendt os...
Så en der skrev på facebook at Brøndbys fans har været i gang med at kapre alle de gratis online billetter, så det ikke vil være muligt for FCM fans at få adgang til kampen...
Ja. Det er en rimelig tåbelig situation, hvis det er tilfældet, men straffen må så blive, at Brøndby ikke igen får et udvidet udebaneafsnit på MCH. I det tilfælde må FCM fans købe biletterne "som tak for sidst", så de ikke får fingre i demDensestar7430 skrev: ↑20. jul 2018, 16:31Knap så fedt, hvis det bare er fordi Brøndbys fans har røvrendt os...
Så en der skrev på facebook at Brøndbys fans har været i gang med at kapre alle de gratis online billetter, så det ikke vil være muligt for FCM fans at få adgang til kampen...
det må forhåbentlig modtage en plet i straffe attesten, og et par 100k i erstatningTHenry skrev: ↑20. jul 2018, 16:46Ja. Det er en rimelig tåbelig situation, hvis det er tilfældet, men straffen må så blive, at Brøndby ikke igen får et udvidet udebaneafsnit på MCH. I det tilfælde må FCM fans købe biletterne "som tak for sidst", så de ikke får fingre i demDensestar7430 skrev: ↑20. jul 2018, 16:31Knap så fedt, hvis det bare er fordi Brøndbys fans har røvrendt os...
Så en der skrev på facebook at Brøndbys fans har været i gang med at kapre alle de gratis online billetter, så det ikke vil være muligt for FCM fans at få adgang til kampen...![]()
Hvis det passer (og kan bevises), er det jo endnu en lortesag for “Danmarks bedste fans”. Det skal bare blæses så højt op som muligt. Idioter.THenry skrev:Ja. Det er en rimelig tåbelig situation, hvis det er tilfældet, men straffen må så blive, at Brøndby ikke igen får et udvidet udebaneafsnit på MCH. I det tilfælde må FCM fans købe biletterne "som tak for sidst", så de ikke får fingre i demDensestar7430 skrev: ↑20. jul 2018, 16:31Knap så fedt, hvis det bare er fordi Brøndbys fans har røvrendt os...
Hvis Brøndby fans virkelig har fundet det nødvendigt at chikanere fcm fans på den måde, så gør det bare mesterskabet meget federe.Noe skrev: ↑20. jul 2018, 16:53Hvis det passer (og kan bevises), er det jo endnu en lortesag for “Danmarks bedste fans”. Det skal bare blæses så højt op som muligt. Idioter.THenry skrev:Ja. Det er en rimelig tåbelig situation, hvis det er tilfældet, men straffen må så blive, at Brøndby ikke igen får et udvidet udebaneafsnit på MCH. I det tilfælde må FCM fans købe biletterne "som tak for sidst", så de ikke får fingre i demDensestar7430 skrev: ↑20. jul 2018, 16:31
Knap så fedt, hvis det bare er fordi Brøndbys fans har røvrendt os...
Ligesom at der stadig bliver tudet over antallet af tilskuere til kampen på Brøndby stadion.
Til det kan man kun sige: Antal mesterskaber siden 05/06 sæsonen - FCM 2 Brøndby 0
Nu er det nok ikke så voldsomt som det bliver slået op af nogle fans 
Det er jo noget med at FCM har solgt 5500 sæsonkort, så de sætter sig jo på den største del af billetterne på forhånd
Så er der vist også ca. 1000 "forkøbte" sponsorbilletter?
Dertil er kapaciteten jo også væsentligt lavere til en europæisk kamp
FCM melder samtidigt ud at de selv har holdt på/ spærret en stor stak billetter, da jo nok har fornemmet at noget var igang med at gå galt i forhold til det de har fået ind af tilmeldinger
Rigtigt mange sæsonkortholdere og sponsorer dukker jo heller ikke op pga ferietiden, men kan vi ende med at blive eks. 8000 tilskuere, så bliver det da også rigtigt fedt
Det er jo noget med at FCM har solgt 5500 sæsonkort, så de sætter sig jo på den største del af billetterne på forhånd
FCM melder samtidigt ud at de selv har holdt på/ spærret en stor stak billetter, da jo nok har fornemmet at noget var igang med at gå galt i forhold til det de har fået ind af tilmeldinger
Rigtigt mange sæsonkortholdere og sponsorer dukker jo heller ikke op pga ferietiden, men kan vi ende med at blive eks. 8000 tilskuere, så bliver det da også rigtigt fedt
Jeg undrer mig over processen i det her fra FCMs side, da jeg som sæsonkortholder intet har hørt fra FCM, så jeg snuppede derfor et par biletter for at være på den sikre side, men du har sikkert ret i, at de har tilbageholdt biletter til sæsonkorthavere (da en af de store gulerødder er at man altid er sikret plads...) og det derfor kun er et begrænset antal billetter, der kom på markedet i går (dog har der ingen kommunikation været, hvilket er skuffende...). Jeg tror i øvrigt sponsorbiletterne er indregnet i de ca. 5.300-5.500 solgte sæsonkort. Håber i øvrigt på fuldt hus den dag. Det kan blive vigtigt!974 skrev: ↑20. jul 2018, 17:04Nu er det nok ikke så voldsomt som det bliver slået op af nogle fans
Rigtigt mange sæsonkortholdere og sponsorer dukker jo heller ikke op pga ferietiden, men kan vi ende med at blive eks. 8000 tilskuere, så bliver det da også rigtigt fedt![]()
Nu har jeg ikke lige dobbeltjekket det, men er ret sikker på at da man købte/gentegnede sit sæsonkort, stod der at alle CL/EL-kvalkampe var inkluderetTHenry skrev: ↑20. jul 2018, 17:13Jeg undrer mig over processen i det her fra FCMs side, da jeg som sæsonkortholder intet har hørt fra FCM, så jeg snuppede derfor et par biletter for at være på den sikre side, men du har sikkert ret i, at de har tilbageholdt biletter til sæsonkorthavere (da en af de store gulerødder er at man altid er sikret plads...) og det derfor kun er et begrænset antal billetter, der kom på markedet i går (dog har der ingen kommunikation været, hvilket er skuffende...). Jeg tror i øvrigt sponsorbiletterne er indregnet i de ca. 5.300-5.500 solgte sæsonkort. Håber i øvrigt på fuldt hus den dag. Det kan blive vigtigt!974 skrev: ↑20. jul 2018, 17:04Nu er det nok ikke så voldsomt som det bliver slået op af nogle fans
Rigtigt mange sæsonkortholdere og sponsorer dukker jo heller ikke op pga ferietiden, men kan vi ende med at blive eks. 8000 tilskuere, så bliver det da også rigtigt fedt![]()
Høvdingen af Herning
Der er solgt 5300+ sæsonkort
Ydermere er der slog 1050 til sponsorere
Ydermere er der slog 1050 til sponsorere