Forudsætningerne for de forskellige trænere hos os er med ret stor sandsynlighed ligeværdig med alle de andre klubber i Danmarks!
Der har reelt set gennem mange år været tale om samme økonomiske muligheder og evner; det være sig salg og køb af spillere, TV-penge og andre markedsvilkår
Så jeg synes sagtens at man kan tillade sig at drage paralleller til andre trænere - også dem der ikke har været hos os
Sidste år (2016) var rigtigt nok ikke noget vildt samlet set, men det lykkedes os dog trods alt at score hele 70 mål på 37 kampe (FCK 78 og BIF 59) i en sæson hvor FCK fejede al modstand til side!
I 2017 har vi dog på 34 kampe et samlet snit på næsten 2 pr kamp, hvilket vel er acceptabelt?
Samtidig med at vi har formået at blive ved med at score mange mål - endda flere med 76 mål på de 34 kampe
Dét at vi har kunnet formå at spille attraktivt i form af mange scorede mål, samt det faktum at vi eks. de sidste 28 hjemmekampe (dem fra de sidste 2 sæsoner) KUN har tabt ialt 4 kampe, gør i min optik at jeg tror at ledelsen og Benham er yderst tilfredse med det holdet har opnået i årene med Thorup..
Og så er der alle de faktorer som vi jo ikke helt kender til - Benhams eget statistiksystem, samt den daglige følelse af hvordan det går med truppen ( her har vi dog hørt Steinlein udtale sig om at han har mærket en fin stemning i truppen generelt)
Jeg synes at for mange har været ramt af en "Thorup-raus" hype der var ude af proportioner, og det glæder mig da at meget af det heldigvis er vendt igen
Og lad mig igen pointere, at hvis ledelsen og Benham beslutter at nu skal vi have en ny træner, eller have en manager whatever, så kommer jeg også til at bakke op om dette!
Vil dog mene at som det er nu og her ville det være mærkeligt, hvis man ikke bakkede om om Thorup, og gav ham en fin forlængelse!
Vi ved jo godt at en kontrakt med en træner kan man jo altid komme ud af igen