Rilwan og Onuachus relationer.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Rilwan og Onuachus relationer.
De er super sammen og har tydeligvis gode relationer, men de skal huske på, at sommetider kan andre spillere gøre chancerne for mål større. Derforuden skal vi spille som et hold, både i superligaen samt europæisk. Angribere må engang imellem godt være lidt egocentriske men hvis en målchance kan spilles større ved at lægge en aflevering, så er det at foretrække. Vi skal videre i europa-league og helst i det gruppespil og det gør vi bedst ved at spille sammen som et hold. Jeg håber at der kan komme lidt fokus på det i trænerteamet.
-
Densestar7430
Re: Rilwan og Onuachus relationer.
Er der nogle konkrete situationer fra kampen i går du tænker på?
Jeg ved godt emnet har været oppe at vende før, men det eneste jeg situation jeg husker var yderst positiv
Jeg ved godt emnet har været oppe at vende før, men det eneste jeg situation jeg husker var yderst positiv
-
TrueWolfMidt
Tro mig. Jeg er stor Onuachu fan og ser ham gerne score masser af mål, men vores store mål skal være, at kvalificere os til gruppespillet og klare os godt i superligaen og derfor er samspil og gode relationer til alle sine medspillere rigtig vigtig. Sørlot's friløber i går skulle han selv have forsøgt sig med, istedet for afleveringen, sådan er der så meget. Fordi man er gode kammerater kan man godt spille til og med sine holdkammerater. Andet er der ikke i det.Densestar7430 skrev: ↑24. jul 2017, 11:14Er der nogle konkrete situationer fra kampen i går du tænker på?
Jeg ved godt emnet har været oppe at vende før, men det eneste jeg situation jeg husker var yderst positiv![]()
-
TrueWolfMidt
Er der nogle som ved, om der specifikt er arbejdet på relationerne. Jeg synes Hassan og Paul spiller fantastisk godt sammen med Alexander Sørloth og han spiller godt sammen med dem. De virker tilsyneladende upåvirket om hvem der scorer og hvem der scorer flest mål og det er stort, nu når vi igen skal prøve om vi kan vinde mesterskabet, for så er det sammenhold og samspil og gode relationer der tæller. Hvor er det fantastisk at se vores hold shine som de gør.
-
TrueWolfMidt
Bringer lige denne på banen igen. Der er stadigvæk kampen mod Randers tilbage inden juleferien og der skal være fuld fokus og relationerne skal snakkes igennem. Ved godt at Wikheim og Duelund har gjort det godt, men vi skal have Onuachu, Sørloth og Rilwan på banen igen for de så farlige ud sammen og virkede som en sammen tømret enhed. Når så foråret starter op igen skal fokus på relationerne igen bearbejdes. Vi skal stå skarpe når de sidste kampe inden gruppespillet skal spilles.TrueWolfMidt skrev: ↑21. okt 2017, 12:10Er der nogle som ved, om der specifikt er arbejdet på relationerne. Jeg synes Hassan og Paul spiller fantastisk godt sammen med Alexander Sørloth og han spiller godt sammen med dem. De virker tilsyneladende upåvirket om hvem der scorer og hvem der scorer flest mål og det er stort, nu når vi igen skal prøve om vi kan vinde mesterskabet, for så er det sammenhold og samspil og gode relationer der tæller. Hvor er det fantastisk at se vores hold shine som de gør.
Lige en side bemærkning, så er set dejligt at se at vores forsvarspillere gøre det rigtig godt sammen. Ser ud til at deres relationer også er blevet bedre med tiden.
Håber at vi kan blive imellem 1000-1200 til at bakke op om vores ulve imod Randers. Kom nu afsted på Mandag og hjælp med at få de 3 point til heden.
Jeg må indrømme, at jeg er helt uenig. Det er der faktisk flere årsager til:TrueWolfMidt skrev: ↑6. dec 2017, 11:38
Bringer lige denne på banen igen. Der er stadigvæk kampen mod Randers tilbage inden juleferien og der skal være fuld fokus og relationerne skal snakkes igennem. Ved godt at Wikheim og Duelund har gjort det godt, men vi skal have Onuachu, Sørloth og Rilwan på banen igen for de så farlige ud sammen og virkede som en sammen tømret enhed. Når så foråret starter op igen skal fokus på relationerne igen bearbejdes. Vi skal stå skarpe når de sidste kampe inden gruppespillet skal spilles.
Lige en side bemærkning, så er set dejligt at se at vores forsvarspillere gøre det rigtig godt sammen. Ser ud til at deres relationer også er blevet bedre med tiden.
Håber at vi kan blive imellem 1000-1200 til at bakke op om vores ulve imod Randers. Kom nu afsted på Mandag og hjælp med at få de 3 point til heden.
Wikheim har indtil nu været særdeles svingende i sine præstationer, og derfor er det vigtigt at vi lader ham bygge på i en perioder, hvor det går rigtigt godt. Ellers kommer han ikke til at tage skridtet op som en egentlig profil. Duelund har også etableret sig i startopstillingen efter nogen tid udenfor, og han har gjort det godt. Bidrager med mål eller assist hver eneste kamp, og så har han lært at deltage i det defensive. Så kan man ikke sætte ham af.
Rilwan, på den anden side, er også en ganske god spiller, men der er ikke umiddelbart noget større udviklingspotentiale i ham. Wikheim og Duelund skal gerne udvikle sig til profiler, som klubben kan tjene en god skilling på i forbindelse med en transfer. Så nytter det ikke noget at sætte dem af, når de gør det godt (omvendt skal de selvfølgelig en tur på bænken, hvis (indsats)niveauet falder (igen) for de to).
Slutteligt synes jeg også det er værd at nævne, at selvom Rilwan og Onuachu rigtigt nok har gode spillemæssige relationer, så har det også nogle gange været hæmmende for andre spillere på banen. De har til tider haft et "tunnelsyn" for hinanden, hvor dehar afleveret til den anden frem for en mere oplagt spilmulighed i en mere fri position. Det mener jeg ikke er entydigt positivt for holdet samlet set.
Onuachu skal nok komme igang igen, også uden at vi behøver sætte Rilwan ind for at sætte skub i den proces.. Og sidstnævnte skal nu nok også få sine kampe, han er en god og vigtig spiller.