Transfervinduet sommer 2017

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af oros »

Lupus1999 skrev:
31. aug 2017, 12:47
Er dette mon spilleren vi har haft et godt øje til?

http://www.forza.dk/nyhed/tipsbladet/av ... idtjylland
Hvis han er på vej ind, er Lange Paul vel på vej ud?

Sahl

Indlæg af Sahl »

oros skrev:
31. aug 2017, 12:53
Lupus1999 skrev:
31. aug 2017, 12:47
Er dette mon spilleren vi har haft et godt øje til?

http://www.forza.dk/nyhed/tipsbladet/av ... idtjylland
Hvis han er på vej ind, er Lange Paul vel på vej ud?
Alt andet ville være mærkeligt.
Jeg tror dog på, at vi skipper Paul af i dag. Hvis vi kan få 60+ og videresalgs klausul, så er det med at udnytte det, i sær hvis man kan lokke Hamdallah til!

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det kan ikke være Hamdallah. Han skiftede klub i maj:

http://www.dohastadiumplusqatar.com/con ... from-Jaish

THenry

Indlæg af THenry »

WBW tak for update på interviewet med Stein. Er der nogen, der ved hvor man kan se klippet, hvor han bliver interviewet af Ekstra Bladet?

Det lyder meget interessant med ham spilleren, der uventet er opstået en mulighed for. Det bliver helt sikkert en spændende dag, som sædvanlig, når vi runder den 31. august :D

HF skriver i øvrigt, at FC Midtjylland er blevet enig med AC Horsens om en pris for Bubacarr Sanneh. I skrivende stund er det gambianerens egne lønkrav, der agerer stopklods for Sannehs skifte til FCM. Den afrikanske midtstopper kræver ganske enkelt mere i lønposen, end FC Midtjylland vil betale. Forhandlingerne er dog ikke punkteret. Endnu.

Raat33

Indlæg af Raat33 »

THenry skrev:
31. aug 2017, 13:03
HF skriver i øvrigt, at FC Midtjylland er blevet enig med AC Horsens om en pris for Bubacarr Sanneh. I skrivende stund er det gambianerens egne lønkrav, der agerer stopklods for Sannehs skifte til FCM. Den afrikanske midtstopper kræver ganske enkelt mere i lønposen, end FC Midtjylland vil betale. Forhandlingerne er dog ikke punkteret. Endnu.
Jeg tror ikke at det er lønkravene der er problemet, men at Sanneh og hans agent gerne vil have en meget lav frikøbsklausul hvis der skulle komme interesse fra udlandet

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

https://www.bt.dk/superligaen/steinlein ... ok-lige-nu

Ja ok, men det er de andre jo heller ikke!! SÅ MEGA BRØLER MAN IKKE HAVDE HAM PÅ BÆNKEN IMOD LIMASSOL!! SÅ MAN I DET MINDSTE HAVDE FORSØGT AT BRINGE INTERNATIONAL KLASSE PÅ BANEN....

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Raat33 skrev:
31. aug 2017, 13:07
THenry skrev:
31. aug 2017, 13:03
Jeg tror ikke at det er lønkravene der er problemet, men at Sanneh og hans agent gerne vil have en meget lav frikøbsklausul hvis der skulle komme interesse fra udlandet
De skal bare acceptere hans krav... eller hente Bodorov, koste hvad han koste vil!! PT er der et tab på indtægter (entre, pølser etc.) på 0,5 mio per hjemmekamp vi spiller... og hvad koster det ikke at miste muligheden for EL næste år... Sæt igang!

WBW

Indlæg af WBW »

Fra Gisle Thorsen på EB's livedækning:

Rømer må blive i FC Midtjylland: Han havde håbet at komme væk fra FC Midtjylland på transfervinduets sidste dag, men ifølge Ekstra Bladets oplysninger må André Rømer bliver i det midtjyske. Intet peger på, at han får sit ønske opfyldt. Det åbner til gengæld op for et Alexander Munksgaards-skifte væk fra FCM. Han var i sidste sæson udlejet til Lyngby, og et nyt lejeophold virker sandsynligt.

Fra mig: hører løse rygter om snak mellem AGF og Rømer tidligere idag. Dog ville AGF ikke betale det vi forlangte. Det var den sidste mulighed for Rømer, og derfor ligner det nu at han bliver .

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

HKP skrev:
31. aug 2017, 13:11
De skal bare acceptere hans krav... eller hente Bodorov, koste hvad han koste vil!! PT er der et tab på indtægter (entre, pølser etc.) på 0,5 mio per hjemmekamp vi spiller... og hvad koster det ikke at miste muligheden for EL næste år... Sæt igang!
Nej, de skal ikke blindt følge et krav om en lav frikøbsklausul. Det vil jo underminere hele forretningen, hvis man bare gjorde det.

Kan i øvrigt ikke se, hvad dit råbeindlæg om van der Vaart har at gøre i transfertråden.

oros

Indlæg af oros »

Phillip Novak alligevel på vej ud?
http://www.aoh.dk/artikel/fcm-hber-p-novk-salg-i-dag

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

oros skrev:
31. aug 2017, 13:30
Man kunne da håbe, men er det ikke bare potentielle lejeaftaler, tror du? Kan ikke læse artiklen, den er for abonnenter.

oros

Indlæg af oros »

Acebone skrev:
31. aug 2017, 13:36
oros skrev:
31. aug 2017, 13:30
Man kunne da håbe, men er det ikke bare potentielle lejeaftaler, tror du? Kan ikke læse artiklen, den er for abonnenter.
Det kan jeg heller ikke.
Jeg forholder mig til overskriften og håber det bedste for Novak. Og han ønsker nye, permanente græsgange, som jeg forstår det.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Tror skam både Novak og Steinlein vil have et permanent skifte på plads. Men hvis køberen ikke er der...

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Acebone skrev:
31. aug 2017, 13:28
HKP skrev:
31. aug 2017, 13:11
Nej, de skal ikke blindt følge et krav om en lav frikøbsklausul. Det vil jo underminere hele forretningen, hvis man bare gjorde det.

Kan i øvrigt ikke se, hvad dit råbeindlæg om van der Vaart har at gøre i transfertråden.
Mit indlæg handler jo om transfersnakken omkring VDV... Havde han været på banen og evt. lagt den afgørende aflevering imod Limassol, eller sparket frisparkene istedet for Polle, så havde man måske slet ikke diskuteret ham i det her vindue... Så i min optik er det dog lidt relevant...

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Det er sgu for søgt, HKP. Artiklen handler om, at vdV ikke er god nok til holdet. Intet om transfer. Skriv dog i vdV-tråden.

Låst