Transfervinduet sommer 2017
Re: Transfervinduet sommer 2017
Hvis Paul ryger til Werder Bremen, så skal vi ud og hente en angriber mere. Ellers står vi med kun en rigtig angriber.. Håber man i så fald satser på Sørloth som førstesngriber og så henter en superliga spiller ind der er med på at spille anden violin.
Uhre eller Riel kunne være interessant. Eller måske ham Vinicius fra Vejle.
Uhre eller Riel kunne være interessant. Eller måske ham Vinicius fra Vejle.
Tænker helt klart, Dom er den mest spændende af de tre. Men med penge i ryggen er det ikke sikkert, Vejle lader ham gå billigt.
-
Jesper BW1100
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Uhre helt klart. Lynhurtig og målfarlig. Køb køb køb.
Hmm. 5 mål i 34 Superliga-kampe sidste sæson. Det er ikke meget. Han er så startet lidt bedre i denne sæson, men jeg er stadig i tvivl om hans evner som målscorer.
Kom nu med den forsvarsdirigent, der kan holde hovedet koldt, løfte holdet og sørge for, at alle mand passer deres opgaver helt til slutfløjt, så vi ikke laver de her kollektive koks igen og igen.
Vi har et rimelig godt hold på mange pladser, men der er et kæmpe hul i det, der skal være rygraden.
Vi har et rimelig godt hold på mange pladser, men der er et kæmpe hul i det, der skal være rygraden.
Jeg tvivler på, at der kommer nogle ind til forsvaret. Højst en til venstre back, hvis Novak smutter, men i så fald vil det være en back-up til Dal Hende. Til det centrale er der Riis, Nicolajsen, Halsti, Korczmar (?) og Kian. De bør, og skal, være nok til den hjemlige liga.Acebone skrev:Kom nu med den forsvarsdirigent, der kan holde hovedet koldt, løfte holdet og sørge for, at alle mand passer deres opgaver helt til slutfløjt, så vi ikke laver de her kollektive koks igen og igen.
Hvis Paul ryger, kan det måske være at der kommer en til spidsen. Men mon ikke, at det bliver en til udvikling og så Sørloth som første angriber.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Steinlein siger vi har fået mere for pusic end vi gav for sørloth. Ifølge transfermarkt har vi givet 350.000 euro for sørloth.
Hvis det er rigtigt at vi har fået mere end 2 millioner for pusic, så er det en vildt god handel af steinlein. + de 3 millioner lønkroner vi spare på ham.
Hvis det er rigtigt at vi har fået mere end 2 millioner for pusic, så er det en vildt god handel af steinlein. + de 3 millioner lønkroner vi spare på ham.
Jeg tænker at det er realistisk nok at vi har fået 2 millioner fra FCK for Pusic, da det lige som har ligget i luften at vi fik mere end hvis han var røget udenlandsVijen skrev: ↑27. aug 2017, 16:38Steinlein siger vi har fået mere for pusic end vi gav for sørloth. Ifølge transfermarkt har vi givet 350.000 euro for sørloth.
Men 2 millioner kroner er nu heller ikke så meget isoleret set
Vi havde så vidt jeg ved kun dette efterår (4 måneder) tilbage af kontrakten med Pusic - om det modsvarer 3 millioner kroner skal jeg ikke gøre mig klog på
Mener at have læst i HF, at vi gav 3,5 eller 4 mio. for Sørloth.
Mener han tjente som de bedste i klubben. I omegnen af 4-500.000 om måneden. Så 1.6-2 millioner i sparede lønkroner.
Hvis vi gav 4 for sørloth gør det bare det til en endnu bedre handel af steinlein.
Ståle må have været virkelig desperat. Det ender sikkert med pusic lave 20+ mål i denne sæson.
Hvis vi gav 4 for sørloth gør det bare det til en endnu bedre handel af steinlein.
Ståle må have været virkelig desperat. Det ender sikkert med pusic lave 20+ mål i denne sæson.
Jeg tvivler skam også, men en klasse-CB er i min optik den store mangel på holdet. Vi er dækket ind på kvantitet men ikke kvalitet.PH1978 skrev: ↑27. aug 2017, 16:05Jeg tvivler på, at der kommer nogle ind til forsvaret. Højst en til venstre back, hvis Novak smutter, men i så fald vil det være en back-up til Dal Hende. Til det centrale er der Riis, Nicolajsen, Halsti, Korczmar (?) og Kian. De bør, og skal, være nok til den hjemlige liga.
Fra HFs live opdatering fra dagens kamp:Vijen skrev: ↑27. aug 2017, 16:52Mener han tjente som de bedste i klubben. I omegnen af 4-500.000 om måneden. Så 1.6-2 millioner i sparede lønkroner.
Jørn Just Kristensen
37. min: Det var Sørloths syvende mål for FCM i hans kamp nummer 13. Den 21-årige nordmand ligner et røverkøb af FCM-direktør Steinlein. Sørloth kostede angiveligt fire millioner kroner Han kan blive meget mere værd en dag.
http://www.aoh.dk/artikel/live-dyb-dukk ... dste-minut