SL R4: Helsingør - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen

Re: SL R4: Helsingør - Midtjylland

Indlæg af Vijen »

pr0j3ct skrev:
6. aug 2017, 15:49
Cortez skrev:
6. aug 2017, 15:43
Men hvis man har et koncept og kan forstå at udføre det, så kan man spiller med alligevel. Det har vi ikke og har ikke haft det siden Thorup tiltrådte. Det der foregår - eller rettere ikke foregår - er simpelthen så beskæmmende. Det giver ikke mening at skille sig af med Thorup lige inden playoff kampen, men han skal ud og det kan kun gå for langsomt.

/Cortez
Helt enig.
Vi burde jo ikke være i playoff, EL må ikke være en undskyldning.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

VI ER TIL GRIN I ALLE HJØRNER AF DK!!!!

ikke fordi vi taber til en amatør oprykker, men fordi vi holder på en absolut elendig skodtræner!!!

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Lad os nu se hvad han siger, ham vores geni.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

HKP skrev:
6. aug 2017, 15:54
VI ER TIL GRIN I ALLE HJØRNER AF DK!!!!

ikke fordi vi taber til en amatør oprykker, men fordi vi holder på en absolut elendig skodtræner!!!
Men Jess Thorup syntes jo lige at vi skulle gøre denne kamp spændende, tænker jeg..... pinligt at kalde sig selv træner så, når man ikke formår at stille hold.... nøjagtig som i Brøndby

God ledelse laver fejl og lærer af dem

Dårlig ledelse laver de samme fejl igen og igen og igen.....

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Efter en tur i Europa er en udebanekamp mod en af de "på papiret" dårligste oprykkere i flere år en gave. Imidlertid er det ligegyldigt i dag, hvor det jeg ser er det absolutte antiklimaks og endegyldige bevis på at FCM pt hverken har den taktiske værktøjskasse eller indstillingen til at levere hvad der må forventes. Det er simpelthen utilgiveligt ringe. Og der kan næppe være tvivl om at Thorups dage i sædet nærmer sig sin afslutning.
Senest rettet af NyX 6. aug 2017, 16:01, rettet i alt 1 gang.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvordan kan man tabe til et oprykkerhold og så oven i købet håbe på, at komme til at spille gruppespil. Lol.

Sahl

Indlæg af Sahl »

TrueWolfMidt skrev:
6. aug 2017, 15:56
Lad os nu se hvad han siger, ham vores geni.
Det gider jeg ikke engang mere. Jeg gider heller ikke have nogle forventninger mens han er i klubben.. Det eneste jeg kan sige er, at RA burde holdes op på det han skrev til os fans sidst, fordi det er tydeligt det ikke er det vi ser...

Vi må støtte spillerne og så bare accepterer vi er et midterhold alle kan slå/tabe til denne sæson. Det skal også helt gå lidt galt for det kan blive helt godt igen.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Husk nu at vi er svineheldige med at være med i EL endnu. Vi kan jo ryge i næste runde, og hvad så. Ja så skal vi vinde rub og stub tilbage i SL for så vil kravet forhåbentlig være min. top 2.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Det er bare ikke til at holde ud at se på, vi er pivhamrende dårlige, og det er jo ikke et enkeltstående tilfælde... desværre.

Medmindre vi vil skifte hele holdet ud, så peger pilen kun én vej hen: Jess Thorup. Vi kan ikke basere os på held som mod Gdynia, vi skal simpelthen kunne spille fodbold, særligt med de fine spillere vi har i truppen..

Cortez

Indlæg af Cortez »

NyX skrev:
6. aug 2017, 15:58
Efter en tur i Europa er en udebanekamp mod en af de "på papiret" dårligste oprykkere i flere år en gave. Imidlertid er det ligegyldigt i dag, hvor det jeg ser som det absolutte antiklimaks og endegyldige bevis på at FCM pt hverken har den taktiske værktøjskasse eller indstillingen til at levere hvad der må forventes. Det er simpelthen utilgiveligt ringe. Og der kan næppe være tvivl om at Thorups dage i sædet nærmer sig sin afslutning.
Men det har vi jo troet flere gange uden at ledelsen har reageret. Ved ikke hvorfor de tøver så meget, men man skal jo have et godt alternativ, hvis man vælger er fyring, og dét er måske netop problemstillingen?

/Cortez

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

På sin vis en meget dyr sejr i torsdaga, fordi det redder Thorup fra en fyring i dag. Det er beskæmmende, hvor meget energi og vilje der mangler, som vel ret beset er Baks pt. eneste trænermæssige kvalitet.

Jeg fatter ikke, at man spiller med sådan en trekanten på midten i dag, det er utilgiveligt. Mod Brøndby spiller man é n Duelund, selvom alle ved, at vi i den kamp lægges under pres, og når så det hedder Helsingør, så spiller man kraftedeme Drachman... Det er altså taktisk debilt. Desuden bekymrende, at Thorup slet ikke har lært lektion fra Brøndby, at man ikke bare lige skifter et halvt hold. Forhelved mand, der er en hel uge til næste kamp!

Har aldrig nogensinde været så træt af en træner, spm jeg er ad Thorup. Han ødelægger simpelthen klubben indefra.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Vi har da Ove Pedersen siddende på tribunen, lad ham overtage holdet indtil man har fundet en til at overtage.. Vi spilder vores tid med Thorup..

Sahl

Indlæg af Sahl »

UlvenFraNord skrev:
6. aug 2017, 16:01
Det er bare ikke til at holde ud at se på, vi er pivhamrende dårlige, og det er jo ikke et enkeltstående tilfælde... desværre.

Medmindre vi vil skifte hele holdet ud, så peger pilen kun én vej hen: Jess Thorup. Vi kan ikke basere os på held som mod Gdynia, vi skal simpelthen kunne spille fodbold, særligt med de fine spillere vi har i truppen..
Problemet er at de i sær kreative spillere vi har dør under Thorup.. Det sagde jeg også sidste sæson og gang på gang bliver jeg blot kritiseret for det herinde.. Jeg har egentlig været god til, at give Thorup chancen og har endda mandet til besindighed nogle gange.. men kom nu.. Selv børn kan se de taktiske fejl han laver og at han ikke formår at sætte det taktisk op... Så er der noget galt!

Desværre er han først væk til vinter eller sommer (det giver også mest mening nu man satsede på ham i denne sæson) Derfor ender vi også kun lige i top6 / udenfor.

I det mindste tror jeg ikke på vi skal tænke Europa næste år og så kan man jo fokusere på SL

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Har spillerne gået pizza med sovepiller på til middagsmad. Hold kæft hvor er vores spillere dovne.

Cortez

Indlæg af Cortez »

UlvenFraNord skrev:
6. aug 2017, 16:04
Vi har da Ove Pedersen siddende på tribunen, lad ham overtage holdet indtil man har fundet en til at overtage.. Vi spilder vores tid med Thorup..
No you didn't :o

:D

/Cortez

Besvar