EL Q1/2: Derry City FC vs. FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

EL Q1/2: Derry City FC vs. FC Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Så er det vist tid til en kamptråd for sæsonens 2. kamp i sæsonen
returkampen fra 6-1 sejren i Herning. , efter en lang sommerpause.

Som bekendt går den samlede vindere videre, og skal møde vinderen af
Jelgava (Latvia) - Ferencváros (Hungary)

Hvor Ferencváros, vandt den første kamp 2-0 på hjemmebane.

Det Praktiske:
Tid: Torsdag d. 06/07 kl. 20.45
Sted: The Showgrounds - Sligo (Bemærk, over 100 km fra Londonderry pga. renovation af eget stadion)
Dommer: Rade Obrenovic (SVN)
Medie: Den kan desværre godt blive spændende, om den overhovedet bliver tv-produceret.

Karantæner:
Derry City: Ingen
Midtjylland: Ingen

Skader:
Derry City: Pas
Midtjylland: Nicolaisen og Borring skadet - Novak og Kian tvivlsomme

Bud på start XI'er
En overvejelse og emne til diskussion, om det skal være en kamp for 'bredden eller om det skal være en kamp for det der kunne blive den normale start XI'er. Som jeg har forstået på Thorup, går han i den her periode meget op i at træne relationer, så jeg tror vi ser en start XI'er, der lægger sig tæt op af hvad vi så sidst, hvis ikke den sammen.

4-2-3-1
Billede

Bænk: Falkesgaard, Munksgaard, Halsti, Kairinen, Kraev, Sørloth, Wikheim

Sidste kamp, og mere om Derry City
De fleste husker nok den sidste kamp
viewtopic.php?f=1&t=97254

For retur kampen, er opslaget her fra Tubbe endnu mere relevant
tubbe93 skrev:
19. jun 2017, 23:43
Nu når vi har trukket Derry City, så vil jeg lige dele følgende skriv.
Det er Thomas Gravgaard, der har skrevet det til hans bog 'Hjem til fodbold', hvor der ikke blev plads til kapitlet.
Det er virkelig læsningen værd, ligesom hans bog også er.

https://www.facebook.com/GravgaardThoma ... 7751007141
Selvom det selvfølgelig på den konto er lidt ærgerligt kampen ikke spilles på deres egen hjemmebane i Londonderry.

Forudsigelses leg
Reglerne er således:
Fra trådens oprettelse til 1 time før kampstart gives der bud,
og en time før kampstart, hvor startformationen bliver offentliggjort lukkes der for bud.

Vinderen bliver den der har gættet rigtig med højst mulig detaljegrad,
f.eks. stilling, målscorer, minuttal for mål, kort osv.

Ved uenighed om hvem der har mest ret, er jeg uretfærdig overdommer.

Præmien i anden runde bliver en frisk køb-selv-mælk, ved din egen lokale mælke pusher.

Point fra tidligere runder:
BMBrandt: 1

God Kamp

Benzo

Re: EL Q1/2: Derry City FC vs. FC Midtjylland

Indlæg af Benzo »

Jeg er ikke uenig i at den start-11 du har sat er den som starter på torsdag, men jeg håber alligevel lidt at Drachmann (eller Sparv hvis han skal have lidt pause for at blive helt frisk) ryger på bænken til fordel for enten Wikheim (på kanten og dermed Hassan ind i midten) eller Kraev.

Derry 0-4 FCM
Mål af 0-1: Paul, 0-2: Paul, 0-3 Kraev, 0-4 Kroon
Bonus info: Hvis jeg vinder bliver det en mini-mælk jeg køber som præmie.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Benzo skrev: Bonus info: Hvis jeg vinder bliver det en mini-mælk jeg køber som præmie.
På dine vegne håber jeg på en sejr! Havregryn og vand er ikke særlig lækkert ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres

974

Re: EL Q1/2: Derry City FC vs. FC Midtjylland OT

Indlæg af 974 »

Arff skrev:
3. jul 2017, 16:07
Benzo skrev: Bonus info: Hvis jeg vinder bliver det en mini-mælk jeg køber som præmie.
På dine vegne håber jeg på en sejr! Havregryn og vand er ikke særlig lækkert ;-)
uuhh...

Det er selvfølgelig tidligt at dømme et nyt og spændende tiltag ude! :-)

Jeg ser dog allerede nu at det godt kan blive lidt "bekymrende" at have det jeg vil kalde et seriøst kampoplæg og deraf følgende debat, blandet sammen med det lidt mere "muntre" forudsigelses-sjov

Cortez

Indlæg af Cortez »

Der er god underholdningsværdi i Derry's fanforum :D

http://www.derrycitychat.com/forum/view ... &start=100

/Cortez

974

Indlæg af 974 »

Cortez skrev:
3. jul 2017, 18:28
Der er god underholdningsværdi i Derry's fanforum :D

/Cortez
It was a great experience esp for the wee grandson on a journey there . AARHUS was a bright lively place. Herning was a ghost town no body at all in the town no one . A few voices from a Scottish pub and we saw a few Derry Wans in there . It was like the whole town had gone to sleep . We had to move on to get to the ground and to get a taxi. Now that was a job but we got there . Great set up friendly folk great respect and a stadium that had a few features like Finn Harps ground 4 corner flags and nets. Lol we were treated v v well by the Danes and forgot that the exchange of gifts ended BEFORE the ko.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Cortez skrev:Der er god underholdningsværdi i Derry's fanforum :D

/Cortez
Jeg er glad for, at de ikke kan forstå hvad vi skriver, for nogle af de ting der bliver skrevet, er hvert fald ikke helt sande.

Det lyder til, at vi stiller med det stærkest mulige hold derovre. Vi spiller på torsdag, næste kamp ligger først torsdagen efter (D. 13.), så det synes jeg giver god mening at stille med a-kæden. Alternativet er at spare vores nøglespillere, for så at spille dem i træningskampen mod Horsens på lørdag. Så er det trods alt bedre at give dem så mange mulige minutter i en tællende kamp.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fcm5600

Indlæg af Fcm5600 »

0 - 1. Paul i det 25 min. :fcm: Jeg håber det findes et stream et eller andet sted. Tips gerne hvis du ved hvor det findes.

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Wuhuuuuu fører jeg. Jamen så får i her, og stjæl og kopier alt det i vil, mine forudsigelser for kampen.
0-1 Hassan. 1-1 ved en af Irerne. 1-2 og 1-3 paul. Ass. Af Polle og Kraev

Steffen am

Re: EL Q1/2: Derry City FC vs. FC Midtjylland OT

Indlæg af Steffen am »

Jeg siger 4-1 til FCM.

1 mål til FCM i 1. halveg, inden de 4 resterende kommer i 2.

974 skrev:
3. jul 2017, 17:53
Arff skrev:
3. jul 2017, 16:07
uuhh...

Det er selvfølgelig tidligt at dømme et nyt og spændende tiltag ude! :-)

Jeg ser dog allerede nu at det godt kan blive lidt "bekymrende" at have det jeg vil kalde et seriøst kampoplæg og deraf følgende debat, blandet sammen med det lidt mere "muntre" forudsigelses-sjov
Er meget åben overfor holdninger, gøre det anderledes osv.

Umiddelbart kan jeg dog ikke se det være et problem hvis der kommer lidt humor i trådene, og evt. en conversation starter.
Benzo's kommentar om at det skal være mini-mælk, synes jeg var ren klasse og gav et godt grin, ville jeg være ked af at have været foruden.
Thumbs up herfra. :fcm:

Det er sjældent kamptråde når over en 1 side, inden kampstart, så har svært ved at se at det skal tage fokus.
Men igen, jeg lytter selvfølgelig :)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Så det sku heller ikke nemt at gætte startopstilling, når NK og Duelund er med, selvom det blev sagt de ikke var
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tr ... ry-city-fc

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Bare rolig Steffen, du kan umuligt gøre det værre end mig i sidste uge... :-D

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

hviid skrev:Bare rolig Steffen, du kan umuligt gøre det værre end mig i sidste uge... :-D
Ikke hvis han vælger de spillere der er udtaget [emoji3]

Mit bud ser således ud, hvis vi stiller i stærkeste opstilling. Eneste tvivl er om Kian er med fra start, eller om det bliver Riis. Dog er Halsti ikke udtaget, hvilket må betyde at Kian er 100% klar, og dermed i startopstillingen. Det også er vigtigt, at Zsolt og Kian får opbygget så relationer som muligt.

Jesper Hansen
NK, Zsolt, Kian, Dal Hende
Janus, Tim,
Rilwan, JP, Kroon
Paul

Et par alternative bud på start-11 kunne se sådan ud:

Jesper Hansen
Rømer, Riis, Zsolt, Dal Hende
Tim, JP
Wikheim, Due(Kraev), Kroon
Sørloth

Sørloth skal spilles ind ASAP, og i morgen kunne være en kærkommen mulighed for dette. Wikheim har også brug for at komme igang, ligesom jeg gerne så Kraev få chancen fra start. NK og Duelund har pt. 2 træninger i benene, så måske skal man spare dem til næste runde, og give dem minutter lørdag i stedet.

Jesper Hansen
NK, Zsolt, Kian, Dal Hende
Wikheim, JP, Tim, Kroon
Paul, Sørloth

Noget nær stærkeste, hvis vi skal spille 4-4-2, minus Rilwan. Her har jeg relationer in mente, derfor NK/Wikheim i højre side, NK/Zsolt/Kian/Dal Hende i bagkæden, og Paul/Sørloth helt fremme. Disse valg ville jeg have truffet, hvis det var for at træne 4-4-2, og samtidig forsøge at give de forskellige konstellationer mulighed for at forbedre relationerne indbyrdes.

Mit bud på kampen: 3-1 - målscorerne bliver Zsolt, Kroon og Paul. En outsider til at score kunne være Duelund, som endnu engang bliver presset til at præstere.

Sent from my iPad using Tapatalk

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

hviid skrev:
5. jul 2017, 12:35
Bare rolig Steffen, du kan umuligt gøre det værre end mig i sidste uge... :-D
Haha, godt ord igen :D

Det vil jeg så varme mig på ;)

Arff skrev:
5. jul 2017, 13:23
Eneste tvivl er om Kian er med fra start, eller om det bliver Riis. Dog er Halsti ikke udtaget, hvilket må betyde at Kian er 100% klar, og dermed i startopstillingen.
Kan han vel godt.
Altså at Kian kan være udtaget uden at han er 100 % klar.
Hvis han f.eks. er 90 % klar og klar til at spille 45 min. ;)

Med mindre man har direkte adgang til Thorup tror jeg det er svært at spå om NK og Duelund starter,
men vil selvfølgelig give mening i forhold til at de formentlig skal spille i runde 2, men er langt fra sikker.

Ved ikke om man passer lidt på Drachmann efter sidste kamp så Due, JP og Sparv tager 10, 8 og 6'eren.

Kanterne, ja, det er vel 2 af de 3 der starter. Hvem det bliver, pas.

Tror Paul starter, men Sörloth vil jeg godt smide en øl på kommer ind.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Det er vigtigt, at vi får et ordentlig forsvar spillet sammen, så jeg håber, man starter med de stærkeste i bagkæden + Tim på 6'eren. Det er afgørende at få spillet Jesper Hansen, Kian, Zsolt og Tim sammen som en enhed. Så hvis Kian er klar til at starte, ville jeg køre med den formation.

Besvar