Ja det kan være du har ret, men så forstår jeg ikke at vi lader Mikkel Andersen gå om 10 dage, men det er en helt anden historie....
Transfervinduet sommer 2017
- bobthebuilder_dk
Re: Transfervinduet sommer 2017
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Så vil jeg hellere have ReidSteffen am skrev: ↑20. jun 2017, 13:09
Med mindre Kjær har fået hjemve og savner sne, kan jeg simpelthen ikke se det ske.
Er enig i at det ligner den er lukket på ind siden, dog stadig spørgsmålstegn ved Wikheim om Gent vil lade ham gå.
Jeg er enig i, at det liger et rigtig godt vindue for os. Først og fremmest fordi vi har fået lov at handle før vi sælger. Det har imo været problemet i de seneste vinduer. Det har været meget hektisk op til deadline, fordi vi skulle af med spillere først. Det har enten betydet at vi ikke fik de nødvendige forstærkninger, eller at de nytilkomne først var i omdrejninger langt inde i september (ja ja, jeg har ikke glemt VdV og Bruninho. Så den efterfølgende september, da). Denne gang har vi en stærk og bred trup allerede nu. Det skal simpelthen vise sig som en fordel i efteråret ifht. SL og (forhåbentlig) EL.
Ulempen er, at vi får en kedelig sidste dag i vinduet.
- bobthebuilder_dk
Helt enig ! Ja men det kunne da være rart med en transferdeadlineday hvor man ikke har ondt i pegefingeren af at trykke F5 hele dagen lang!Noe skrev: ↑20. jun 2017, 13:28Så vil jeg hellere have ReidSteffen am skrev: ↑20. jun 2017, 13:09
Med mindre Kjær har fået hjemve og savner sne, kan jeg simpelthen ikke se det ske.
Er enig i at det ligner den er lukket på ind siden, dog stadig spørgsmålstegn ved Wikheim om Gent vil lade ham gå.
Jeg er enig i, at det liger et rigtig godt vindue for os. Først og fremmest fordi vi har fået lov at handle før vi sælger. Det har imo været problemet i de seneste vinduer. Det har været meget hektisk op til deadline, fordi vi skulle af med spillere først. Det har enten betydet at vi ikke fik de nødvendige forstærkninger, eller at de nytilkomne først var i omdrejninger langt inde i september (ja ja, jeg har ikke glemt VdV og Bruninho. Så den efterfølgende september, da). Denne gang har vi en stærk og bred trup allerede nu. Det skal simpelthen vise sig som en fordel i efteråret ifht. SL og (forhåbentlig) EL.
Ulempen er, at vi får en kedelig sidste dag i vinduet.![]()
-
Steffen am
Kan være situationen har ændret sig, at Dahlin vil hjem en sæson før man havde regnet med. Kunne ellers være et frisk bud i transfer quiz'en,bobthebuilder_dk skrev: ↑20. jun 2017, 13:25Ja det kan være du har ret, men så forstår jeg ikke at vi lader Mikkel Andersen gå om 10 dage, men det er en helt anden historie....![]()
at Andersen laver 'en Rilwan', lige når at være ude af klubben inden han skriver igen.
Lindegaard og Jesper Hansen kan ikke udelukkes,
men tror mest på en vi ikke lige umiddelbart kender til eller Dahlin tager en sæson mere, inden han rejser efter familien.
Uden at skulle gøre det til en længere snak omkring Dahlin vs. Mikkel (den diskussion har der været rigeligt af), så er og bliver Mikkel Andersen aldrig en målmand der er god nok til en top 3 klub i Danmark.bobthebuilder_dk skrev: ↑20. jun 2017, 13:25Ja det kan være du har ret, men så forstår jeg ikke at vi lader Mikkel Andersen gå om 10 dage, men det er en helt anden historie....![]()
Vi har vel siden Lössl, været markant bagefter FCK og Brøndby på målmandsposten.
-
Steffen am
True.bobthebuilder_dk skrev: ↑20. jun 2017, 13:33Helt enig ! Ja men det kunne da være rart med en transferdeadlineday hvor man ikke har ondt i pegefingeren af at trykke F5 hele dagen lang!![]()
Men man skulle kende CS dårligt, hvis der ikke sker noget til sidst også.
Men bliver selvfølgelig knap så hektisk.
Nogen der har en elefant hukommelse der kan huske om CS (eller Ørgaard) nogensinde har haft en stille sidste dag i et transfervindue?
Men om ikke andet forventer jeg en eller anden reaktion på når vi ved om det hedder europæisk gruppespil.
Selvom det selvfølgelig ikke kan udelukkes at den reaktioner er en spiller, der ikke udlejes hvis det hedder Europa.
Det ser ud til der også skrives med Wikheim i denne uge: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... nt/6714864
- bobthebuilder_dk
Det lyder godt!
Det lyder også til at 500.000 euro er standard FCM budpris! Kraev + Wikheim
Det lyder også til at 500.000 euro er standard FCM budpris! Kraev + Wikheim
-
Steffen am
Bum.Fenris skrev: ↑20. jun 2017, 13:43Det ser ud til der også skrives med Wikheim i denne uge: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... nt/6714864
Fedt
Men så er vi i hvert fald ude i, at kun en af Wikheim og Kraev kan skrives op til EL Q1 mod vores (Nord)Irske venner.
Men er i hvert fald ikke noget problem for Q2 og så fremad.
Ja, sådan kunne det godt se ud.bobthebuilder_dk skrev: ↑20. jun 2017, 13:48Det lyder godt!
Det lyder også til at 500.000 euro er standard FCM budpris! Kraev + Wikheim![]()
Kroon var vist også i det leje
(selvom det selvfølgelig var en lidt mere kompleks handel med Drach og DH)
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Glæder mig virkelig over alle disse transfers. Nu tror jeg der skal satses Big time på det gruppespil.
Tror det er payback time til os fans. Tak Steinlein, Ankersen og Benham. Glæder mig nu virkelig til sæsonstart og europa league.
Tror det er payback time til os fans. Tak Steinlein, Ankersen og Benham. Glæder mig nu virkelig til sæsonstart og europa league.
Det lyder som en fornuftig pris for en spiller med et stort potentiale, og med mulighed for et stort videresalg på et senere tidspunkt (Ligesom med Kraev og muligvis Sørloth, hvis de slår til). Derudover har Wikheim vist at han gerne vil FCM-projektet, og kender klubben, så han er plug and play fra dag 1.Fenris skrev: ↑20. jun 2017, 13:43Det ser ud til der også skrives med Wikheim i denne uge: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... nt/6714864
CS er virkelig kommet stærkt fra land i dette vindue, hvis han også lander Wikheim til den pris. Truppen begynder at se bred (og med mulighed for langsom indkøring af nye spillere, der nok først er tiltænkt en stor rolle efter salg af Paul, Due, Rilwan m.v.) og spændende ud allerede inden EL starter.
Det kunne være fedt, hvis vi kan lukke en handel, så GW også er spilleberettiget i EL.
Mathias skrev:syntes det lugter lidt af at Dahlin er på vej hjem til Sverige (rygterne vil at familien allerede er rykket), hvilket efterlader os med et hul på målmandsposten...Det bør vi dog se som en mulighed for at forstærke os og nærme os niveauet på de klubber vi endte bag I sidste sæson. Både Robin Olsen, Frederik Rønnow og Jesper Hansen har I mine øjne været langt mere kampafgørende end Dahlin/Andersen har været for os.
Bliver spændende...Kunne det være Lindegaard? - eller måske Jesper Hansen??
Dahlin er væk inden vinduet lukker, det tør jeg godt ligge hovedet på blokken og sige. Jeg kan med ligeså stor sikkerhed fortælle at Lindegaard ikke kommer til Danmark.
Jeg er også vild med Mikkel som person, og som ambassadør for FCM, men det korte af det lange er, at han ikke har kvaliteten til at være første keeper i FCM.bobthebuilder_dk skrev:Ja det kan være du har ret, men så forstår jeg ikke at vi lader Mikkel Andersen gå om 10 dage, men det er en helt anden historie....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
Steffen am
Nogle gode indkøb, alle meget spændende potentiale, godt arbejde af Claus!
Jeg er glad for at Wikheim kommer tilbage, han er en spændende spiller som vi godt kan bygge på og gøre mere stabil.
Kraev kender jeg intet til, men det lyder spændende!
Og så en lille bøn. Med forlydender om at Dahlin måske vil hjem til Sverige, så få lavet en ny kontrakt med Mikkel Andersen. Udover at være en god målmand, i mine øjne vores bedste, så har han nogle mentale egenskaber som vi vil mangle.
Jeg er glad for at Wikheim kommer tilbage, han er en spændende spiller som vi godt kan bygge på og gøre mere stabil.
Kraev kender jeg intet til, men det lyder spændende!
Og så en lille bøn. Med forlydender om at Dahlin måske vil hjem til Sverige, så få lavet en ny kontrakt med Mikkel Andersen. Udover at være en god målmand, i mine øjne vores bedste, så har han nogle mentale egenskaber som vi vil mangle.
-
Densestar7430
Det virker til at de fleste rundt omkring er ved at bløde lidt op, og se lidt mere optimistisk på den nye sæson. Dejligt!
Har lidt på fornemmelsen at det kommende Novak salg har givet os et lille boost ift. indkøb af spillere.
Jeg forventer at Novak kommer til at indbringe et sted mellem 15-20 mio kr.
Det beløb dækker vel overgangssummen for alle nedenstående spillere?
Dal Hende - 1,5 mio
Drachmann - 1,5 mio
Kroon - 4 mio
Wikheim - 3,5 mio
Kraev - 3,5 mio
Sørloth - Ukendt? Men tænker måske også i omegnen af 3 mio?
Regnestykket går selvføgelig i stykker hvis vi begynder at kigge på lønninger, men ellers synes jeg det er en rigtig flot "byttehandel" Steinlein efterhånden har strikket sammen
Har lidt på fornemmelsen at det kommende Novak salg har givet os et lille boost ift. indkøb af spillere.
Jeg forventer at Novak kommer til at indbringe et sted mellem 15-20 mio kr.
Det beløb dækker vel overgangssummen for alle nedenstående spillere?
Dal Hende - 1,5 mio
Drachmann - 1,5 mio
Kroon - 4 mio
Wikheim - 3,5 mio
Kraev - 3,5 mio
Sørloth - Ukendt? Men tænker måske også i omegnen af 3 mio?
Regnestykket går selvføgelig i stykker hvis vi begynder at kigge på lønninger, men ellers synes jeg det er en rigtig flot "byttehandel" Steinlein efterhånden har strikket sammen