Jeg har desværre ikke set mere end et par kampe her i foråret, hvoraf Viborg kampen var den ene. Så jeg har ikke set noget til Pauls optur. Jeg synes da at det er fedt at han har fået noget medvind, endda på et hold som ikke rigtig har fået resultaterne. Jeg har ofte været efter ham pga at han typisk forsvinder ud af kampene hvis modstanderne har en forsvarer der kan matche ham fysisk, hans manglende kølighed på de store chancer og hans manglende spilintelligens. Synd for ham at man har lavet den 18 års regel for hvad kunne det ikke have givet ham på den front at komme til DK et par år før.Kent skrev: ↑9. apr 2017, 16:00Fin kamp og en fortjent sejr. Dog synes jeg, at vi giver mere væk defensivt end vi har gjort i de seneste kamp. Igen blev der sløset i opspillet og det kunne godt have kostet. Offensivt producerer vi fint, og scorer nogle flotte mål. Halsti klarer det bedre end jeg forventede, og endelig matcher hans spil med cv'et. Paul har forhåbentlig fået omvendt de sidste tvivlere, selvom han også i dag træffer et par dårlige beslutninger, men det skal der være plads til, hos en spiller i den alder.
De fleste angribere rammer en optur, lige nu er Paul midt i een. 12 mål efter 28 kampe er flot. Bliver han ved med at score så ender det måske også med at jeg kan lade være med at irritere mig over alle de dumheder han ellers foretager sig, typisk hvor han tilsyneladende tror han dribler som Messi. Er jeg omvendt - på ingen måde. Der skal et længere træk til, på trods af at jeg bor i Aarhus. På de her kanter skal der som regel ikke ret meget til
Jeg håber da at Pauls optur er et udslag af at brikkerne endelig er begyndt at falde på plads for ham og det vi nu ser er en spiller som er steget væsentlig i niveau. Det kan godt være jeg ikke er omvendt, men jeg er da helt klart mere åben for at han kan være det talent (eller tæt på) som klubben altid har ment han er. Een ting er i hvert fald sikker - fodboldverdenen er så forskruet at en lille stime som Paul er inde i nu, er noget som får telefonen til at ringe på Steinleins kontor med bud af en ganske pæn størrelse