SL: Midtjylland vs. De Muggrønne
Re: SL: Midtjylland vs. De Muggrønne
Er der en der kan forklare mig, hvorfor Tim Sparv skulle stå og glo ude ved Jakob Poulsen næsten hver gang der var hjørnespark?
Ja, det virkede godt nok som ret pudsigt, men det er vel noget med, at det tvang Viborg til at sætte to mand ud og dække op på kanten af feltet i tilfælde af, at Poulsen spiller den kort til Sparv. Dermed er der færre forsvarsspillere i boksen. Hvorfor det så lige var Sparv, der skulle stå derude og ikke en kantspiller, forstår jeg ikke. Forstår heller ikke at vi blev ved med at gøre det, når nu Viborg bare trak alle mand hjem og stillede to ud på kanten af feltet.
TrueWolfMidt skrev: ↑20. feb 2017, 11:17VIL GERNE SENDE EN RIGTIG SVINER TIL HAM SOM SMED ET KANONSLAG NED PÅ BANEN TÆT PÅ VFF MÅLMANDEN. ER DU TOTAL HJERNEFORLADT. HÅBER DU GÅR EVIGHEDS KARANTÆNE. BLØDNING.
TAK.....kan ikke være mere enig.
Det er sgu pinlig opførsel
Der kunne dommeren vel have afbrudt kampen, hvis han ville?
FCM- always
Det med to mand ude ved hjørneflaget er ikke ny, men det giver i mit hoved ingen mening, at bruge den højeste spiller til det? 
-
mousebreaker
Det nytter jo ikke at have Sparv i feltet ved hjørnespark. Manden bliver jo bare smidt ud....
Jeg kan heller ikke finde mening i at netop Sparv med ude ved hjørnespark. Det er nok al den "kreativitet" vi kan mønstre efter Priske røg til ps&e
Skuffende at vi ikke havde flere farlige situationer ifm det væld af hjørnespark vi fik
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
-
Jesper BW1100
Er jeg den eneste der krummer tæer når jeg ser det videoklip, hvor Michael Johansen skaber sin egen virkelighed, for at forklare den udvisning ingen udover ham selv kan se? Den chance han havde for bare at redde et minimum af respekt røg da der. Indrøm da at du lavede en kæmpe fejl. Stod det til mig skulle han aldrig have en fløjte i munden igen. Manden er jo decideret elendig.
-
Steffen am
Jeg tror netop at Bruninho kom ind FORDI Viborg forventeligt ville sætte noget mere pres på os for at få en sejr.Cortez skrev: ↑20. feb 2017, 10:20Ikke fair at bedømme. Bruninho på kampen i går. Da han kommer ind, er vi faktisk under pres og spiller meget med langebolde. Det er ikke lige sagen for Bruninho. Derfor mener jeg også, at det var en taktisk brøler at pille Paul for Bruninho. Jeg havde valgt Duelund, som på det tidspunkt lå på højrekanten.hviid skrev: ↑20. feb 2017, 10:09Tja - Paul var vel 5 cm fra at score i går, hvis hans hovedstød havde siddet lidt lavere, men det er da også ret tydeligt, at han mangler lidt selvtillid. Bruninho viste jo heller ikke meget målfarlighed i går, så mon ikke Paul får chancen fra start igen i næste kamp.
/Cortez
Her ville vi via omstillinger kunne få gavn af især Bruninho, og til dels også Duelund i form af en højere fart i løbene end fra Paul
Jeg undrede mig også meget over at Paul røg ud, men det giver nu meget god mening, og så er han jo heller ikke specielt effektiv defensivt - udover ved deres hjørnespark.
Men jeg kan godt forstå meningen med det - det bar bare ikke frugt denne gang desværre
Og hvem ved; måske var han bare blevet træt
Arh.. SteffenSteffen am skrev: ↑20. feb 2017, 21:10http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -tim-sparv
Hvorfor kun appelere det andet gule kort?
Det tænker jeg da nok at du selv ved
Så ville der jo blive appelleret ved alt for mange gule kort
Selv om den også var tynd, så er det jo nok sådan noget der sker, og det ved både spillere og ledere
-
Steffen am
Ja ok, godt ord igen.974 skrev: ↑20. feb 2017, 21:19Arh.. SteffenSteffen am skrev: ↑20. feb 2017, 21:10http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -tim-sparv
Selv om den også var tynd, så er det jo nok sådan noget der sker, og det ved både spillere og ledere
Men det er fandme dumt. Altså begge gule kort, men forstår selvfølgelig ræsonomentet du præsenterer.
Det er du ikke, det er dybt godnat.Jesper BW1100 skrev: ↑20. feb 2017, 17:07Er jeg den eneste der krummer tæer når jeg ser det videoklip, hvor Michael Johansen skaber sin egen virkelighed, for at forklare den udvisning ingen udover ham selv kan se? Den chance han havde for bare at redde et minimum af respekt røg da der. Indrøm da at du lavede en kæmpe fejl. Stod det til mig skulle han aldrig have en fløjte i munden igen. Manden er jo decideret elendig.
Har ikke fulgt med i hans karriere ellers, men kan læse at der er flere der skriver han i flere kampe har bragt sig selv unødvendig i centrum.
Ville være passende hvis han har dømt hans sidste superliga kamp.
I øvrigt lidt ekstra bittert at Danmarks PT bedste dommer (Mads Kristoffer) kun skulle agere 4. dommer. Havde været fint at have haft på banen, når han nu alligevel var 'på arbejde'
Nogen der har fundet klippet med Johansen online?Steffen am skrev: ↑20. feb 2017, 21:50Ja ok, godt ord igen.974 skrev: ↑20. feb 2017, 21:19Arh.. SteffenSteffen am skrev: ↑20. feb 2017, 21:10http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -tim-sparv
Men det er fandme dumt. Altså begge gule kort, men forstår selvfølgelig ræsonomentet du præsenterer.
Det er du ikke, det er dybt godnat.Jesper BW1100 skrev: ↑20. feb 2017, 17:07Er jeg den eneste der krummer tæer når jeg ser det videoklip, hvor Michael Johansen skaber sin egen virkelighed, for at forklare den udvisning ingen udover ham selv kan se? Den chance han havde for bare at redde et minimum af respekt røg da der. Indrøm da at du lavede en kæmpe fejl. Stod det til mig skulle han aldrig have en fløjte i munden igen. Manden er jo decideret elendig.
Har ikke fulgt med i hans karriere ellers, men kan læse at der er flere der skriver han i flere kampe har bragt sig selv unødvendig i centrum.
Ville være passende hvis han har dømt hans sidste superliga kamp.
I øvrigt lidt ekstra bittert at Danmarks PT bedste dommer (Mads Kristoffer) kun skulle agere 4. dommer. Havde været fint at have haft på banen, når han nu alligevel var 'på arbejde'
Jeg kunne godt tænke mig at se det, men synes ikke jeg kan findet det på TV3Sports hjemmeside?
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
-
Steffen am
Jo, jo. Der er da - heldigvis - flere måder at se det på. Men vi mistede meget, da Paul gik ud. Bruninho fik ikke fat i så mange bolde. Men det mener jeg nu ikke kun var hans skyld.974 skrev: ↑20. feb 2017, 21:13Jeg tror netop at Bruninho kom ind FORDI Viborg forventeligt ville sætte noget mere pres på os for at få en sejr.Cortez skrev: ↑20. feb 2017, 10:20Ikke fair at bedømme. Bruninho på kampen i går. Da han kommer ind, er vi faktisk under pres og spiller meget med langebolde. Det er ikke lige sagen for Bruninho. Derfor mener jeg også, at det var en taktisk brøler at pille Paul for Bruninho. Jeg havde valgt Duelund, som på det tidspunkt lå på højrekanten.hviid skrev: ↑20. feb 2017, 10:09Tja - Paul var vel 5 cm fra at score i går, hvis hans hovedstød havde siddet lidt lavere, men det er da også ret tydeligt, at han mangler lidt selvtillid. Bruninho viste jo heller ikke meget målfarlighed i går, så mon ikke Paul får chancen fra start igen i næste kamp.
/Cortez
Her ville vi via omstillinger kunne få gavn af især Bruninho, og til dels også Duelund i form af en højere fart i løbene end fra Paul
Jeg undrede mig også meget over at Paul røg ud, men det giver nu meget god mening, og så er han jo heller ikke specielt effektiv defensivt - udover ved deres hjørnespark.
Men jeg kan godt forstå meningen med det - det bar bare ikke frugt denne gang desværre![]()
Og hvem ved; måske var han bare blevet træt![]()
/Cortez
-
Steffen am
I øvrigt var der tidligere meget snak omkring "expected points"
Dette er hvis et eksempel på en kamp der ville blive vundet 9 ud af 10 gange hvis sol og vind var lige,
hvorfor "analyse værktøjet" ville 'forvente' en sej og dermed er der en afvigelse mellem virkeligheden og det analyseværktøj der hedder "expected points"
Dette er hvis et eksempel på en kamp der ville blive vundet 9 ud af 10 gange hvis sol og vind var lige,
hvorfor "analyse værktøjet" ville 'forvente' en sej og dermed er der en afvigelse mellem virkeligheden og det analyseværktøj der hedder "expected points"