Transfer vinter 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Re: Transfer vinter 2016

Indlæg af Arff »

Steffen am skrev:
31. jan 2017, 17:01
Christian skrev:
31. jan 2017, 14:55
Jeg er ærgerlig over at Olsson er væk.

Nogen der kan huske hvad vi gav for ham?
Mener det var 1 mio. Euro, uden ar være sikker.

I forhold til angriber positionen håber jeg i hvert fald ikke at man både undlader at købe en OG lejer Thycosen ud, men mon ikke han bliver så.
ROLIG NU! :-D Vi gav i omegnen af 2 mio for ham.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Steffen am skrev:
31. jan 2017, 17:01
Christian skrev:
31. jan 2017, 14:55
Jeg er ærgerlig over at Olsson er væk.

Nogen der kan huske hvad vi gav for ham?
Mener det var 1 mio. Euro, uden ar være sikker.

I forhold til angriber positionen håber jeg i hvert fald ikke at man både undlader at købe en OG lejer Thycosen ud, men mon ikke han bliver så.
Mener jeg har set en bruger skrive herinde, at Olsson kostede 3 eller 3,5 millioner, da han blev hentet i Arsenal. Ved dog ikke om det er korrekt.

WBW

Indlæg af WBW »

Meget stilhed i disse timer. Forhåbentlig stilhed før stormen.

Har et par spørgsmål til jer der følger træningen jævnligt. (Arff ;) )

Vores unge midterforsvarer, Riis og Nicolaisen, hvor langt er de hver især i deres udvikling? Hvor langt er de fra at kunne dække den tomme plads efter Banggaard?

Og er der andre unge talenter på vej til den plads, eller skal den fjerde midterforsvarer dækkes af Halsti, Sparv evt andre interne rotationer?

Ligeledes på angrebspositionen. Ser i nok fremgang og udvikling ved Paul og Bruninho, til at disse vil kunne udgøre vores angreb i forårssæsonen?

Sahl

Indlæg af Sahl »

WBW skrev:
31. jan 2017, 18:15

Vores unge midterforsvarer, Riis og Nicolaisen, hvor langt er de hver især i deres udvikling? Hvor langt er de fra at kunne dække den tomme plads efter Banggaard?

Og er der andre unge talenter på vej til den plads, eller skal den fjerde midterforsvarer dækkes af Halsti, Sparv evt andre interne rotationer?

Ligeledes på angrebspositionen. Ser i nok fremgang og udvikling ved Paul og Bruninho, til at disse vil kunne udgøre vores angreb i forårssæsonen?
Jeg synes Riis er bedre end Banggaard, men det er vel smag og behag. Nicolaisen er ikke helt klar endnu efter min mening.

Jeg har hele tiden set og ment et salg af Banggaard ville være fornuftig i dette vindue og jeg synes faktisk det er et godt salg. Jeg er stadigvæk lidt trist over, at Olsson er væk men på den anden side, så er det en fin pris og nogle gode "køb" vi har gjort for de penge. Så alt i alt har det været godt.
Jeg håber også Halsti ryger. Han bliver ikke brugt på CF pladsen og der mener jeg han er bedst. Jeg bliver svært skuffet hvis der ikke kommer en ny angriber ind og jeg vil stadigvæk være skuffet hvis det er Uhre (men det er bedre med ham end intet). Jeg ved heller ikke hvad jeg skal synes om Zsolt Korcsmar, da jeg ikke kender til ham. Det kan vel være fornuftigt nok.

madsom

Indlæg af madsom »

http://www.aoh.dk/artikel/steinlein-tvi ... e-tilgange

Steinlein ikke umiddelbart optimistisk omkring flere tilgange i dag..

WBW

Indlæg af WBW »

Jakup Thomsen og Hagelskjær sendes et halvt år til Skive

Sahl

Indlæg af Sahl »

madsom skrev:
31. jan 2017, 18:38
http://www.aoh.dk/artikel/steinlein-tvi ... e-tilgange

Steinlein ikke umiddelbart optimistisk omkring flere tilgange i dag..
Håber ikke det ender ud med, at være sandt. Det vil være meget problematisk hvis vi ikke henter en angriber og CF ind synes jeg.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Ser det som en gave at kunne bruge Riis mere fast, samt at udvikle på Bruninho og Paul.

Det giver god mening at teste dem i foråret og magter de ikke opgaven, så må der handles til sommer.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Men er Bruninho overhoved i stand til at spille?

Hvis han er så kan det da til nøds være en vej at gå, hvis ikke synes jeg det er meget problematisk..

O

Indlæg af O »

Håber det er varm luft. En skade til Paul vil stille os i en tvivlsom situation - Bruninho er der for meget tvivl omkring - og sæt han får tilbagefald, så er vi da helt på røven. Derudover mener jeg, at vores spil er alt for forudsigeligt, hvis vi skal være så afhængige af Paul. En skade til Kian kunne formentlig også være et temmelig hårdt slag, hvis ikke vi får en decideret midtstopper ind.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Lupus1999 skrev:
31. jan 2017, 18:55
Ser det som en gave at kunne bruge Riis mere fast, samt at udvikle på Bruninho og Paul.

Det giver god mening at teste dem i foråret og magter de ikke opgaven, så må der handles til sommer.
Som Dondinho skriver, så synes jeg det er lidt satset ikke at hente nogen ind. Men du kan have ret i at det er fint at teste dem. Men helt ærligt, så kan jeg have mine tvivl omkring hvorvidt Bruninho er fit for fight og bliver det. En skade til Kian ville sætte os i en ubehagelig situation. Jeg tror vi som minimum for en CF ind. Det kan desværre godt gå sådan, at man mener Paul og Bruninho er nok.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Med Pusic udlejet SKAL vi have en angriber ind. Vi kan ikke hænge vores hat på Bruninho og Onuachu alene, det er for skrøbeligt.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

UlvenFraNord skrev:Med Pusic udlejet SKAL vi have en angriber ind. Vi kan ikke hænge vores hat på Bruninho og Onuachu alene, det er for skrøbeligt.
Jeg håber på en kæmpe kanin op af hatten lige nu... Ellers er det et skuffende vindue.

Men Steinlein skal nok komme med de kæmpe superlativer, om hvor genialt alting er, hvordan DNA'et er i højsæde og hvor stolt han er af klubben....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

WBW skrev:
31. jan 2017, 18:15

Den er svær - mit umiddelbare svar vil være, at de ikke er Superliga klar endnu, hvert fald ikke til at skulle spille med om mesterskabet. Riis er foran Nicolajsen, men om det er langtidsholdbart har jeg mine tvivl om.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

henker

Indlæg af henker »

tror nok at steinlein påtager sin ansvar igen for den dårlige stime i forår.. og fyrer bestyrelsen ham..

jeg ser og giver ret til fcm fans at vi skal have centreal forsvar og angriber ind.. for at dækker godt ind.

Låst