Transfer vinter 2016
Re: Transfer vinter 2016
Hvis Zsolt kommer til FCM, har vi altså en spiller, der har spillet i Brann i Norge i tre sæsoner sammenlagt. Mon ikke manden kan lidt nordiske gloser, som gør, at han har en smule nemmere ved at falde til i FCM. Det kunne man håbe på.
Jeg synes, at det lyder spændende, selvom jeg heller ikke ville have noget imod at give Riis lidt flere starter.
Jeg synes, at det lyder spændende, selvom jeg heller ikke ville have noget imod at give Riis lidt flere starter.
Olsson bliver præsenteret i AIK kl. 17.00 - 6 mio + 20% i videresalg.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Jeg er ærgerlig over at Olsson er væk.
Nogen der kan huske hvad vi gav for ham?
Nogen der kan huske hvad vi gav for ham?
-
Densestar7430
Med hans skadeshistorik, kan det godt ligne, at Riis nok skal få sine chancerDanmas skrev: ↑31. jan 2017, 14:17Hvis Zsolt kommer til FCM, har vi altså en spiller, der har spillet i Brann i Norge i tre sæsoner sammenlagt. Mon ikke manden kan lidt nordiske gloser, som gør, at han har en smule nemmere ved at falde til i FCM. Det kunne man håbe på.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/offi ... darmstadt/
Bedste nyhed længe. Jeg håber potentialet kommer op i gear igen for ham, under et andet set up.
Tak for denne gang.
Bedste nyhed længe. Jeg håber potentialet kommer op i gear igen for ham, under et andet set up.
Tak for denne gang.
Jeg hører at vi fortsætter i samme spor.
Kanstrup og uhre .
Der satses på bruninho i foråret.
Personlig holdning
Kanstrup og uhre .
Der satses på bruninho i foråret.
Personlig holdning
Zsolt Korcsmar skulle være meget tæt på at være på plads.
Zsolt snakker udemærket norsk fremgår det af diverse youtube klip. Og udfra hans kærestes navn, Anja Håvik, kunne det tyde på hun er fra Norge.
På den måde kan man da have forestilling om han vil være lettere at integrerer i truppen, end en "fuldblods" ungarer.
Ud fra en kort research af klip, artikler og forums, tegner der sig et billede af en fysisk stærk spiller der er god i luftspillet, samtidig med at han har fin fart og okay med bolden. Hvis han ovenikøbet har lidt lederegenskaber, vil jeg være mere end tilfreds.
På den måde kan man da have forestilling om han vil være lettere at integrerer i truppen, end en "fuldblods" ungarer.
Ud fra en kort research af klip, artikler og forums, tegner der sig et billede af en fysisk stærk spiller der er god i luftspillet, samtidig med at han har fin fart og okay med bolden. Hvis han ovenikøbet har lidt lederegenskaber, vil jeg være mere end tilfreds.
Og samtidig skulle han være meget interesseret i at skifte til os nu og her, mens han nuværende klub meget gerne vil beholde ham til sommer da de ligger med i toppen og gerne vil forsøge at blive deroppe. Klubberne skulle være i forhandling omkring et øjeblikkeligt skifte, men pt. er den 50/50.WBW skrev: ↑31. jan 2017, 16:11Zsolt snakker udemærket norsk fremgår det af diverse youtube klip. Og udfra hans kærestes navn, Anja Håvik, kunne det tyde på hun er fra Norge.
Er han landsholdsspiller?WBW skrev: ↑31. jan 2017, 16:11Zsolt snakker udemærket norsk fremgår det af diverse youtube klip. Og udfra hans kærestes navn, Anja Håvik, kunne det tyde på hun er fra Norge.
Jeg synes også at se skadehistorikken er mindre god. Men ellers lyder det fornuftigt.
En anden ting, jeg forstår ikke hvis man kun satser på Bruninho og Paul, især når førstnævnte har været helt væk indtil nu. Der må simplethen komme en komplet og dygtig angriber inden længe!
Krydser fingre for det sker! Tror han kunne være en fin mand at få ind til defensiven.Arff skrev: ↑31. jan 2017, 16:13Og samtidig skulle han være meget interesseret i at skifte til os nu og her, mens han nuværende klub meget gerne vil beholde ham til sommer da de ligger med i toppen og gerne vil forsøge at blive deroppe. Klubberne skulle være i forhandling omkring et øjeblikkeligt skifte, men pt. er den 50/50.WBW skrev: ↑31. jan 2017, 16:11Zsolt snakker udemærket norsk fremgår det af diverse youtube klip. Og udfra hans kærestes navn, Anja Håvik, kunne det tyde på hun er fra Norge.
Hører du noget angående en ny angriber?
Jeg har ikke hørt så meget om det de seneste timer, og det bekymrer mig lidt. Har en fornemmelse af at vi skal langt hen på aftenen inden der sker noget der, hvis der overhovedet sker noget.
Jeg hører heller ingenting, tror alle sejl er sat ind på at få stopperen på plads.WBW skrev:Krydser fingre for det sker! Tror han kunne være en fin mand at få ind til defensiven.Arff skrev: ↑31. jan 2017, 16:13Og samtidig skulle han være meget interesseret i at skifte til os nu og her, mens han nuværende klub meget gerne vil beholde ham til sommer da de ligger med i toppen og gerne vil forsøge at blive deroppe. Klubberne skulle være i forhandling omkring et øjeblikkeligt skifte, men pt. er den 50/50.WBW skrev: ↑31. jan 2017, 16:11Zsolt snakker udemærket norsk fremgår det af diverse youtube klip. Og udfra hans kærestes navn, Anja Håvik, kunne det tyde på hun er fra Norge.
Hører du noget angående en ny angriber?
Jeg har ikke hørt så meget om det de seneste timer, og det bekymrer mig lidt. Har en fornemmelse af at vi skal langt hen på aftenen inden der sker noget der, hvis der overhovedet sker noget.
Går alt godt står vi med en ny angriber og midtstopper kl. 00.00, går det skidt står vi uden nogle af dem.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Steffen am
Kan være det så alligevel lader plads til Andersen.FCMInside skrev: ↑31. jan 2017, 10:20Inside siger at Johan Dahlin rigtig gerne vil hjem til Sverige.
Der er skrevet en 1,5 årig kontrakt med en ny nigerianer på U19. Navnet er Uzo, spændende højreback som allerede nu er en af de hurtigste på U19 holdet.
De gange jeg så Mike fra Ghana, var han ikke specielt meget værd.
Der forlænges ikke med Raahauge og Simon Brogaard.
Så et godt bud næste år ville være Oliver og Enock på U19, og Valdemar og Nicklas på U17.
Simon Brogaard, er det målmand Dimon Petersen?
Hvordan med Mike, ved man noget der?
Tim Sparv siger god for vores mulige nye mand:
http://m.aoh.dk/artikel/sparv-om-fcm-em ... se-perfekt
In Sparv we trust!
http://m.aoh.dk/artikel/sparv-om-fcm-em ... se-perfekt
In Sparv we trust!
-
Steffen am
Mener det var 1 mio. Euro, uden ar være sikker.
I forhold til angriber positionen håber jeg i hvert fald ikke at man både undlader at købe en OG lejer Thycosen ud, men mon ikke han bliver så.