Mikael Anderson.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Mikael Anderson.
Stort tillykke med din debut. Glæder mig til at følge den videre færd på 1 holdet. Tror du har alt det som holdet mangler lige pt nemlig lysten og viljen til at vinde. Tror du bliver en super spiller på Fcm's hold.
-
TrueWolfMidt
Re: Mikael Anderson.
Scorer 2 mål i første træningskamp i 2017 super. Håber inderligt at du får en del førsteholdskampe i dette forår.
øh...??
jeg forstår ikke helt meningen med disse indlæg
Har vi et debatforum? - eller skal vi have et eller andet sted hvor vi kan skrive beskeder til spillerne
Måske det kunne samordnes med FCM eller BW i så fald?
jeg forstår ikke helt meningen med disse indlæg
Har vi et debatforum? - eller skal vi have et eller andet sted hvor vi kan skrive beskeder til spillerne
Måske det kunne samordnes med FCM eller BW i så fald?
-
TrueWolfMidt
Hver spiller får sin egen tråd. At jeg så ikke er bleg for, at sige hvem jeg har tillid til og hvem jeg tror på bliver til noget, i denne tråd / i Fcm, det kan du så efterfølgende kritisere eller efterfølgende melde dig enig i. Tråden er ny. Giv dig tid og andre vil givetvis fortælle, hvad det synes. Jo det er et debatforum og det er du ikke i tvivl om, så hvorfor spørge.
Hvorfor pokker skriver du som om at du skriver TIL Mikael Andersson ? 
Fint hvis du mener at hver spiller får sig egen tråd - sæt igang
Jeg glæder mig bestemt også til at se Mikael Andersson i aktion - Det jeg har set, har i hvert fald været positivt, og der er vist også ret store forventninger til ham fra Klubbens side
Var det iøvrigt ham der var lang tid om at forlænge?
Jeg kender ikke så pokkers meget til ham, men vil da gerne vide mere fra jer der kender godt til ham fra trænings- og U19 kampe mv
----
Se så - nu er vi da lige igang med debatten
Fint hvis du mener at hver spiller får sig egen tråd - sæt igang
Jeg glæder mig bestemt også til at se Mikael Andersson i aktion - Det jeg har set, har i hvert fald været positivt, og der er vist også ret store forventninger til ham fra Klubbens side
Jeg kender ikke så pokkers meget til ham, men vil da gerne vide mere fra jer der kender godt til ham fra trænings- og U19 kampe mv
----
-
TrueWolfMidt
----
[/quote]
Og hvor vil du så hen med det ? Hvis jeg skulle skrive kontrakt eller have nyt arbejde ville jeg sgu også forhandle løn til jeg var tilfreds. Logik for perlehøne.
----
[/quote]
Og hvor vil du så hen med det ? Hvis jeg skulle skrive kontrakt eller have nyt arbejde ville jeg sgu også forhandle løn til jeg var tilfreds. Logik for perlehøne.
-
Steffen am
Hvis det var kunne man måske godt lave en samlet tråd "spillertråd" eller "truptråd" så vi ikke har 30 forskellige spillertråde?
However, ja, det var ham hvor kontraktforhandlingerne løb lidt ud. Udaftil blev der dog signaleret at det bare var et spørgsmål om tid. Om det er rigtigt eller ej er så svært at sige, men mener aldrig den kom under et halvt år tilbage af kontraktperioden.
Han har været ude i lang tid med en skade, hvor han også missede nogle Youth League kampe, men bestemt spændende spiller, vi helt sikkert kommer til at se mere til. I foråret bliver det nok mest i Youth League hvor han bliver en af nøglespillerne og jeg tror personligt fra efteråret af, at han vil være fast mand i 18-mandstruppen.
However, ja, det var ham hvor kontraktforhandlingerne løb lidt ud. Udaftil blev der dog signaleret at det bare var et spørgsmål om tid. Om det er rigtigt eller ej er så svært at sige, men mener aldrig den kom under et halvt år tilbage af kontraktperioden.
Han har været ude i lang tid med en skade, hvor han også missede nogle Youth League kampe, men bestemt spændende spiller, vi helt sikkert kommer til at se mere til. I foråret bliver det nok mest i Youth League hvor han bliver en af nøglespillerne og jeg tror personligt fra efteråret af, at han vil være fast mand i 18-mandstruppen.