Midtjylland vs. AGF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af Steffen am »

Er med på din sarkasme O.
Men jeg ser kæmpe forskel på halvegene, desværre noget der er gået igen siden SønderjyskE kampen.

Hvis vi havde fået straffe, VdVs frispark var gået ind, Rilwan fik den sat ind som han selv ligger op (19. minut) eller en af Onuachus mange, tror jeg det havde ændret kampen.

1. Halveg
9-2 i målforsøg
3-0 skud på mål
5-1 skud forbi mål
5-1 i hjørnespark
14-8 i indkast
Stats ser jo ok ud, bolden skal 'bare' i kassen for at vinde.

2. halveg, ja, det var så ligeledes ganske elendigt.
Utroligt hvordan selvtilliden og troen kan forsvinde. :(

(2. Halveg
6-6 i målforsøg
3-3 skud på mål
3-3 skud forbi mål
1-3 i hjørnespark
20-10 i indkast)
http://www.superliga.dk/kamp/2016-2017/ ... ylland-agf


Nogle der kan huske hvor minuttal det ikke dømte straffe var i, vil gerne se den igen.

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af JBT »

Steffen, hvis og hvis er noget hypotetisk lort. AGF ville kunne sige det samme i nogle situtationer hvis de havde stået med p***** i postkassen og været så fucking dårlige. Det sker jo ikke, så mener slet ikke man kan holde det argument der op på noget som helst. Det er desværre et der bliver brugt alt for ofte, lidt ligesom når Jess og andre snæversynet, mener vi opsøger heldet. Hold dog kæft en omgang pis at sige heraf hver gang, selvom du måske er uenig.

havbasse
Indlæg: 23
Tilmeldt: 30. aug 2009, 11:03

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af havbasse »

Det var så endnu en kamp med JT som cheftræner. En kamp som igen udstillede FCM - kedeligt, primitivt, forudsigeligt langsomt spil, med håndbremsen trukket med masser af spil på tværs og bagud. FCM kandiderer efterhånden til superligaens mest kedelige hold.
Sådan har det været siden JT overtog trænerposten for ca 1 1/2 år siden. JT overtog et stærkt hold efter G....,med masser af selvtillid og høstede specielt det første halve år, hvad forgængeren havde skabt. Nu er det hele fuldstændigt smadret.
Til de der stadig er tilhængere af JT, kunne det være interessent at få besvaret et par spørgsmål: Hvilken spiller i FCM har udviklet sig - i positiv retning - efter JT har overtaget trænergerningen i FCM? - Hvad har JT positivt tilført FCM?

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 976
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af tatoo »

Steffen am skrev:Er med på din sarkasme O.
Men jeg ser kæmpe forskel på halvegene, desværre noget der er gået igen siden SønderjyskE kampen.

Hvis vi havde fået straffe, VdVs frispark var gået ind, Rilwan fik den sat ind som han selv ligger op (19. minut) eller en af Onuachus mange, tror jeg det havde ændret kampen.

1. Halveg
9-2 i målforsøg
3-0 skud på mål
5-1 skud forbi mål
5-1 i hjørnespark
14-8 i indkast
Stats ser jo ok ud, bolden skal 'bare' i kassen for at vinde.

2. halveg, ja, det var så ligeledes ganske elendigt.
Utroligt hvordan selvtilliden og troen kan forsvinde. :(

(2. Halveg
6-6 i målforsøg
3-3 skud på mål
3-3 skud forbi mål
1-3 i hjørnespark
20-10 i indkast)
http://www.superliga.dk/kamp/2016-2017/ ... ylland-agf


Nogle der kan huske hvor minuttal det ikke dømte straffe var i, vil gerne se den igen.
Jeg kan ikke huske tidspunktet, men hvis du mener det med Novak så er der ikke straffe. AGF spilleren gør alt for at undgå at ramme Novak som selv spiller lidt på den.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 976
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af tatoo »

havbasse skrev:Det var så endnu en kamp med JT som cheftræner. En kamp som igen udstillede FCM - kedeligt, primitivt, forudsigeligt langsomt spil, med håndbremsen trukket med masser af spil på tværs og bagud. FCM kandiderer efterhånden til superligaens mest kedelige hold.
Sådan har det været siden JT overtog trænerposten for ca 1 1/2 år siden. JT overtog et stærkt hold efter G....,med masser af selvtillid og høstede specielt det første halve år, hvad forgængeren havde skabt. Nu er det hele fuldstændigt smadret.
Til de der stadig er tilhængere af JT, kunne det være interessent at få besvaret et par spørgsmål: Hvilken spiller i FCM har udviklet sig - i positiv retning - efter JT har overtaget trænergerningen i FCM? - Hvad har JT positivt tilført FCM?
Han ødelagde også U-21 landsholdet. Han dræner spillerne totalt for energi.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af henker »

Jep, enig!! Han ødelægge landsholdet og nu her. Det vil jeg vædde på at den næste klubben ødelægge han også..

Fcmrose
Indlæg: 175
Tilmeldt: 3. mar 2014, 18:09

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af Fcmrose »

Krisen er udtalt. Men ligger vi ikke som steinlein har redt?
Undskyld mig men hvorfor køber vi Van der varmt, (ja stavekontrol, men lader den stå) han har ikke bidraget, og kommer ikke til det. Bortset fra steinlein gerne vil sole sig i ham. Der er ikke plads til både flinke Poulsen og Van der varm luft på midtbanen. De andre trænere gnider sig i hænderne når de ser begge i en start 11.
Havde håbet på at sparv kunne stabilisere, men den redningsplanke er vist mindre end en tændstik.
Kian underpræsterer, banggård har ikke top 6 niveau, Dahlin - nej vel.
Ollson, due, dur ikke i samme start 11.
Borring - han er ikke blevet bedre siden sidst vi betalte plus 20 mio for han :roll:
Men er det ikke steinleins værk. Sisto, svia, bak bak, sly, izunna, petter, Duncan, Jim, minimum 8 navne med kvalitet, som vi ikke tilnærmelsesvis har erstattet?
We're shit - and we know we are :shock:
Jeg er bange for at vi for tæsk i bundby :?:

Sander
Indlæg: 146
Tilmeldt: 30. nov 2016, 20:48

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af Sander »

Vi skal ikke regne med hjælp herning folkeblad.

Deres sportsjournalister skriver aldrig negativ kritik. Heller ikke efter nederlaget til AGF. De har også fredet træneren.
Avisen er en rigtig provinsavis. Redaktøren freder sine venner.

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af HKP »

hvor meget mere skal der til for at CS skal kunne indrømme sin fejl???

Få nu ekspederet Thorup videre. Han skal ud af systemet inden han smadrer klubben totalt. Det har kun været lort på lort siden han kom til.... vi er blevet ringere for hver kamp vi har spillet...... lige nu er vi ikke et top10 hold... tabellen lyver ekstremt lige nu...

Brugeravatar
UlvenFraNord
Indlæg: 538
Tilmeldt: 25. aug 2016, 22:19

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af UlvenFraNord »

Hører folk sige, at Thorup råbte efter dommeren i den forlængede spilletid, fordi han mente 4 minutter var for lang tid at ligge til???

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af THenry »

Det eneste positive jeg har set i dag er Mabils præstation i Esbjerg! Ham kunne vi bestemt have brugt i dag. Jeg håber godt nok Gustav Winckler bliver klar til kampen mod BIF på søndag for vores offensiv skriger på kreativitet...

Det er efterhånden heldigt, at vi snart går på vinterferie, så vi kan få skadede (offensive) spillere klar igen, andre i kampform og måske endda få hentet en midtstopper af kvalitet.

Jeg savner Bodurov (han ser i øvrigt ud til at være klubløs - http://www.transfermarkt.de/nikolay-bod ... eler/86863), og hans vilje og kampgejst. Nissen kæmpede som altid godt for det i dag, men ellers var der ikke mange, der udstrålede vindermentalitet i dag - udover Bak på bænken!

Trist kamp og afslutningen på efteråret. Pudsigt nok gik vi også kold i ligaen i slutningen af efteråret for et år siden. Den gang kunne det tilskrives europæisk fodbold, men det er jo ikke tilfældet i år...

Fcm5600
Indlæg: 193
Tilmeldt: 16. sep 2016, 15:56

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af Fcm5600 »

Godt nok svært at være positiv efter kampen idag :lol: Ikke mange kan være deres indsats bekendt. Gode indlæg fra NK, Acceptabelt fra Romerriget og Onoachu, selvom han var uheldig med ikke at score. Men skuffende alt i alt, og det falder tilbage på JT. Lad os få en træner til vinterpausen.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af henker »

Sander skrev:Vi skal ikke regne med hjælp herning folkeblad.

Deres sportsjournalister skriver aldrig negativ kritik. Heller ikke efter nederlaget til AGF. De har også fredet træneren.
Avisen er en rigtig provinsavis. Redaktøren freder sine venner.
Jo det kan lade sig gøre. Ved at lave banner i tribunen.!! Hvorfor alverden tør tifo det IKKE?!?!?

fcmguld2015
Indlæg: 52
Tilmeldt: 17. jul 2015, 07:55

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af fcmguld2015 »

Det siger 'eksperterne'.

Tipsbladet har Paul Onuachu som bedste FCM spiller - og Van Der Vaart som kampens dårligste.

Ekstrabladet har VdV som kampens bedste FCM spiller.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af TrueWolfMidt »

fcmguld2015 skrev:Det siger 'eksperterne'.

Tipsbladet har Paul Onuachu som bedste FCM spiller - og Van Der Vaart som kampens dårligste.

Ekstrabladet har VdV som kampens bedste FCM spiller.
Gad vide om de har set den samme kamp ? Min MOM var Paul Onuachu men at Rømer fik den er egentlig ok, for hsn gjorde det godt, men Hassan gjorde virkelig også et stort stykke arbejde. Riis gjorde en flot kamp og det virkede ikke som om, at vi manglede Kian.

Hvor det smerter i hjertet, at stå tilbage efter kampen med et nederlag. Troede / synes vi havde rimeligt styr på tingene og så får de et kludesparks mål. Eftervirkninger af nederlag = en rigtig dårlig nattesøvn.

Besvar