SL: Silkeborg vs. Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

SL: Silkeborg vs. Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

3. Sidste kamp inden jul

Praktisk:
Tid: Torsdag d. 1/12 kl. 18.00.
Sted: Mascot Park (Silkeborg)
Vejret: 8 grader, let regn og frisk vind
Dommer: Lars Christoffersen
Medie: TV3 Sport1, Viaplay og Radioens P3

Karantæner:
Silkeborg: Ingen
Midtjylland: André Rømer

Skader:
Silkeborg: Kristian Fæste og Nicolaj Agger
Midtjylland: Wikheim, Bruninho, David, Pusic og Novak tvivlsomme.

Bud på start XI'er
4-2-3-1 med
Dahlin
NK - Kian - Banggaard - Novák
Sparv - Poulsen
Rilwan- VdV - Borring
Onuachu

Bænk: Andersen, Riis, Halsti, Olsson, Duelund, Thycosen, Pusic


Sidste kamp mod SIF
3-0 sejr i Herning
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/fc-midt ... /12786174/

God Kamp :)

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL: Silkeborg vs. Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Og det går op for mig nu at vi AGF spiller allerede i dag inden vores kamp på søndag.
2 dage ekstra alligevel, ikke super kampplanlægning, at et hold har 4 og det andet hold har 2 dage i mellem.

Men hvis det var nemt, var der jo ikke noget ved det.

AGF har 5 spillere i karantæne fare. Vi har 2, desværre er det Kian og Banggaard, så de skal bare ikke have karantæne samtidig, men en af dem må godt trække mod SIF sammen med 3 point :)

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL: Silkeborg vs. Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Nu det godt nok en kamp lige tidlig nok,
Men kan da lige nævnes at Dzhamaldin Khodzhaniazov og Daniel A. Pedersen fra AGF fik karantæne i deres nederlag mod Lyngby, hvilket betyder de ikke er med mod os på søndag. :)

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL: Silkeborg vs. Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

19-mands trup
Zackarias Faour ude
Novak, Pusic og Mikael Anderson med (og kunne meget vel værre en af dem der bliver sorteret fra?)
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tru ... lkeborg-if

Må indrømme jeg bliver lettere overrasket over hvis Mikael Anderson kommer i spil, han har vel ikke engang spillet u19 endnu? Og var heller ikke med i Sverige.


Silkeborg ude i en 20 mands trup.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/silk ... d-mod-fcm/

DalaiLama69
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2016, 19:55
Geografisk sted: Nødebo
Kontakt:

Re: SL: Silkeborg vs. Midtjylland

Indlæg af DalaiLama69 »

Har umiddelbart ikke set meget Silkeborg, men så vidt jeg erindrer er de da ret godt kørende og så endda på hjemmebane. Hvis drengene spiller som mod SønderjyskE og øboerne, så kan vi da godt rende ind i sæsonens 5 nederlag.
Elsker heden :fcm:
Hader dem :vihader: :fck: :bif:

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 976
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: SL: Silkeborg vs. Midtjylland

Indlæg af tatoo »

DalaiLama69 skrev:Har umiddelbart ikke set meget Silkeborg, men så vidt jeg erindrer er de da ret godt kørende og så endda på hjemmebane. Hvis drengene spiller som mod SønderjyskE og øboerne, så kan vi da godt rende ind i sæsonens 5 nederlag.
SIF spiller en omgang solid fodbold. Fint kombinationsspil, og godt spil langs jorden. Jeg mener kun de har tabt til FCK i de seneste 10-11 kampe.

Og ja hvis vi yder samme svage arb.indsats som i de 2 foregående kampe kan vi nemt tabe.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL: Silkeborg vs. Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Har ikke set dem spille men resultatmæssigt er de bestemt godt med.
De har ikke har tabt på hjemmebane siden 21. august (runde 6) :shock:

Siden det har de kun tabt ude mod FCK og BIF.

Vildt nok de er bedre kørende end AaB, AGF, EFB, OB osv.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3814
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: SL: Silkeborg vs. Midtjylland

Indlæg af Kent »

Der meldes om storm i morgen...... i det mindste har vi rutine i at spille under sådanne vejrforhold.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL: Silkeborg vs. Midtjylland

Indlæg af Densestar7430 »

Så håber jeg Dahlin har trænet udspark og læst op på reglerne :D

Hvad er jeres holdning til Sparv? Jeg er selv bange for vi at presser ham for meget, og med Rømer i karantæne og Halsti som en kæmpe spørgsmålstegn, så tror jeg næsten han kommer til at spille.

Dog mener jeg vores erfaring fortæller os, at det ikke er det værd at presse en mand som Sparv. Han er simpelthen for vigtig på den lange bane, ift. En enkelt kamp.

Derfor håber jeg, at vi enten stiller op i en 442, eller en 4141 med Halsti, hvor Sparv evt. Kan spille de sidste 30 min.

fcmguld2015
Indlæg: 52
Tilmeldt: 17. jul 2015, 07:55

Re: SL: Silkeborg vs. Midtjylland

Indlæg af fcmguld2015 »

Densestar7430 skrev:Så håber jeg Dahlin har trænet udspark og læst op på reglerne :D

Hvad er jeres holdning til Sparv? Jeg er selv bange for vi at presser ham for meget, og med Rømer i karantæne og Halsti som en kæmpe spørgsmålstegn, så tror jeg næsten han kommer til at spille.

Dog mener jeg vores erfaring fortæller os, at det ikke er det værd at presse en mand som Sparv. Han er simpelthen for vigtig på den lange bane, ift. En enkelt kamp.

Derfor håber jeg, at vi enten stiller op i en 442, eller en 4141 med Halsti, hvor Sparv evt. Kan spille de sidste 30 min.
Sparv kan vel spille kampen i dag - så kan Rømer spille kampen søndag! Herefter er der en uge til sidste kamp i BIF.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL: Silkeborg vs. Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Mikael Anderson er med i deres ankomst video, så Pusic er ikke blevet klar.

hviid
Indlæg: 438
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Re: SL: Silkeborg vs. Midtjylland

Indlæg af hviid »

Andreas Poulsen på venstre back i stedet for Novak, bliver interessant...

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL: Silkeborg vs. Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Når ja, men han er jo også første års yngling, så er det være tid til at være med i et superliga debut.

Bestemt interessant og helt sikkert ikke noget Silkeborg har forberedt sig på.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL: Silkeborg vs. Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Thorup viser da også at han tænker lidt over belastningen af spillerne.
VdV og Rilwan på bænken, må næsten være pga. det tætte kampprogram, men nok godt nok ikke at risikere skader.

Dem ind og Sparv ud til på søndag vil i hvert fald give mening i forhold til belastning.

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL: Silkeborg vs. Midtjylland

Indlæg af JBT »

Vi er Silkeborg overlegne men kender ikke vores besøgelsestid pt. Vi skal minimum score to mål inden pause, med det overtag og ok spil. Ren uheld Polle ikke score på frisparket, men Duelund burde også få mere ud af slutproduktet. Vi har et par stykker der er for anonyme bla borring og olsson. Lad os se hvad vinden gør ved os i anden halvleg.

Besvar