Jeg vil gerne rose manden (eller folkene) bag FCM TV for at have højnet kvaliteten af det rbejde, der bliver gjort i den henseende. Specielt de lidt længere interviews med eks. Thorup, nyder jeg meget. Der bliver stillet nogle gode spørgsmål og for min skyld må de gerne blive endnu skarpere. Det er de faktisk blevet, men gerne et nøk mere for min skyld.
After-match interviewsene er tilgengæld sjældent interessante, synes jeg. Men det må også være svært for spillerne at skulle forholde sig mere eller miondre intelligent til tingene lige efter en kamp. Andre har måske en anden mening, og så er det fint, at der er noget for alle.
Jeg kunne godt tænke mig flere interviews med staben ala Thorup interviewet efter kampdagen. Eksempelvis ville det være interessant at høre hvad Ankersen har at sige til artiklen om at vi har skrottet data-delen af vores scoutingarbejde. Var det ikke det, der netop var meningen bag Benhams indtog? Hvor stiller det nu klubben? Der begynder lynhurtigt at florere diverse teorierne som ofte ikke har noget at gøre med virkeligheden at gøre, så det ville være godt at høre noget fra hestens egen mule.
Det ville også være interessant at høre noget mere til Steinlein og det arbejde han udfører. Hvor er vi på vej hen med akademiet, hvordan er det nu lige vi scouter både til akademiet men også truppen, nu hvor vi åbenbart (måske) ikke bruge big-data mere?
I det hele taget kunne jeg godt tænke mig nogle flere indslag i arbejdet udenom selve forbold-delen. Ikke på bekostning af, men som supplement.
Blot nogle ideer og jeg er som sagt meget glad for de forbedringer, der allerede er lavet, i det vi får. Så tak for det.
/Cortez
FCM TV
- DenStolteJyde
Re: FCM TV
Jeg er overbevist om at Martin Dons er manden du skal have fat i..
-
Steffen am
Mener bestemt alle de lidt længere indslag der er lavet omkring Nicolaisen, NK, Olsson, VdV og Petter Andersson samt de lange post-match interview er af Jakob Engelst Nørgaard (ham fra TV Midt-Vest).
Men det er ganske sandsynligt noget han finder på sammen med Martin Dons.
Jeg kan helt sikkert nikke til de ting der bliver nævnt, det er super fedt med de lidt længere indslag og også gode og relevante spørgsmål.
Hvis jeg skal tilføje mine til "ønskesedlen"
- Kunne det også være fra den fysiske-sundhedssektoren.
- Enten noget status (kan godt være kort indslag)
Og måske lidt om hvordan de arbejder og hvad det var for noget med det nye sundhedsovervågnings system der blev købt ind(?)
-Evt. kunne man drage inspiration af andre klubber, Brøndby havde lavet noget med Troels Bech og Thomas Frank diskuterede fodbold og spørgsmål fra fansene. Var super seværdigt.
Kunne både være Thorup og Steinlein eller Thorup og KBB.
Men det er ganske sandsynligt noget han finder på sammen med Martin Dons.
Jeg kan helt sikkert nikke til de ting der bliver nævnt, det er super fedt med de lidt længere indslag og også gode og relevante spørgsmål.
Hvis jeg skal tilføje mine til "ønskesedlen"
- Kunne det også være fra den fysiske-sundhedssektoren.
- Enten noget status (kan godt være kort indslag)
Og måske lidt om hvordan de arbejder og hvad det var for noget med det nye sundhedsovervågnings system der blev købt ind(?)
-Evt. kunne man drage inspiration af andre klubber, Brøndby havde lavet noget med Troels Bech og Thomas Frank diskuterede fodbold og spørgsmål fra fansene. Var super seværdigt.
Kunne både være Thorup og Steinlein eller Thorup og KBB.
+ 1, OP.
Jeg deler dine ønsker, men det som du efterspørger begynder at grave i forhold, som jeg tror klubben (og enhver anden klub) er meget varsom med at fortælle om, da man hurtigt kan afsløre noget know-how, hvilket vel reelt er værdien for enhver trænerstab.
Jeg deler dine ønsker, men det som du efterspørger begynder at grave i forhold, som jeg tror klubben (og enhver anden klub) er meget varsom med at fortælle om, da man hurtigt kan afsløre noget know-how, hvilket vel reelt er værdien for enhver trænerstab.
Det tror jeg, du har helt ret i, og det er jo selvfølgtelig op til folkene bag FCM TV at finde balancen - evt. i samarbejde med ledelsen.Stoffer skrev:+ 1, OP.
Mit ønske og min pointe med at lave sådanne indslag er, at det binder klubben og fans tættere sammen, hvis vi ved lidt mere om, hvad der foregår på daglig basis. Jo mere jeg ved om udfordringer, successer og fremtidsperspektiver jo mere engageret bliver jeg i klubben.
/Cortez
Forstå mig ret: Jeg er helt enig med dig. Der synes i fodbold at være en generel (i min optik uberettiget) konservatisme på disse områder.Cortez skrev:Det tror jeg, du har helt ret i, og det er jo selvfølgtelig op til folkene bag FCM TV at finde balancen - evt. i samarbejde med ledelsen.Stoffer skrev:+ 1, OP.
Mit ønske og min pointe med at lave sådanne indslag er, at det binder klubben og fans tættere sammen, hvis vi ved lidt mere om, hvad der foregår på daglig basis. Jo mere jeg ved om udfordringer, successer og fremtidsperspektiver jo mere engageret bliver jeg i klubben.
/Cortez
Virkeligt godt interview med Tim Sparv:
http://www.fcm.dk/nyheder/fcm-tv/tim-sp ... -fra-skade
Må eddermame være svært at nå til den erkendelse, at nu er det slut - nu venter der min. 6 måneders kamppause...
/Cortez
http://www.fcm.dk/nyheder/fcm-tv/tim-sp ... -fra-skade
Må eddermame være svært at nå til den erkendelse, at nu er det slut - nu venter der min. 6 måneders kamppause...
/Cortez