Brøndbys nedtur

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
974

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af 974 »

"I 2013 tiltrådte Jan Bech Andersen som storaktionær i fodboldklubben Brøndby IF, og flere gange har rigmanden vist sit store, økonomiske engagement, når klubben har manglet penge i kassen.

Senest i juni måtte Brøndby for anden gang på blot to måneder låne af investoren for at dække klubbens likviditetsbehov, og den passionerede klubmand fortæller nu, at Superligaklubben for få måneder siden var på randen af en konkurs.

- Det var en forretning, der var hårdere ramt, end jeg havde forestillet mig. Jeg kan ikke lide at bruge ordet forfald, men det var tæt på at være det rigtige billede af forretningen. Brøndby befandt sig på afgrundens rand, siger Jan Bech Andersen til Ekstra Bladet.

- Faktum var, at det var meget alvorligere, end jeg troede. Jeg havde i min fantasi ikke forestillet mig, det var så slemt, uddyber Brøndby-rigmanden, der også fortæller om ansættelsen af Alexander Zorniger.

- Jeg ved godt, at det var en bombe, vi smed med ansættelsen af Alexander Zorniger. Men det var en nødvendighed med forandringer i Brøndby. Der skulle ske noget helt andet, hvis vi skal nå vores drømme og mål."

http://indkast.dk/147255/br%C3%B8ndby-b ... A5-konkurs

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

Puha Brøndbys nedtur vil ingen ende tage... eller noget :lol: :lol: Med lidt held sætter vi jer med 9 point inden jul :shock: :lol:
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Bare rolig ThygeM, jeres nedtur er bare på kortvarig pause ;-) :-D

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

UlvenFraNord skrev:Bare rolig ThygeM, jeres nedtur er bare på kortvarig pause ;-) :-D
Ha ha ha - jeg er faktisk bange for at opturen risikerer at hænge ved... men jeg retter lige mig selv: vi sætter jer med 9 point inden vinter og med lidt held 12 point :lol: :lol: Herefter fyrer i Thorup og Steinlein og ansætter Thomas Frank og Per Rud og besegler jeres skæbne :lol: :lol:
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Haha. Det lyder unægteligt grusomt :lol:

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Nah.. I mister den særlige "Albrectsen power" til vinter og Mukthar og Nørgaard til sommer.

Og bølgen i rider på holder ikke engang forbi runde 21. ;)

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

Steffen am skrev:Nah.. I mister den særlige "Albrectsen power" til vinter og Mukthar og Nørgaard til sommer.

Vi mister Albrechtsen, ja - til gengæld får vi finsk landsholdspower ind i stedet. Nørh skal nok forlænge ligesom Oscar nok skal donere midlerne til Hany :shock:
Desuden får vi frigivet 600 kg pr måned når Kalle og Austin er væk til sommer - synes nu det ser lyst nok ud :lol:

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

ThygeM skrev:Desuden får vi frigivet 600 kg pr måned når Kalle og Austin er væk til sommer - synes nu det ser lyst nok ud :lol:
Er det hvad de får i løn tilsammen?

Troede faktisk helt ærlig ikke vi kunne følge med jer på løn, men 3,6 mio. pr. år for nogle der blev hentet som nøglespillere er da ikke "out of this world".
Elmander fik lidt mere, ved du det?

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

ThygeM skrev:
Steffen am skrev:Nah.. I mister den særlige "Albrectsen power" til vinter og Mukthar og Nørgaard til sommer.

Vi mister Albrechtsen, ja - til gengæld får vi finsk landsholdspower ind i stedet. Nørh skal nok forlænge ligesom Oscar nok skal donere midlerne til Hany :shock:
Desuden får vi frigivet 600 kg pr måned når Kalle og Austin er væk til sommer - synes nu det ser lyst nok ud :lol:
Jojo.. finsk landsholdspower kan være en succes som fx med Tim Sparv.. Det kan også være en noget mindre succes, som fx med Markus Halsti.

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

Steffen am skrev:
ThygeM skrev:Desuden får vi frigivet 600 kg pr måned når Kalle og Austin er væk til sommer - synes nu det ser lyst nok ud :lol:
Er det hvad de får i løn tilsammen?

Troede faktisk helt ærlig ikke vi kunne følge med jer på løn, men 3,6 mio. pr. år for nogle der blev hentet som nøglespillere er da ikke "out of this world".
Elmander fik lidt mere, ved du det?
Rygterne på elmander sagde 400 Kalle siger 350 og Austin 250-300. Nej det er ikke vilde lønninger hvis de spillede hver eneste kamp! Desuden er vi jo sluppet af med Agger hvor lønnen på rygtebasis var +475. Alt i alt ser det efterhånden fornuftigt ud :shock:

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

DenStolteJyde skrev:
ThygeM skrev:

Jojo.. finsk landsholdspower kan være en succes som fx med Tim Sparv.. Det kan også være en noget mindre succes, som fx med Markus Halsti.
Eller PukkiPower :lol:

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

ThygeM skrev:
DenStolteJyde skrev:
ThygeM skrev: Vi mister Albrechtsen, ja - til gengæld får vi finsk landsholdspower ind i stedet. Nørh skal nok forlænge ligesom Oscar nok skal donere midlerne til Hany :shock:
PukkiPower ??? :lol: 2 kampe og fem mål mod FCM - han elsker jeres forsvarsspillere :lol:

Men vores nedtur er total nu :o

974

Indlæg af 974 »

Du kan jo passende undskylde dine Brøndbyvenners opførsel igår efter kampen, hvor de lige smadrede flere ruder i fanbussen!

Og så kan du få lov til at hovere lidt :-)

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

ThygeM skrev:
ThygeM skrev:
DenStolteJyde skrev:
PukkiPower ??? :lol: 2 kampe og fem mål mod FCM - han elsker jeres forsvarsspillere :lol:

Men vores nedtur er total nu :o
Ikke helt endnu.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

974 skrev:Du kan jo passende undskylde dine Brøndbyvenners opførsel igår efter kampen, hvor de lige smadrede flere ruder i fanbussen!

Og så kan du få lov til at hovere lidt :-)
For det første er de hjernedøde aber ikke noget jeg vil forbindes med - for det andet betragter jeg ikke den slags som fans! De er vandaler der uden respekt for fodbold og Brøndby if bruger en gul trøje som undskyldning for at lave ballade!!!

Jeg hoverer ikke - men er sgu en smule glad for at vi så småt er på vej tilbage på flere forskellige parametre ;)

Besvar