SL: Midtjylland vs. FCK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
O

Re: SL: Midtjylland vs. FCK

Indlæg af O »

I min optik en af de bedre kampe spillemæssigt. Resultatet er måske en smule misvisende og det er mest af alt at tilskrive linjedommeren og ikke FCK. FCK er stærke og misbruger ikke de store chancer, og det kan meget vel ende med at blive forskellen.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Forskellen på de 2 hold er vel at FCK har virkelig klasse i angrebet.

henker

Indlæg af henker »

Håbløst hold spiller idag.. Intet af det hele er jeg tilfreds med!!! Thorup burde fyres punktum!

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Hvis man skal tage noget godt med fra i dag, så synes jeg både før og efter udskiftningerne, at vi gør mange ting godt på midtbanen. Om det så er det, som er skyld i, at vi bliver overløbet på de to første mål er jeg usikker på. Det ser jeg mere som fejl i forsvaret, der ikke er tilstrækkelig afklaret. Men vi bliver domineret, hvor kampe afgøres, og det er i hvert felt.

FCK er et niveau over os og selvom de ikke moser os på midtbanen, så har de styr på kampens forløb.

Det er ikke mange point vi har samlet mod hold fra toppen af tabellen.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Kampen viser helt klart at FCK er bedre, længere er den ikke.

FCMs forsvar er ikke god nok, de er end ikke i top3 i DK, Kian Hansen er falmet, banggaard er bare god nok, og mest rammende for de 2 er at når de bliver presset har de svært ved at skille sig af med bolden ordentlig.

Back er ikke god nok defensivt igen er det højre back, alle 3 mål kommer fra højre kant, som i den første kamp igen igen.

Forsvaret er bare ikke gode nok, det er FCMs svage punkt

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

Synes faktisk vi spiller en ok kamp i dag, men forskellen er bare at FCK har folk i front der kan score på små chancer hvor vi vitterligt skal bruge et hav 100% chancer.

Man kan altid forsøge at argumentere for at kampen havde været anderledes hvis ikke vi havde fået et mål underkendt - men ærlig talt tror jeg vi havde tabt alligevel.

Vi taber til et hold der er klasser over vort eget - desværre.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Forsvaret er ikke godt, enig, men det er angrebet som koster os igen. Det har kostet os mange point indtil videre, fordi der ikke er kvalitet nok i andre end Pusic, som desværre ikke har præsteret.

I forhold til forsvaret så jeg fortsat hellere Riis end Banggaard. Derudover er Kian Hansen faldet meget i niveau, og han laver vel et tocifrede antal fejlafleveringer. Skidt.

Ærgerligt vi ikke fik genskabt noget spænding. Afgørende at vi får hovedet klaret hurtigt, et vigtigt og svært program venter.

JBT

Indlæg af JBT »

Godt spil de første 45 min kan vi vel alle blive enige om. Skal Johan ikke gøre det bedre ved det første mål? For mig ligner det sgu et halvt tamt hovedstød, hverken i løb, med meget fart eller særligt placeret. Olsson koster mål nr 3. Sikke da en klaphat mand.

Faktum er at FCK både sparker alt ind men også har et ekstra gear eller to. De er bedre over hele linjen men i sær i angrebet. Vores forsvar er dog hullet som det plejer, og så kan man ikke være med mod de bedste, hvor det for alvor bliver sjovt. Igen sidder man tilbage med en skidt oplevelse, på trods af spil og chancer er til mere i første halvleg. Jeg vil endda skide på statistikker om held, og om at opsøge det som nogle folk herinde taler om. Vi har af gøre med mennesker for fanden.

Og: Super kasse af Martin, potentielt en af de flotteste, en FCM spiller leverer i år.!

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

JBT skrev:Godt spil de første 45 min kan vi vel alle blive enige om. Skal Johan ikke gøre det bedre ved det første mål? For mig ligner det sgu et halvt tamt hovedstød, hverken i løb, med meget fart eller særligt placeret. Olsson koster mål nr 3. Sikke da en klaphat mand.

Faktum er at FCK både sparker alt ind men også har et ekstra gear eller to. De er bedre over hele linjen men i sær i angrebet. Vores forsvar er dog hullet som det plejer, og så kan man ikke være med mod de bedste, hvor det for alvor bliver sjovt. Igen sidder man tilbage med en skidt oplevelse, på trods af spil og chancer er til mere i første halvleg. Jeg vil endda skide på statistikker om held, og om at opsøge det som nogle folk herinde taler om. Vi har af gøre med mennesker for fanden.

Og: Super kasse af Martin, potentielt en af de flotteste en FCM spiller leverer i år.!
Man kan sige at den her slags kampe viser hvor det svage led er og ja faktum er at sammenligner med men andre hold så ligger fcms forsvar ikke i top 3.

Kian Hanser er falmet ikke engang hans indkast er der bid i mere. Kian - Banggaard og Rømer foran de 2 ganske enkelt ikke kan hamle op med flere andre hold. Nissen har stadig meget at hente defesivt, igen i dag starter alle 3 mål i højre side, altså Rømer/banggard og Kians side, og det samme så man i København i den første kamp.

FCM har akut brug for at få Sparv tilbage og få sig købt en midtforsvar

O

Indlæg af O »

FCM2000 skrev:
JBT skrev:Godt spil de første 45 min kan vi vel alle blive enige om. Skal Johan ikke gøre det bedre ved det første mål? For mig ligner det sgu et halvt tamt hovedstød, hverken i løb, med meget fart eller særligt placeret. Olsson koster mål nr 3. Sikke da en klaphat mand.

Og: Super kasse af Martin, potentielt en af de flotteste en FCM spiller leverer i år.!
Man kan sige at den her slags kampe viser hvor det svage led er og ja faktum er at sammenligner med men andre hold så ligger fcms forsvar ikke i top 3.

Kian Hanser er falmet ikke engang hans indkast er der bid i mere. Kian - Banggaard og Rømer foran de 2 ganske enkelt ikke kan hamle op med flere andre hold. Nissen har stadig meget at hente defesivt, igen i dag starter alle 3 mål i højre side, altså Rømer/banggard og Kians side, og det samme så man i København i den første kamp.

Jeg antager, at du anser FCK og Brøndby som hold med bedre forsvar, men når du nævner vores forsvar end ikke berettiger til top 3, hvem ser du så mere foran?

lars

Indlæg af lars »

Med det spillerbudget FCK render rundt med er det vel ikke helt urimeligt at konkluderer at de har en kvalitet i deres spillere, der bare gør at man får svært ved det, når de får lov til at komme foran i en situation hvor man er en forsvarsspiller i undertal efter et uheld, får underkendt udligningen, som sammen med flere mærkværdige kendelser der sandelig ikke gik vores vej, må gøre at dommerholdet kommer ret sent hjem fra evalueringen efter kampen.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

O skrev:
FCM2000 skrev:

Jeg antager, at du anser FCK og Brøndby som hold med bedre forsvar, men når du nævner vores forsvar end ikke berettiger til top 3, hvem ser du så mere foran?
Sønderjyske, Lyngby og ikke mindst Randers ser mere solide ud.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Sidder med en fornemmelse af at vi godt kunne have fået et enkelt point. Deres 2 første mål kunne vel være undgået (Dahlin virker sgu ikke sikker) og så havde vi fået et resultat der var ligeså jævnbyrdig som kampen.

Vi præsterer godt idag, og hvis vi spiller sådan i de næste kampe vil vi vinde mange.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

tipsbladet skriver til kampen værste, citat:

Kian Hansen og Patrick Banggaard tabte klart de direkte dueller til FC Københavns angrebsduo Federico Santander og Andreas Cornelius, og det er der ganske enkelt ikke råd til, når man møder de danske mestre. Særligt i luftrummet var den midtjyske forsvarsduo overmatchet, og de bærer dermed en stor del af ansvaret for, at FC København trak sig sejrrigt ud af topkampen.

man kan kun være enig

mnm123

Indlæg af mnm123 »

henker skrev:Håbløst hold spiller idag.. Intet af det hele er jeg tilfreds med!!! Thorup burde fyres punktum!
Vi spiller faktisk noget af det bedste i dag i 1. halvleg, men mangler x factor i felterne, men at sige det hele er håbløst siger mere om dig en det reelle

Besvar