Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af mousebreaker »

HKP skrev:3-4 mio i årsløn.... Gætter på at William Kvist tjener ca. så meget.... Det får du ham aldrig ned i... tror ikke engang at kærligheden ville kunne overvinde det for ham....
Det er fordi du ikke ser det store billede.

Hvis VdV får en kompensation for at rive kontrakten med Betis i stykker på eks 20 mio kroner - så har han i princippet allerede fået de 10 mio kroner om året. Får han 3-5 mio kroner om året af FCM samt et sign-on fee så er han samlet set kommet ned i ca halv løn ifht den nuværende.

Til gengæld får han mulighed for regelmæssig Polman og hans søn er kun en køretur væk - og får lov til at spille fodbold igen ikke at forglemme.

Spørgsmålet er hvor meget Betis vil betale (om de vil betale i det hele taget) og hvor meget Benham synes er fornuftigt. Jeg kan heller ikke forestille mig andet end at de nærmeste venner (sponsorer) af huset har fået et kald - eller får det hvis Betis/VdV bliver enige.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

HKP skrev:3-4 mio i årsløn.... Gætter på at William Kvist tjener ca. så meget.... Det får du ham aldrig ned i... tror ikke engang at kærligheden ville kunne overvinde det for ham....
Enig prov bare at se hvad han vil skabe af ekstra indtaegter, hvis man tror at 3-4 mill kr aarligt er lonnen, saa faar FCM et stort overskud paa RvS

Jeg tror helt aerligt at man har sat det saadan op, at Betis betaler 20 mill kr, FCM betaler 20 mill kr for 2 aar inkl sign fee, og VdS Selv tager et tab paa 20 mill kr paa Betis kontrakten.

60 mill kr kan VdS tjene ved at blive 2 aar mere I Betis og opfylde kontrakten.

Over de 2 aar tror jeg at FCM Alene paa indtaegter paa entre, sponsor, trojesalg , bedre tv tider mv. Kan score 10 - 15 mill kr. Oven I det man har nu.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jo mere jeg læser, desto større tro på at det lykkedes. Tror også der kan ligger mere bag, på den lange bane. Håndbold/Brentford/Fcm.
Det må være en win win hvis Betis kan nøjes med at betale 20 millioner og derefter rive kontrakten itu.
Tror helt ærligt, at det bliver til noget !!! Om man så kan lide det eller ej.

henker

Indlæg af henker »

hvis vi får van der vaart - bliver jeg vildt begrejst!! men bruger vi ham så som den 8ér? vi har Poulsen, olsson - mon Poulsen bliver sendt til 6ér ?

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

Billede

Kunne være et bud at rykke Poulsen ned på 6'eren, og Halsti ind i stedet for Banggaard? Men der bliver velsagtens en del rotation mellem spillerne når vi kvalificerer os til gruppespil.

THenry

Indlæg af THenry »

Betis har ifølge denne twitterbruger (kender ikke mandens troværdighed eller tilknytning til klubben i øvrigt) reservation mod at betale 6 mio euro for ophævelse af kontrakter. Det lader til, at det også gælder for to andre spillere udover VDV, der skal ud af klubben.

https://twitter.com/GuilleOsuna30/with_replies?lang=da

Det bliver spændende at se, hvad der sker..

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

THenry skrev:Betis har ifølge denne twitterbruger (kender ikke mandens troværdighed eller tilknytning til klubben i øvrigt) reservation mod at betale 6 mio euro for ophævelse af kontrakter. Det lader til, at det også gælder for to andre spillere udover VDV, der skal ud af klubben.

Nu kan jeg ikke spansk, men så vidt jeg kan lure, så har de reserveret 6 mio € til at købe spillere ud af kontrakter. Dvs at der er en pose penge at komme efter for VdV, men at der skal findes en fordeling mellem de spillere, der skal ud. Så Betis har et puslespil, de skal gå op.

THenry

Indlæg af THenry »

Kent skrev:
THenry skrev:Betis har ifølge denne twitterbruger (kender ikke mandens troværdighed eller tilknytning til klubben i øvrigt) reservation mod at betale 6 mio euro for ophævelse af kontrakter. Det lader til, at det også gælder for to andre spillere udover VDV, der skal ud af klubben.

Nu kan jeg ikke spansk, men så vidt jeg kan lure, så har de reserveret 6 mio € til at købe spillere ud af kontrakter. Dvs at der er en pose penge at komme efter for VdV, men at der skal findes en fordeling mellem de spillere, der skal ud. Så Betis har et puslespil, de skal gå op.
Har samme udfordring med sproget, men du har sikkert ret i, at det er på den måde tweetet skal tolkes.

Måske er der tale om forhandlingstaktik fra Betis' side, da de andre spillere, der er på vej væk også vil kræve en stor sum penge, hvis VDV som den første får held til det.

Chiquizito92

Indlæg af Chiquizito92 »

Kent skrev: Nu kan jeg ikke spansk, men så vidt jeg kan lure, så har de reserveret 6 mio € til at købe spillere ud af kontrakter. Dvs at der er en pose penge at komme efter for VdV, men at der skal findes en fordeling mellem de spillere, der skal ud. Så Betis har et puslespil, de skal gå op.
Nå, så må jeg heller hjælpe - studerer spansk på Aalborg universitet ;)

Opslaget på twitter fortæller at betis angiveligt har 6 millioner euro reserveret til at "komme af med" de tre i opslaget nævnte spillere. Så, hvis indholdet her er troværdigt, er der ikke umiddelbart meget at købe ham ud af kontrakten for hos Betis ... Bliver spændende at følge!

Løber nogen ind i en anden artikel eller lignende de gerne vil have oversat - enten om Rafael eller Pione i Celta - kan I bare skrive :)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Det lyder da fint nok at de har afsat 6mio €. Det er da en betragtelig sum. Så er spørgsmålet jo blot om hvor mange der skal købes ud og hvad de får i løn. Uden at vide det så formoder jeg at VdV er den dyreste af dem alle og derfor den som må formodes at være den de har afsat den største bid til. VdV har nok også bedt om et alt for stort beløb til at starte med og så går han dem i møde som forhandlingerne skrider frem.

Om ikke andet så er det spændende at følge og det giver lidt liv her på graven :D
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Jakla

Indlæg af Jakla »

Spicker skrev:
Jakla skrev:Trøjen RAFA 23 er på vej til at blive bestilt
:)
Jeg tror simpelthen ikke han får nr. 23.
Du husker nok Farlige Frank, jeg er rimeligt sikker på det nummer aldrig bliver brugt igen ;)
VDV har spillet i nr 23 i både Hamburg, Madrid og Betis, men muligt FF er lovet at dette nummer ikke bruges igen - vi får se...

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Tja.. Mohamed Zidan's nr. var også kun fredet indtil det ikke længere var det.

Men også noget mærkeligt noget at frede numrer, på et tidspunkt bliver det jo et problem hvis man gør det ved for mange.
Men ok, fair nok der lige går nogle år inden der er en ny med 32.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Steffen am skrev:Tja.. Mohamed Zidan's nr. var også kun fredet indtil det ikke længere var det.

Men også noget mærkeligt noget at frede numrer, på et tidspunkt bliver det jo et problem hvis man gør det ved for mange.
Men ok, fair nok der lige går nogle år inden der er en ny med 32.
Jeg syntes så det var noget andet med Zidan, ja han var vigtig for klubben og han er en stor del af klubbens historie men FF og Bak er bare så meget mere i mine øjne i hvert fald. Man ser i mange klubber eks. Brescia har "Pensioneret" nummer 10 for Roberto Baggio og Milan nr. 3 for Maldini osv. osv.
Jeg kunne sagtens se det samme for Farlige og især Bak.
Men ja, vi må se hvad der sker, som du siger udtalte Steinlein/Ørgaard at 14 var til Zidans hjemkomst og siden har Kasper Jensen, Jakob Haugaard og nu Kadlec haft den :)

Edit: Jeg går heller ikke ud fra at det får VdV til at vælge os fra hvis han ikke får nr. 23 :)

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

vi er åbenbart ikke de eneste han har snakket med
file:///Users/clauslund/Desktop/Reading%20consider%20swoop%20for%20former%20Tottenham%20star%20Rafael%20van%20der%20Vaart%20after%20he%20phoned%20asking%20for%20dea.webarchive

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

cameo1977 skrev:vi er åbenbart ikke de eneste han har snakket med
file:///Users/clauslund/Desktop/Reading%20consider%20swoop%20for%20former%20Tottenham%20star%20Rafael%20van%20der%20Vaart%20after%20he%20phoned%20asking%20for%20dea.webarchive
Gammel nyhed, Reading / j. Stamp virker ikke interesseret, Stamp var bekymret for VdVs skades historik + det er lang tid siden Han har spillet.

Låst