Og det burde du også have lov til, så må andre stikke piben ind og måske gøre det samme, i stedet for at pege fingre og "angribe" den enkelte fan.henker skrev:Jeg har lyst at sige det min mening. og fcm er min fan klubben og vil kun klubben det bedst så det har jeg da lov at sige hvad jeg vil om klubben. Det kan DU ikke lave om på mig.
Kampe sæsonen 15/16.
Re: Kampe sæsonen 15/16.
Ot: Kampe sæsonen 15/16.
Jeg synes også, du må skrive lige hvad du synes, men ovenstående giver altså ingen mening for mig. Måske er det det, andre påpeger.henker skrev: Og ønsker liderlig så meget at fcms ledelse stopper med at tage så lav og negative beslutninger..
mvh
Holger
Fej for egen dør først. Så vidt jeg ved, er Henker døv, og i betragtning af det er det både fedt og flot, at han deltager i debatten. Jeg forstår i øvrigt godt budskabet, om end leveringen ikke er fejlfri.TrueWolfMidt skrev:Du kan skrive lige det du har lyst til, men læs din tekst igennem inden du poster den heroppe. Tror ikke helt, at du er klar over hvad du har skrevet.henker skrev:Jeg har lyst at sige det min mening. og fcm er min fan klubben og vil kun klubben det bedst så det har jeg da lov at sige hvad jeg vil om klubben. Det kan DU ikke lave om på mig.
Lund7400 - tak.
Enhver fodboldspillere er næsten aldrig tilfreds med sin selv.
Det bør fans også være med sin fanklubben. Sådan er det med min holdning til cheftræner og ledelsen. Synes at det har været meget middelmådige. og det røre mig desværre ikke at mange siger imod min mening. Eftersom jeg er ikke gode til danske. Men min mening der betyder da noget for min fan klubben siden ikast fs fusionen med Herning.
Enhver fodboldspillere er næsten aldrig tilfreds med sin selv.
Det bør fans også være med sin fanklubben. Sådan er det med min holdning til cheftræner og ledelsen. Synes at det har været meget middelmådige. og det røre mig desværre ikke at mange siger imod min mening. Eftersom jeg er ikke gode til danske. Men min mening der betyder da noget for min fan klubben siden ikast fs fusionen med Herning.
-
Steffen am
Ikke meget hjælp der var fra Esbjerg, Viborg og Nordsjælland i denne runde
Med 5 kampe tilbage er spændingen omkring de europæiske pladser bestemt intakt.
Sidste 5 kampe i sæsonen:
SønderjyskE:
Viborg (H)
Midtjylland (A)
Odense (H)
Randers (H)
Brøndby (A)
AaB:
København (H)
Aarhus GF (A)
Esbjerg (H)
Midtjylland (H)
Odense (A)
FCM:
Hobro (A)
SønderjyskE (H)
Randers (A)
Aalborg (A)
Nordsjælland (H)
Brøndby:
Randers (A)
Esbjerg (A)
Viborg (H)
Hobro (A)
SønderjyskE (H)
____
Af nøglekampe kan vel udpeges
29. Aalborg - København (okay, ikke ligefrem 6 points kamp)
30. Midtjylland - SønderjyskE
32. Aalborg - Midtjylland
33. Brøndby - SønderjyskE
Ved Odense og Randers har skaffet ok point på det seneste, men til trods for superligaens generale uforudsigeligehed og svingende præstationer, bør det ikke være nødvendigt at medbringe de 2 hold her.
Ligeledes kan disse hold selvfølgelig lige så godt tabe til hold uden for top 5, som indenfor top 5.
Hvad bør target være, 9 point
2. SønderjyskE (46 - 30) 52 p
3. Aalborg (53 - 35) 49 p
4. FC Midtjylland (44 - 28) 46 p
5. Brøndby IF (35 - 32) 45 p
Mørke grøn = EL Q2
Lyse grøn = EL Q1
Ingen farve = Lang næse
Med 5 kampe tilbage er spændingen omkring de europæiske pladser bestemt intakt.
Sidste 5 kampe i sæsonen:
SønderjyskE:
Viborg (H)
Midtjylland (A)
Odense (H)
Randers (H)
Brøndby (A)
AaB:
København (H)
Aarhus GF (A)
Esbjerg (H)
Midtjylland (H)
Odense (A)
FCM:
Hobro (A)
SønderjyskE (H)
Randers (A)
Aalborg (A)
Nordsjælland (H)
Brøndby:
Randers (A)
Esbjerg (A)
Viborg (H)
Hobro (A)
SønderjyskE (H)
____
Af nøglekampe kan vel udpeges
29. Aalborg - København (okay, ikke ligefrem 6 points kamp)
30. Midtjylland - SønderjyskE
32. Aalborg - Midtjylland
33. Brøndby - SønderjyskE
Ved Odense og Randers har skaffet ok point på det seneste, men til trods for superligaens generale uforudsigeligehed og svingende præstationer, bør det ikke være nødvendigt at medbringe de 2 hold her.
Ligeledes kan disse hold selvfølgelig lige så godt tabe til hold uden for top 5, som indenfor top 5.
Hvad bør target være, 9 point
2. SønderjyskE (46 - 30) 52 p
3. Aalborg (53 - 35) 49 p
4. FC Midtjylland (44 - 28) 46 p
5. Brøndby IF (35 - 32) 45 p
Mørke grøn = EL Q2
Lyse grøn = EL Q1
Ingen farve = Lang næse
-
mousebreaker
Vi ligner et ret god bud på en forsmædelig 5. plads. Håber jeg tager fejl. Kampen i Aab bliver vild. Brøndby har et godt program tilbage. Sønderjyske et svært program men også 4 point i banken og de fungerer som hold så jeg tror de napper medaljer. Aab har et svært program, men de sværeste kampe er hjemme deriblandt nøglekampen mod os. Hvis Aab får point hjemme mod FCK så tror jeg det kommer til at stå mellem os og Brøndby om den fjerde plads. Så må vi sætte vores lid til at Brøndby fortsætter deres kummerlige udebanestatistik.
Vores målscore ser dog ud til at være point værd ifht Brøndby så de skal outscore os med to point de sidste fem kampe. Bliver tæt
Vores målscore ser dog ud til at være point værd ifht Brøndby så de skal outscore os med to point de sidste fem kampe. Bliver tæt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
Ærgeligt at Brøndby tager 3 point i Randers. Nu er vi i den grad under pres. Sønderjyske hjemme SKAL give 3 point. Får åb point mod FCK, i særdeleshed 3p, så skal vi nok også vinde deroppe. Det spidser til, men det er en situation vi selv er skyld i.
-
Steffen am
For en gang skyld kunne FCK så bruges til noget, og tog en sejr mod AaB
Men hold da op 2-5 er tæt. :O
Udover pointene så også målscoren
SDR: +18
FCM: +19
AaB: +16
BIF: +5
Okay, minus Brøndby, men kan godt ende med ikke at være ligegyldigt det blev 4-1 mod Hobro.
Men hold da op 2-5 er tæt. :O
Udover pointene så også målscoren
SDR: +18
FCM: +19
AaB: +16
BIF: +5
Okay, minus Brøndby, men kan godt ende med ikke at være ligegyldigt det blev 4-1 mod Hobro.
Hvis man ser på de sidste 4 kampe i sæsonen, så har Brøndby imo det klart letteste program og kan godt ende med 9-12 point. SE, AaB og os har et relativt sammenligneligt slutprogram, hvor AaB dog som de eneste kun har 1 kamp mod en direkt modstander ift medaljer/EL. SE har så et forspring på 6 point, som må gøre dem til storfavoritter til 2. pladsen. Samlet vil jeg faktisk vurdere, at vi står i den ringeste position af de 4 hold og dermed godt kan risikere at ende med sorteper.
SønderjyskE:
Midtjylland (A)
Odense (H)
Randers (H)
Brøndby (A)
AaB:
Aarhus GF (A)
Esbjerg (H)
Midtjylland (H)
Odense (A)
FCM:
SønderjyskE (H)
Randers (A)
Aalborg (A)
Nordsjælland (H)
Brøndby:
Esbjerg (A)
Viborg (H)
Hobro (A)
SønderjyskE (H)
SønderjyskE:
Midtjylland (A)
Odense (H)
Randers (H)
Brøndby (A)
AaB:
Aarhus GF (A)
Esbjerg (H)
Midtjylland (H)
Odense (A)
FCM:
SønderjyskE (H)
Randers (A)
Aalborg (A)
Nordsjælland (H)
Brøndby:
Esbjerg (A)
Viborg (H)
Hobro (A)
SønderjyskE (H)
-
mousebreaker
Som kampprogrammet er så mener jeg også at vi er (stor?)favorit til at trække sorteper.
Sønderjyske og Brøndby ser jeg som rimeligt sikre i top 4 efter Brøndby slog Randers. Så står det mellem åb og os. Det matchup kan jeg ikke lide. Vi skal endda til Aalborg og vi ved hvor supertændte de altid er mod os grundet deres mindreværdskomplekser.
Vi ligger som vi har redt. Kampen mod Sønderjyske skal vindes, uafgjort er ikke brugbart som jeg ser det
Sønderjyske og Brøndby ser jeg som rimeligt sikre i top 4 efter Brøndby slog Randers. Så står det mellem åb og os. Det matchup kan jeg ikke lide. Vi skal endda til Aalborg og vi ved hvor supertændte de altid er mod os grundet deres mindreværdskomplekser.
Vi ligger som vi har redt. Kampen mod Sønderjyske skal vindes, uafgjort er ikke brugbart som jeg ser det
Jeg synes du ser lidt for sort på det. Vi har trods alt et point at give af i forhold til Brøndby, og en væsentligt bedre målscore (+19 i forhold til +5). Kampprogrammet giver jeg ikke så meget for. Især ikke i den afsluttende del af en sæson. Alt kan ske, det ser vi hver eneste runde. Ser man bort fra kampe der indkluderer FC København eller Hobro, så synes jeg udfaldende er umulige at spå om.
Men jeg er helt enig i det blive nøglekampe mod AaB og SønderjyskE. Vinder vi dem, så skal vi nok holde os i top 4
Men jeg er helt enig i det blive nøglekampe mod AaB og SønderjyskE. Vinder vi dem, så skal vi nok holde os i top 4
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Det er nu, at vi for alvor skal bevise på tribunerne samt på banen, at vi er sidste års mestre. På trods af en dårlig start mod Fck formår vi at komme flot igen. Disse takter samt anden halvleg mod Hobro skal vi bygge videre på. Kan vi det, så har vi lige så gode chancer for europa, som de andre hold. Vi skal vel ikke til at spille tudefjæs, nu hvor det hele skærper til. Med alle de negative vibes herinde, trænger vi alle til sejre og fornyet tro på os selv. Fortet skal genopstå. Få nu gang i spillersangene inden kampstart. Syng Fc i Europa, vi vil ha Fc i Europa. Drengene skal ikke tvivle på, at vi er der for dem og at vi ønsker dem i Europa. Med nederlag kan det hele være afgjort, derfor skal der herfra lyde en kraftig opfordring til at komme og støtte drengene.
OBS !!!!! Hvis vi kræver at spillerne skal være klar til 90+ minutter, så skal tribunerne også være der. Syng for f..... så drengene kan mærke, at fortet er genopstået.
OBS !!!!! Hvis vi kræver at spillerne skal være klar til 90+ minutter, så skal tribunerne også være der. Syng for f..... så drengene kan mærke, at fortet er genopstået.
-
mousebreaker
Brøndby mener jeg er favorit til at få 9-10 point. 12 er muligt. Jeg har meget svært ved at se dem få mindre end 8!! Det kræver at Esbjerg finder noget mentalt frem af skuffen de ikke har haft længe.
Vi derimod kan jeg nemt se spille uafgjort mod Sønderjyske og tabe i Aalborg. Så har vi Randers ude og FCN hjemme.... Ingen "walkovers".
Selvfølgelig har vi materialet til at kunne hente 12p i de sidste 4, men det kræver at vi finder noget frem vi ikke har haft siden Napoli kiggede forbi.
Vi derimod kan jeg nemt se spille uafgjort mod Sønderjyske og tabe i Aalborg. Så har vi Randers ude og FCN hjemme.... Ingen "walkovers".
Selvfølgelig har vi materialet til at kunne hente 12p i de sidste 4, men det kræver at vi finder noget frem vi ikke har haft siden Napoli kiggede forbi.
Vi kommer i top 4. Jeg har set det i min krystalkugle.
-
mousebreaker
En sejr hjemme mod Sønderjyske vil åbne tingene gevaldigt op. Så er vi kun 3 point efter dem. Så begynder det at blive interessant, da målscoren med alt sandsynligved vil tippe vores vej ifht til dem hvis vi skulle opnå pointlighed efter sidste spillerunde.
VI er under kæmpestort pres, da vi har meget at miste de sidste 4 kampe. Spændende at se hvordan vi er rustet til det mentalt.
VI er under kæmpestort pres, da vi har meget at miste de sidste 4 kampe. Spændende at se hvordan vi er rustet til det mentalt.