Transfer sommer 2016
Re: Transfer sommer 2016
Tja så er singh da i det mindste ikke ene om det.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... en/5987520
Personlig holdning
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... en/5987520
Personlig holdning
-
Steffen am
Hold da op.
Jeg er med at tage hjem hvis der er sygdom og ligeledes holde en kort "ferie" hvis det er brud med konen.
Men hvis det er et permanent skifte og/eller ikke kan spille fodbold længere for at være eller have været tøffelhelt,
er det måske lige grov nok.
Jeg er med at tage hjem hvis der er sygdom og ligeledes holde en kort "ferie" hvis det er brud med konen.
Men hvis det er et permanent skifte og/eller ikke kan spille fodbold længere for at være eller have været tøffelhelt,
er det måske lige grov nok.
-
Chiquizito92
Off Topic
Tingene er ikke altid saa lige til - Masske heller ikke med Singh. Lidt mere og dybere information om "Borring-sagen"
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/sp ... edningsrum
Jeg kan maaske godt forstaa, at han ikke har lyst til at spille páa hold med en fyr, der har snuppet konen ..
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/sp ... edningsrum
Jeg kan maaske godt forstaa, at han ikke har lyst til at spille páa hold med en fyr, der har snuppet konen ..
Re: off topic 2
Hvis Saemala skal kbes fri, skal han øst have trimme dunken.....
Mvh
Holger
Mvh
Holger
Desværre har Singh kun signeret en kontrakt på 1,5 år med Molde, så der falder næppe mange basøre af til os: http://www.moldefk.no/news/article/rxu7 ... i-molde-fk
Generelt er det en ærgerlig udvikling med Singh.
Generelt er det en ærgerlig udvikling med Singh.
Re: off topic 2
Det bliver vidst ikke i år såHolger skrev:Hvis Saemala skal kbes fri, skal han øst have trimme dunken.....
Mvh
Holger
Vi kommer kun for roulade!
jeg håber at FCM finder en højre + venstre back og en central forsvar - ersat efter jim larsen, novak, bak... men rømer skal fortsat være anden valg efter min mening..
og en DMC + MC ersat efter andersson og evt jakob Poulsen skal efterhånd være (måske) spiller Ass.trænere..
og en ordentlig angriber som evt kan ersat efter urena og big Paul i min øjne kan de ikke udvikles mere...
og en DMC + MC ersat efter andersson og evt jakob Poulsen skal efterhånd være (måske) spiller Ass.trænere..
og en ordentlig angriber som evt kan ersat efter urena og big Paul i min øjne kan de ikke udvikles mere...
Såeh, skift halvdelen af holdet igen, siger du?henker skrev:jeg håber at FCM finder en højre + venstre back og en central forsvar - ersat efter jim larsen, novak, bak... men rømer skal fortsat være anden valg efter min mening..
Det får vi altså ikke et bedre sammenspillet hold af.
tja - det er nok problemet i den... 
Jeg håber ikke vi skifter for meget ud til sommer. Jeg håber vi satser lidt mere på egne talenter, og ikke bare køber 4-5 nye spillere. Men der er dog nogle spørgsmål. Derfor skal vi nok også ud og hente et par spillere ind. Alt i alt er der meget potentiale og brede i vores trup. Jeg synes det største problem er de spillere, der er for meget skadede. Det bliver vigtigt at få afklaring omkring dem.
Midterforsvaret:
Hvad skal der ske her? Skal vi forsøge at hente Bodurov på en permanent aftale? Eller har klubben andre i kikkerten? Personligt håber jeg på et køb af enten Mads Fenger fra Randers, eller Pierre Kanstrup fra Sønderjyske. De er blandt de bedste i ligaen, og de har begge lederegenskaber. Noget vi i den grad mangler, nu når Bak aldrig spiller.
Jeg synes Bodurov har gjort det fint, men han er trods alt 29 (bliver 30 til maj), og formegentlig ret løn tung.
Gamle/meget skadets plagede spillere:
En afklaring omkring vores aldrende og meget skadede spillere. Kristian Bak, Jim Larsen, Johan Dahlin og Petter Andersson. Det er nogle dyre drenge, som ikke spiller ret meget. Personligt ser jeg desværre ingen fremtid i nogen af dem. Det gør sgu lidt ondt, da særligt Bak og Petter virkelig har gjort meget for klubben.
Andersson stopper helt sikkert til sommer, det samme gør Jim Larsen nok også. De er bare for meget skadede, og ikke værd at forlænge med. Dahlin har kontrakt til 2018 og ham kommer vi nok ikke af med.
Kristian Bak har kontrakt til sommeren 2017. Jeg håber selvfølgelig han bliver klar ingen, men der er desværre ikke meget der tyder på det. Spørgsmålet er nok, om ikke han skulle stoppe. Han kunne eventuelt starte på en træneruddannelse og måske blive assistenttræner. Desuden har vi både Rømer og NK til højreback. Især NK går en stor fremtid i møde.
Midtbane/kanter
Harmeet Singh er jo ihvertfald ikke løsningen på den centrale midtbane. Thorup har brugt Rilwan på en central plads, fremfor på kanten. Hvorimod Duelund har spillet på kanten. Rilwan er væk til sommer, så vi skal nok ud og hente en spiller til midtbanen. Helst en der både kan spille 6'er og 8'er.
Midterforsvaret:
Hvad skal der ske her? Skal vi forsøge at hente Bodurov på en permanent aftale? Eller har klubben andre i kikkerten? Personligt håber jeg på et køb af enten Mads Fenger fra Randers, eller Pierre Kanstrup fra Sønderjyske. De er blandt de bedste i ligaen, og de har begge lederegenskaber. Noget vi i den grad mangler, nu når Bak aldrig spiller.
Jeg synes Bodurov har gjort det fint, men han er trods alt 29 (bliver 30 til maj), og formegentlig ret løn tung.
En afklaring omkring vores aldrende og meget skadede spillere. Kristian Bak, Jim Larsen, Johan Dahlin og Petter Andersson. Det er nogle dyre drenge, som ikke spiller ret meget. Personligt ser jeg desværre ingen fremtid i nogen af dem. Det gør sgu lidt ondt, da særligt Bak og Petter virkelig har gjort meget for klubben.
Andersson stopper helt sikkert til sommer, det samme gør Jim Larsen nok også. De er bare for meget skadede, og ikke værd at forlænge med. Dahlin har kontrakt til 2018 og ham kommer vi nok ikke af med.
Kristian Bak har kontrakt til sommeren 2017. Jeg håber selvfølgelig han bliver klar ingen, men der er desværre ikke meget der tyder på det. Spørgsmålet er nok, om ikke han skulle stoppe. Han kunne eventuelt starte på en træneruddannelse og måske blive assistenttræner. Desuden har vi både Rømer og NK til højreback. Især NK går en stor fremtid i møde.
Midtbane/kanter
Harmeet Singh er jo ihvertfald ikke løsningen på den centrale midtbane. Thorup har brugt Rilwan på en central plads, fremfor på kanten. Hvorimod Duelund har spillet på kanten. Rilwan er væk til sommer, så vi skal nok ud og hente en spiller til midtbanen. Helst en der både kan spille 6'er og 8'er.
godt argumenter - jeg siger da ikke meget imod for.. er faktisk enig i det hele..
@noerum
Bodurov er lejet fordi der er unge der står på spring. Jeg tror ikke du skal regne med der kommer en masser nye i den kæde.
Afklaring ligger nok i at det ikke er spillere der bliver solgt, men løber deres kontrakt ud. Jeg går ud fra at Bak går ind i en stabs funktion lige som Priske gjorde i sin tid.
På midten afhænger køb helt klart af salg. Hvis det spil vi så mod Hobro er mønsteret fremad så er det jo primært sådanne typer som vi allerede har vi skal bruge. Det var jo næsten som at se skabelon øvelser. En halv sæson skulle Være rigeligt for at Være klar tilnærme Europa eventyr.
Bodurov er lejet fordi der er unge der står på spring. Jeg tror ikke du skal regne med der kommer en masser nye i den kæde.
Afklaring ligger nok i at det ikke er spillere der bliver solgt, men løber deres kontrakt ud. Jeg går ud fra at Bak går ind i en stabs funktion lige som Priske gjorde i sin tid.
På midten afhænger køb helt klart af salg. Hvis det spil vi så mod Hobro er mønsteret fremad så er det jo primært sådanne typer som vi allerede har vi skal bruge. Det var jo næsten som at se skabelon øvelser. En halv sæson skulle Være rigeligt for at Være klar tilnærme Europa eventyr.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Godt indlæg!Noerum skrev:Jeg håber ikke vi skifter for meget ud til sommer. Jeg håber vi satser lidt mere på egne talenter, og ikke bare køber 4-5 nye spillere. Men der er dog nogle spørgsmål. Derfor skal vi nok også ud og hente et par spillere ind. Alt i alt er der meget potentiale og brede i vores trup. Jeg synes det største problem er de spillere, der er for meget skadede. Det bliver vigtigt at få afklaring omkring dem.
Midterforsvaret:
Midtbane/kanter
Jeg er dog ikke helt enig med dig.
Jeg kan fx overhovedet ikke se perspektiverne i hverken Fenger eller Kanstrup. Fenger bliver 26 til september og Kanstrup er allerede 27. Hvis vi skal have spillere på den alder, så skal de også have erfaring. Ikke bare fra en lilleputliga som Superligaen. De to spillere mener jeg også er meget ordinær superligaspillere. De har ikke vist et niveau, der kan retfærdiggøre et køb af et tophold i Superligaen, og det er det vi skal gå efter.
Jeg synes også at vi muligvis kommer til at mangle kvalitet på kanterne til sommer. Hvis og når vi mister Sisto, så har vi Mabil, Duelund, Royer og Kadlec på kanterne. Af de 4, så ser jeg Kadlec og til dels Royer til at have niveau til kampe i Europa og det er egentlig ikke godt nok.
Så alt i alt mangler vi en midterforsvarer, en midtbanespiller eller måske 2 og så en kant. Jeg håber, at sommervinduet bliver anerledes, så vi ikke får en lang næse, som vi gjorde her i vintervinduet.
Jeg tror nu godt, Mabil kunne være klar til et gennembrud i næste sæson. Jeg synes, han har vist lovende takter i sine få indhop.
Ja, jeg ser også Mabil som en kommende superligaspillere, men der mangler stadig en del til at fx spille EL gruppespil.Acebone skrev:Jeg tror nu godt, Mabil kunne være klar til et gennembrud i næste sæson. Jeg synes, han har vist lovende takter i sine få indhop.