Transfer vinter 15/16
Re: Transfer vinter 15/16
Stein har lige bekræftet Nikolay på dr. Islændingen indirekte bekræftet - men linien røg.
Nu er islændingen bekræftet på sms fra Steinlein.
Jesper BW1100 - Jo, det vil jeg gerne tilslutte mig. Jeg har ikke dømt manden ude, men jeg behøver ikke lægge skjul på, at jeg er lidt skuffet over denne transfer. Men nej, han har angiveligt ikke været førstevalg og det er jo nok lidt et panikkøb eller en lappeløsning om man vil og i det mindste er det kun på leje og så kan man gøre det ordenligt til sommer, såfremt det bliver nødvendigt. Gruer for vores luftstyrke.
TrueWolfMidt - Jeg håber du har ret.
TrueWolfMidt - Jeg håber du har ret.
-
Jesper BW1100
Han ser nu overordentlig stærk ud på låget i de klip der er set.
Nu er det ikke kun højden det kommer an på. Heldigvis
Nu er det ikke kun højden det kommer an på. Heldigvis
Han er rimelig duelstærk og har en fin placeringsevne, han mangler selvfølgeligt noget højde, til vores dødbold, men som andre nævner, kan han nu også godt præsterer nogle fornuftige hovedstød. Han var ikke vores første valg, men han er ikke dårlig og kan han falde til i det danske, vil vi blive glade for ham.

Som forsvarsklippen Fabio Cannavaro på 1,76 og 75 kg...?O skrev:Forsvarsklippe på 1,80 og 72 kg...
Jeg vælger at være positiv!
- Vi har på forhånd hentet Kadlec som jeg tror bliver en kæmpeprofil!
- Vi har fået bredde med kvalitet til midtbanen, der giver os flere taktiske muligheder, ligesom der er et naturligt hieraki mellem spillerne, baseret på deres alder og erfaring.
- Vi har fået masser af bredde i forsvaret, lederegenskaber ved Budorov og unge talenter der ikke på samme måde forventer spilletid som Lauridsen.
Godt arbejde Steinlein!
- Vi har på forhånd hentet Kadlec som jeg tror bliver en kæmpeprofil!
- Vi har fået bredde med kvalitet til midtbanen, der giver os flere taktiske muligheder, ligesom der er et naturligt hieraki mellem spillerne, baseret på deres alder og erfaring.
- Vi har fået masser af bredde i forsvaret, lederegenskaber ved Budorov og unge talenter der ikke på samme måde forventer spilletid som Lauridsen.
Godt arbejde Steinlein!
Fantastisk. Så blev det alligevel et nogenlunde vindue med 1:1 erstatninger over hele linjen. Stort set.Kent skrev:Nu er islændingen bekræftet på sms fra Steinlein.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
-
mousebreaker
Har man spillet som midterforsvarer i premier league og kun er 1,80 høj, så må man snakke om en meget placeringstærk og klog forsvarsspiller. Lyder som en fin handel at lave i sidste øjeblik. Leje med købsoption. I like it !974 skrev:O skrev:Forsvarsklippe på 1,80 og 72 kg... Flad fornemmelse... Ser ud til, at han blev slået af holdet i Fulham. Han kan i øvrigt dække højre back ifølge transfermarkt. Ville umiddelbart hellere have haft Kanstrup. Håber han kan bevise, at han stadig kan gøre sig gældende som CB, til trods for sin kune 1,80.
Du kunne jo bruge 5 minutters tid på at se videoen som jeg har linket til ovenfor...
Så vil du se at han da er endog ret habil på hovedstød i landskampe mod Tjekkiet, Italien og Danmark
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Nu ser vinduet ud til at være lukket, og status er:
Ud:
Erik Sviatchenko
Francis Dickoh
Morten Duncan
Jesper Lauridsen
Marco Larsen (leje)
Jonas Gemmer (leje)
David (leje)
Ind:
Bödvar Bödvarsson
Nikolay Bodurov (leje)
Vaclav Kadlec
Harmeet Singh
Kaan Kairinen
Jeg synes egentligt det ser okay ud, vi er styrket i offensiven og på den midten. Defensiven har jeg lidt sværere ved at udtale mig om, men hvis man kigger stats på det vi har hentet ind, synes jeg egentligt også at det ser okay ud. Det største problem nu, er at vi endnu engang skal have spillet i hvertfald 3 nye startere ind, og af et par vigtige spillere fra mesterskabsholdet efterhånden er væk.
Ud:
Erik Sviatchenko
Francis Dickoh
Morten Duncan
Jesper Lauridsen
Marco Larsen (leje)
Jonas Gemmer (leje)
David (leje)
Ind:
Bödvar Bödvarsson
Nikolay Bodurov (leje)
Vaclav Kadlec
Harmeet Singh
Kaan Kairinen
Jeg synes egentligt det ser okay ud, vi er styrket i offensiven og på den midten. Defensiven har jeg lidt sværere ved at udtale mig om, men hvis man kigger stats på det vi har hentet ind, synes jeg egentligt også at det ser okay ud. Det største problem nu, er at vi endnu engang skal have spillet i hvertfald 3 nye startere ind, og af et par vigtige spillere fra mesterskabsholdet efterhånden er væk.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Nu har han ikke spillet i premier league, men ellers er jeg på bølgelængde med digmousebreaker skrev:Har man spillet som midterforsvarer i premier league og kun er 1,80 høj, så må man snakke om en meget placeringstærk og klog forsvarsspiller. Lyder som en fin handel at lave i sidste øjeblik. Leje med købsoption. I like it !974 skrev:O skrev:Forsvarsklippe på 1,80 og 72 kg... Flad fornemmelse... Ser ud til, at han blev slået af holdet i Fulham. Han kan i øvrigt dække højre back ifølge transfermarkt. Ville umiddelbart hellere have haft Kanstrup. Håber han kan bevise, at han stadig kan gøre sig gældende som CB, til trods for sin kune 1,80.
Du kunne jo bruge 5 minutters tid på at se videoen som jeg har linket til ovenfor...
Så vil du se at han da er endog ret habil på hovedstød i landskampe mod Tjekkiet, Italien og Danmark
-
Chiquizito92
Du har da lige overset O´Shaugnessy, som vel ogsaa bidrager til en udmaerket bredde i defensiven (forhaabentligt)Arff skrev:Nu ser vinduet ud til at være lukket, og status er:
Ud:
Erik Sviatchenko
Francis Dickoh
Morten Duncan
Jesper Lauridsen
Marco Larsen (leje)
Jonas Gemmer (leje)
David (leje)
Ind:
Bödvar Bödvarsson
Nikolay Bodurov (leje)
Vaclav Kadlec
Harmeet Singh
Kaan Kairinen
Er dog stadig lidt personligt aergerlig over, at Rasmus Lauritsen skulle erstattes af ham ...
Ellers overordnet et rigtigt fornuftigt vindue efter min mening. Bliver et spaendende foraar
HF skriver, at islændingen også er hentet ind på leje, hvilket lyder som en fornuftig disposition.
http://aoh.dk/artikel/bulgarsk-landshol ... nt-til-fcm
http://aoh.dk/artikel/bulgarsk-landshol ... nt-til-fcm
Godkendt vindue. Økonomisk kommer vi ud fra mediernes meldinger omkring transferbeløb vel ud omkring 0 hvilket jeg synes er imponerende med tilgang af profiler som Kadlec og Singh der begge er spillere jeg ikke havde troet muligt. Erik bliver et kæmpe afsavn ligesom Duncan også kan vise sig at have større betydning end den kredit han afslutningsvis har fået bla. Her på graven. Om vi har formået at erstatte Erik med en rumæner hentet i Fulham på en lejeaftale er jeg tvivlede overfor. Virker meget sim en nødløsning og jeg heller ikke sikker på han er tiltænkt en start 11 plads på bekostning af Bangaard. Det må foråret vise og håber selfølgelig mine ord bliver gjort til skamme.
Lad os krydse fingre for en forår uden skader og med en Sisto, Hassan og Pusic tilbage i topform ligesom en fit Bak og Dahlin (evt. Jim Larsen) vil også nærmest kan betegnes som "forstærkninger" så tror jeg vi kommer til at se rigtig stærke ud med tilgang af de nye.
Lad os krydse fingre for en forår uden skader og med en Sisto, Hassan og Pusic tilbage i topform ligesom en fit Bak og Dahlin (evt. Jim Larsen) vil også nærmest kan betegnes som "forstærkninger" så tror jeg vi kommer til at se rigtig stærke ud med tilgang af de nye.
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...