Transfer vinter 15/16
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer vinter 15/16
Bodurov står noteret for 33 A-landskampe for Bulgarien og kan både spille i midterforsvaret og på højre back. Så der er også en afløser for hvis Bach Bak går i stykker.
Klaus Egelund skriver at han er på leje
https://twitter.com/klausegelund
På videoen spiller han iøvrigt landskamp mod Danmark
-
mousebreaker
Jeg vil godt melde mig i koret med dem der mener i er for hårde ved den gode Lauridsen. Jeg fatter stadig ikke Thorups håndtering af venstre backen. JL blev nærmest slet ikke brugt og Novak gik kold mentalt. Novak er i mine øjne et klart førstevalg af de to, men mon ikke JL var blevet hvis han havde fået 25% af kampene. Mærkeligt ikke at bruge en spiller der var god nok til fuld spilletid i en mesterskabssæson, med et vildt presset kampprogram. Så jeg forstår godt at JL ville væk for han ville da ikke få 5 minutter i foråret med kun to kampe tilbage europæisk.
Jeg græder dog ikke over at han skifter for bedre var han trods alt heller ikke. Tuder han i kulissen så er det bare drivende at få ham ud.
Arff siger at han er tilfreds med vinduet som det ser ud, uanset om vi får en CB ind eller ej(det var før et salg af JL kom op) andre var rygende uenige. Her er jeg enig med Arff. Hvis vi antager at JL ikke ryger uden at vi en erstatning ind så har det sgu været et ret godt vindue. Ikke perfekt men godt. Prikken over i'et ville selvflg være en CB med rutine og lederegenskaber - sker det så har det været noget nær det bedste vindue i klubbens historie som jeg lige kan huske.
Hvis vi leger lidt med tidsrammen og siger at vi først signede Kadlec ud af det blå i går, så tro jeg snakken ville være anderledes. Vi har bare vænnet os til Kadlec fordi han blev signet i December.
Jeg græder dog ikke over at han skifter for bedre var han trods alt heller ikke. Tuder han i kulissen så er det bare drivende at få ham ud.
Arff siger at han er tilfreds med vinduet som det ser ud, uanset om vi får en CB ind eller ej(det var før et salg af JL kom op) andre var rygende uenige. Her er jeg enig med Arff. Hvis vi antager at JL ikke ryger uden at vi en erstatning ind så har det sgu været et ret godt vindue. Ikke perfekt men godt. Prikken over i'et ville selvflg være en CB med rutine og lederegenskaber - sker det så har det været noget nær det bedste vindue i klubbens historie som jeg lige kan huske.
Hvis vi leger lidt med tidsrammen og siger at vi først signede Kadlec ud af det blå i går, så tro jeg snakken ville være anderledes. Vi har bare vænnet os til Kadlec fordi han blev signet i December.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Dog med købsoption til sommer, som vi kender det fra tidligere transfers i Benham tiden.974 skrev:Klaus Egelund skriver at han er på leje
4 år til Lauridsen i Esbjerg
Han lader ikke til at have været vores 1. valg, men heldigvis er der tale om en lejekontrakt jf. EB.Ulvefar skrev:Nødløsning.WBW skrev:FC Midtjylland har omsider fået hentet den kvalitets-forsvarer ind, som de har jagtet intenst siden salget af Erik Sviatchenko.
Ekstra Bladet forstår på kilder i England, at Fulhams bulgarske forsvarsklippe Nikolay Bodurov rykker til den jyske hede.
EFB bekræfter en 4-årig aftale med Lau.
WBW skrev:Dog med købsoption til sommer, som vi kender det fra tidligere transfers i Benham tiden.974 skrev:Klaus Egelund skriver at han er på leje
FEDT - så kan man lige se ham an i foråret
Selv om han ikke er høj, så synes jeg at videoen viser at han er ret habil på hovedstød i forsvaret
Det kender vi jo også fra Sviatchenko, der dog var 5 cm højere.974 skrev:WBW skrev:Dog med købsoption til sommer, som vi kender det fra tidligere transfers i Benham tiden.974 skrev:Klaus Egelund skriver at han er på leje
FEDT - så kan man lige se ham an i foråret
Selv om han ikke er høj, så synes jeg at videoen viser at han er ret habil på hovedstød i forsvaret
Forsvarsklippe på 1,80 og 72 kg... Flad fornemmelse... Ser ud til, at han blev slået af holdet i Fulham. Han kan i øvrigt dække højre back ifølge transfermarkt. Ville umiddelbart hellere have haft Kanstrup. Håber han kan bevise, at han stadig kan gøre sig gældende som CB, til trods for sin kune 1,80.
-
mousebreaker
Gad vide hvor længe vi har en dansker i vores start-11'er.... Går hurtigt med at få tyndet ud
-
Jesper BW1100
Skal vi nu ikke lade manden vise hans evner på banen fremfor basere det på hans højde. Hans CV er spændende. Rutineret med international erfaring. Har spillet i England et par år, så må kunne noget engelsk. Har været anfører på klub- og landshold, så lederevner har han også.
Som folk siger næppe et førstevalg. Men hentes på leje så han kan ses an. Synes jeg er fornuftigt
Som folk siger næppe et førstevalg. Men hentes på leje så han kan ses an. Synes jeg er fornuftigt
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Jeg er super tilfreds. Nu er der ro på og foråret forventer jeg bliver spændende. Tror med al respekt ikke, at Pierre Kanstrup er i nærheden af Nikolay Bodurov.
-
mousebreaker
Vores dødbolde bliver interessante i foråret. Defensivt og offensivt. Væsentlig mindre styrke i luftrummet.
O skrev:Forsvarsklippe på 1,80 og 72 kg... Flad fornemmelse... Ser ud til, at han blev slået af holdet i Fulham. Han kan i øvrigt dække højre back ifølge transfermarkt. Ville umiddelbart hellere have haft Kanstrup. Håber han kan bevise, at han stadig kan gøre sig gældende som CB, til trods for sin kune 1,80.
Du kunne jo bruge 5 minutters tid på at se videoen som jeg har linket til ovenfor...
Så vil du se at han da er endog ret habil på hovedstød i landskampe mod Tjekkiet, Italien og Danmark
Hverken islændingen eller ovenstående er vel endeligt bekræftet?