Så bliver der i hvert fald ikke hentet backs i dette vindue
Transfer vinter 15/16
-
Steffen am
Re: Transfer vinter 15/16
Intern transfer, Munksgaard i A-truppen.
Jo, men det er da også kun blevet værre. Petter, Bak og Jimbo har jo reelt ikke kunnet bidrage i efteråret. Rilwan heller ikke, men et brækket ben er svært at gardere sig imod.Steffen am skrev:Lige for at holde nuancerne i de glasben alle snakker om. Var de spillere der ikke også i sidste sæson hvor vi vandt guld?
-
Steffen am
Tjo.. Men Erik var tilgengæld en del skadet, og Petter var aldrig kommet til klubben hvis han ikke var skadet.
Som jeg har skrevet flere gange, så ved jeg (ikke rettet mod dig, Steffen), at FCM HAR forhørt sig på tre ud af de fire spillere, som Steffen nævner herSteffen am skrev: Er nu ret sikker på at Sloth, Jønson, Zimling og Falk er nogle spillere der har været kig på.
De første 3 vejet og fundet for let (for Zimling i forhold til prisen) og at der er rettet henvendelse imod Falk, hvordan den ender ud og hvor langt man vil gå, tør jeg ikke gætte på.
For at være konkret på disse spillere, så sagde FCM nej tak til to af dem, da deres respektive klubber forlangte for meget i overgangssum, mens en af dem ikke var interesseret i at vende hjem til DK med det samme, og den sidste blev vurderet værende for dyr ifht. det behov de mente der var. Et behov som selvfølgelig har ændret sig nu, da Petter har spillet sin sidste kamp for klubben.
Og hvad skal vi med sådan en tråd her, hvis vi ikke kan få lov at fantasere lidt, og diskutere spændende spillere, som vi selv kunne tænke os at se i FCM, TrueWolfMidt?
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Har du et link, eller interne kilder?Steffen am skrev:Intern transfer, Munksgaard i A-truppen.
Ikke for at blære mig, men herArff skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... re-klubber
Har tidligere været på tale. 8'er/10'er, lidt ala Petter Andersson, gode venner med Sparv og en målfarlig midtbanespiller.
http://www.bt.dk/superligaen/forstaerkn ... idtjylland
-
Steffen am
Altså ikke andet end at han er flyttet fra u19 truppen til superligatruppen på fcm.dkArff skrev:Har du et link, eller interne kilder?Steffen am skrev:Intern transfer, Munksgaard i A-truppen.
http://fcm.dk/superligatruppen
Kan ikke totalt afvise at jeg overfortolker, men ser det som en ret logisk følge.
Får dog nok ikke den helt store betydning umiddelbart, udover jeg dog mener et kvalificeret gæt er man har bundet ham nogle år frem og at man ikke regner med at KBB kommer til at spille kontinuerlig igen.
(Er min fortolkning, har desværre ingen øvrige kilder)
Haha, den må du sku godt få probs og et high-five påArff skrev:Ikke for at blære mig, men herArff skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... re-klubber
Har tidligere været på tale. 8'er/10'er, lidt ala Petter Andersson, gode venner med Sparv og en målfarlig midtbanespiller.
Der kommer nok noget, hvis de har skrevet en ny aftaleSteffen am skrev:Altså ikke andet end at han er flyttet fra u19 truppen til superligatruppen på fcm.dkArff skrev:Har du et link, eller interne kilder?Steffen am skrev:Intern transfer, Munksgaard i A-truppen.
http://fcm.dk/superligatruppen
Kan ikke totalt afvise at jeg overfortolker, men ser det som en ret logisk følge.
Får dog nok ikke den helt store betydning umiddelbart, udover jeg dog mener et kvalificeret gæt er man har bundet ham nogle år frem og at man ikke regner med at KBB kommer til at spille kontinuerlig igen.
(Er min fortolkning, har desværre ingen øvrige kilder)
-
Steffen am
Mon ikke, men tænker også at interne transfers ikke ligefrem er breakning news.
33 mål i 100 kampe i Polen må siges at være godkendt og 48 landskampe for Finland.
Ved godt det er Finland, menTim Sparv har da levet op til sit CV.
Ved godt det er Finland, menTim Sparv har da levet op til sit CV.
-
mousebreaker
@Steffen
Jo de glasben var der, da vi vandt guld.
Nu er det dog helt anderledes med alle de kampe som vi må forvente at skulle spille hvert efterår. Den belastning havde vi ikke i mesterskabssæsonen
Jo de glasben var der, da vi vandt guld.
Nu er det dog helt anderledes med alle de kampe som vi må forvente at skulle spille hvert efterår. Den belastning havde vi ikke i mesterskabssæsonen
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Du skal have lov at blære dig, men han har været oppe at vende herinde før, nemlig sidste vinter: viewtopic.php?f=1&t=96843&p=120245&hilit=poznan#p120245Arff skrev:Ikke for at blære mig, men herArff skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... re-klubber
Der er meget der tyder på, at det er spilleren, som Glen var nede og tale med sidste december. Det passer også meget godt, at Brøndby bliver interesseret, når vi er det (Pukki
Interessant, at vi brænder så varme på spillerne, at vi følger dem så lang tid efter. Det var også tilfældet med Kadlec. Der må være tale om en A-liste, som vi (systemet) virkelig tror på.
Sparv har taget os alle med storm, og har Kasper Hamalainen bare en halv så god indstilling som Tim Sparv, så har han potentiale til at blive en vigtig brik i omklædningsrummet også.Lupus1999 skrev:33 mål i 100 kampe i Polen må siges at være godkendt og 48 landskampe for Finland.
Ved godt det er Finland, men Tim Sparv har da levet op til sit CV.
Har siddet og researchet lidt på ham, og han virker som en rigtig spændende spiller - måske endda mere offensiv end Petter er, hvor imod han mangler lidt af den speed som Petter besidder. Han har en rigtig flot statistik fra den polske liga, som du er inde på, og samtidig er han en god afslutter, både med højre og venstre, men også på hovedet, hvilket imo vil være en kæmpe force, hvis man vil slå flere indlæg end hidtil. Han vil kunne give holdet nogle flere strenge at spille på offensivt ifht. nu, hvor Petter ikke er med. Kris og Jakob minder meget om hinanden som type, spillere som er bedst med bolden på fødderne, mens Kasper er en fin dybdeløber og en man også kan spille den op på.
Men lad os nu se, intet er sikkert endnu. Hvad der er sikkert, er at jeg ville blive glad, hvis vi lander ham på heden
Du har helt ret, jeg kan godt huske det! Gad dog ikke at sidde og søge hele graven igennem - og tak fordi du lige pillede mig nedNoe skrev:Du skal have lov at blære dig, men han har været oppe at vende herinde før, nemlig sidste vinter: viewtopic.php?f=1&t=96843&p=120245&hilit=poznan#p120245
Tror faktisk, at Sparv bor på værelse med ham, når det finske landshold er afsted, så der burde vi have en fordel
Brøndby skal nok som minimum af med Eriksson, før de vil prøve at hive nye ind.
Gentager lige halvvejs mig selv: Hämäläinen lyder rigtig spændende. Umiddelbart vil jeg hellere have ham ind end de hypede AGF'ere Jønsson og Sloth. Fast mand for Djurgården og Lech Poznans polske mesterhold. Ingen skadeshistorik, fri transfer... Det lyder da som en no-brainer!
Gentager lige halvvejs mig selv: Hämäläinen lyder rigtig spændende. Umiddelbart vil jeg hellere have ham ind end de hypede AGF'ere Jønsson og Sloth. Fast mand for Djurgården og Lech Poznans polske mesterhold. Ingen skadeshistorik, fri transfer... Det lyder da som en no-brainer!
Hvis det var så firkantet, så helt enig. Det kommer dog an på lønnen, og jeg tror man er bedre betalt i polsk fodbold, end man er i dansk, så det skal vi lige have in menteAcebone skrev: Gentager lige halvvejs mig selv: Hämäläinen lyder rigtig spændende. Umiddelbart vil jeg hellere have ham ind end de hypede AGF'ere Jønsson og Sloth. Fast mand for Djurgården og Lech Poznans polske mesterhold. Ingen skadeshistorik, fri transfer... Det lyder da som en no-brainer!