Hvis du med Fcm`s efterår mener de sidste 3 kampe, så kan jeg som sådan godt følge dig, selvom jeg ikke helt er enig. Men nu har Fcm spillet lidt mere end 3 kampe dette efterår, det har du måske glemt ?FCM2000 skrev:FCMs efteraar viser:
Man mangler en 6 er
Royer har ikke samme klasse som Hassan, Sisto og Sly.
Romer har ikke samme klasse som Bak, mod Brondby og Viborg er det hojrebacken der halter.
Poul virker som targetspiller en klasse bedre end Duncan og pusic
Der mangler en kreativ offensiv alternative til Andersson, altsaa I samme klasse.
Transfer vinter 15/16
Re: Transfer vinter 15/16
Nej min vudering er for hele efteraaret.
Tager vi Royer saa har han paa intet tidspunkt, kunnet marchet Sly som Han var kobt for.
Hvor mange kampe har Anderson spillet i efteraaret ? Og Bak
Sparv har spillet de fleste kampe, vi har ikke set hvad FCM har som alternativ for nu.
Romer er ringe koster maal mod Brondby og Viborg, offentsivt er der langt mellem snapsene
Tager vi Royer saa har han paa intet tidspunkt, kunnet marchet Sly som Han var kobt for.
Sparv har spillet de fleste kampe, vi har ikke set hvad FCM har som alternativ for nu.
Romer er ringe koster maal mod Brondby og Viborg, offentsivt er der langt mellem snapsene
-
fcmguld2015
Royer har gjort det ganske habilt. Ikke afgørende som Sly. Men dog ganske habilt.
Rømer lagde op til 1-2 målet og laver indlægget som Paul header på overliggeren.
Synes faktisk Rømer har været ganske stabil hele efteråret - på uvant plads.
Poulsen har 5-6 afleveringer direkte i fødderne på en VFF spiller.
Sparv mangler en back-up - det burde være Rømer, men han må jo tage
back'en for Bak!
Min påstand vil være, at vi ikke havde tabt kampen i dag med Sparv.
Hans energi og gejst smitter af.
Vi døde i duellerne på midtbanen.
Rømer lagde op til 1-2 målet og laver indlægget som Paul header på overliggeren.
Synes faktisk Rømer har været ganske stabil hele efteråret - på uvant plads.
Poulsen har 5-6 afleveringer direkte i fødderne på en VFF spiller.
Sparv mangler en back-up - det burde være Rømer, men han må jo tage
back'en for Bak!
Min påstand vil være, at vi ikke havde tabt kampen i dag med Sparv.
Vi døde i duellerne på midtbanen.
Fair nok. Men så har jeg bare lidt svært ved at tage det seriøst, når du kommer med et sådan indlæg, efter vi har tabt 3 kampe, mens vi samtidig intet hører efter vi vinder 3 kampe, eller for den sags skyld, de sidste 2 måneder hvor holdet vel egentligt har gjort det meget godt.FCM2000 skrev:Nej min vudering er for hele efteraaret.
Royer matcher fint Sly, ang. arbejds indsats og bliver vel bedre og bedre. Han har rigtig nok ikke de mål og assist som Sly havde, men så glemmer du vidst også at Sly ikke spillede hans allerbedste gang fodbold, den sidste tid han var her. At vi så godt kunne bruge hassan , til at roterer lidt med vores kanter er en anden sag og yderst uheldigt at han går i stykker.
Jeg syntes bla. Olsson har gjort det rigtig fint, som midtbane istedet for en kronisk skadet Andersson. Jeg har ikke noget problem med at han ikke spiller og vil også have de fint med at han evt. tager til Hammerby. Bak har jeg længe personligt set som reserve for Rømer og de gange han halv skadet på medicin har spillet, har han egentligt ikke gjort det meget bedre end det Rømer har præsteret siden her i efteråret. Vil også være fint med mig, hvis vi får en erstatning for Bak til at rotere med Rømer.
Enig her. Men folk har jo råbt på og ønsket en reserve til Sparv siden i starten af sommerens transfer vindue, så det er ikke noget nyt.
Her er jeg ikke enig. Jeg syntes at Rømer har gjort det fint her i efteråret og fortjener mere respekt end han får. Længere er den ikke. At man så kan få bedre er en anden sag, men det kan vi jo på alle pladser.
Du har lov til at mene det du vil. Jeg vil have lov til det samme.pr0j3ct skrev:Fair nok. Men så har jeg bare lidt svært ved at tage det seriøst, når du kommer med et sådan indlæg, efter vi har tabt 3 kampe, mens vi samtidig intet hører efter vi vinder 3 kampe, eller for den sags skyld, de sidste 2 måneder hvor holdet vel egentligt har gjort det meget godt.FCM2000 skrev:Nej min vudering er for hele efteraaret.
Royer matcher fint Sly, ang. arbejds indsats og bliver vel bedre og bedre. Han har rigtig nok ikke de mål og assist som Sly havde, men så glemmer du vidst også at Sly ikke spillede hans allerbedste gang fodbold, den sidste tid han var her. At vi så godt kunne bruge hassan , til at roterer lidt med vores kanter er en anden sag og yderst uheldigt at han går i stykker.
Jeg syntes bla. Olsson har gjort det rigtig fint, som midtbane istedet for en kronisk skadet Andersson. Jeg har ikke noget problem med at han ikke spiller og vil også have de fint med at han evt. tager til Hammerby. Bak har jeg længe personligt set som reserve for Rømer og de gange han halv skadet på medicin har spillet, har han egentligt ikke gjort det meget bedre end det Rømer har præsteret siden her i efteråret. Vil også være fint med mig, hvis vi får en erstatning for Bak til at rotere med Rømer.
Enig her. Men folk har jo råbt på og ønsket en reserve til Sparv siden i starten af sommerens transfer vindue, så det er ikke noget nyt.
Her er jeg ikke enig. Jeg syntes at Rømer har gjort det fint her i efteråret og fortjener mere respekt end han får. Længere er den ikke. At man så kan få bedre er en anden sag, men det kan vi jo på alle pladser.
Du naevner Anderson, her er vi enig, Han er kronisk skadet, og man mangler hans klasse offentsivt og def. Olson har ikke det niveau.
Derfor ser jeg gerne en signing af en I samme klasse. Og en 6 er.
Romer har ikke samme klasse som Bak.
Det er et frit land, så selvfølgeligt må du mene hvad du vil. Syntes nu heller ikke at jeg kan mindes at jeg på nogen måder har nægtet dig det.FCM2000 skrev:Du har lov til at mene det du vil. Jeg vil have lov til det samme.
Jeg syntes at Olsson nærmer sig hastigt Andersson, så jeg har det fint med at vi sender Andersson afsted og har Olsson plus evt. en anden. Marco Larsen har ikke niveauet til den plads desværre.Du naevner Anderson, her er vi enig, Han er kronisk skadet, og man mangler hans klasse offentsivt og def. Olson har ikke det niveau.
Syntes også at vi mangler en 6`er. Gemmer er ung og har et stort talent. Man kan ikke forvente at han kommer ind og gør det ligeså godt som Sparv. Så han skal have tid. Tid vi måske ikke har.Derfor ser jeg gerne en signing af en I samme klasse. Og en 6 er.
Romer har ikke samme klasse som Bak. Ikke enig her, jeg syntes at Rømer gør det fint og Bak har på intet tidspunkt i denne sæson overbevist mig om at han burde stå foran Rømer, tvært imod.
Men heller ingen der siger at vi skal være enige.
Takpr0j3ct skrev:Det er et frit land, så selvfølgeligt må du mene hvad du vil. Syntes nu heller ikke at jeg kan mindes at jeg på nogen måder har nægtet dig det.FCM2000 skrev:Du har lov til at mene det du vil. Jeg vil have lov til det samme.
Jeg syntes at Olsson nærmer sig hastigt Andersson, så jeg har det fint med at vi sender Andersson afsted og har Olsson plus evt. en anden. Marco Larsen har ikke niveauet til den plads desværre.Du naevner Anderson, her er vi enig, Han er kronisk skadet, og man mangler hans klasse offentsivt og def. Olson har ikke det niveau.
Syntes også at vi mangler en 6`er. Gemmer er ung og har et stort talent. Man kan ikke forvente at han kommer ind og gør det ligeså godt som Sparv. Så han skal have tid. Tid vi måske ikke har.Derfor ser jeg gerne en signing af en I samme klasse. Og en 6 er.
Romer har ikke samme klasse som Bak. Ikke enig her, jeg syntes at Rømer gør det fint og Bak har på intet tidspunkt i denne sæson overbevist mig om at han burde stå foran Rømer, tvært imod.
For mig er Olson mere en afloser for poulsen.
Olson har ikke det antridt, som Anderson har/havde.
Tror at Gemmer, M Larsen og Duelund kunne udvikle sig mere I 1 div.
FCM2000 skrev:Takpr0j3ct skrev:Det er et frit land, så selvfølgeligt må du mene hvad du vil. Syntes nu heller ikke at jeg kan mindes at jeg på nogen måder har nægtet dig det.FCM2000 skrev:Du har lov til at mene det du vil. Jeg vil have lov til det samme.
Olson har ikke det antridt, som Anderson har/havde. Olson, poulsen og Sparv ligner hinanden for meget I det opbyggende spil.
Der mangler hurtighed I ojeblikket, uden en Anderson I form og hassan, saa har man jo kun Sisto p .t.
FCM2000 skrev:Takpr0j3ct skrev:Det er et frit land, så selvfølgeligt må du mene hvad du vil. Syntes nu heller ikke at jeg kan mindes at jeg på nogen måder har nægtet dig det.FCM2000 skrev:Du har lov til at mene det du vil. Jeg vil have lov til det samme.
Olson har ikke det antridt, som Anderson har/havde. Olson, poulsen og Sparv ligner hinanden for meget I det opbyggende spil.
Der mangler hurtighed I ojeblikket, uden en Anderson I form og hassan, saa har man jo kun Sisto p .t.
Det er muligt, Kadlec ikke er aktuel længere, men han burde vel ikke udelukke os pga. de seneste forhandlinger. Hvis Steinlein ellers har gjort sit arbejde, så var Kadlec vidende om, at en handel afhang af en Sisto-transfer. Sisto tog ikke afsted, og derfor hentede vi ikke Kadlec. Sådan er gamet, og det ved Kadlec formentlig godt.pr0j3ct skrev:Jeg tror ikke at vi kan hente Kadlec efter hvordan seneste forhandlinger forløb. Kunne dog være godt at få en i lign. kaliber, hvis og når vi sælger Sisto.
FCM bør vel stadig være mere attraktivt end Frankfurts tribune til vinter. Samtidig kan Frankfurt næppe undgå at skulle sænke prisen yderligere efter en halvsæson næsten uden spilletid.
Det, der skulle forhindre det, er eventuelle nye bejlere eller simpelthen det, at FCM kigger andre veje. Pt. kan man nok finde andre positioner, der også trænger til investeringer.
Vi har brug for færre glasben i den her trup.
Jeg tvivler stærkt på Kadlec, da han indtil flere gange tydeligt viste at Fcm ikke var interessant, indtil Fcm var allersidste udvej, men håber da at jeg tager fejl, for jeg ser ham rigtig gerne i en Fcm trøje.Acebone skrev:Det er muligt, Kadlec ikke er aktuel længere, men han burde vel ikke udelukke os pga. de seneste forhandlinger. Hvis Steinlein ellers har gjort sit arbejde, så var Kadlec vidende om, at en handel afhang af en Sisto-transfer. Sisto tog ikke afsted, og derfor hentede vi ikke Kadlec. Sådan er gamet, og det ved Kadlec formentlig godt.pr0j3ct skrev:Jeg tror ikke at vi kan hente Kadlec efter hvordan seneste forhandlinger forløb. Kunne dog være godt at få en i lign. kaliber, hvis og når vi sælger Sisto.
FCM bør vel stadig være mere attraktivt end Frankfurts tribune til vinter. Samtidig kan Frankfurt næppe undgå at skulle sænke prisen yderligere efter en halvsæson næsten uden spilletid.
Det, der skulle forhindre det, er eventuelle nye bejlere eller simpelthen det, at FCM kigger andre veje. Pt. kan man nok finde andre positioner, der også trænger til investeringer.
Vi har brug for færre glasben i den her trup.
Ang. Glasben er vi helt enig.
Vi har alt for meget glasben og kroniske svage spillere, som jeg personligt gerne ser erstattet, med noget mere stabilt brugbart.
Alt råber på fornyelse på midtbanen, især centralt når Petter er væk mangler vi gennem bruds kraft der fra. Olsson er god men mangler lidt fysik og fart for at udfylde denne position, han er også bedre som mere centralt. Ønsket er Rasmus Falk som virkelig ville kunne give os noget vi mangler Pt.
Et andet sted hvor jeg syntes vi halter hvis vi ser på de andre tophold, så skal vi have en bedre målmand så gerne Dahlin spile fuldtid eller ny klub, ønske målmanden er Kevin Stuhr som spiller i Sverige og sjældent er skadet.
Et andet sted hvor jeg syntes vi halter hvis vi ser på de andre tophold, så skal vi have en bedre målmand så gerne Dahlin spile fuldtid eller ny klub, ønske målmanden er Kevin Stuhr som spiller i Sverige og sjældent er skadet.
-
mousebreaker
Hvis der er noget den her sensommer som Steinlein og co burde have lært, så er det at glasbenene må luges ud,hellere før end senere. Hvis vi tager en spiller som KBB som har gjort det godt for klubben, så er han grundet skadesfrekvens en større hæmsko end han er en hjælp. Så er jeg godt klar over at han har en betydning som kulturbærer hvis værdi kan være svært at fastlægge.
Men faktum er at han er skadet i mindst halvdelen af hver sæson. Rømer har gjort det godt som reserve, så på den led har det været fint nok. Men den helt store risiko er når reserven bliver skadet. Så står vi med 3. valget. En 17-årig. Det samme er tilfældet på målmandsposten. Dahlin er nu langtidsskadet, men før det var han fast tilbehør for kortere perioder på skadeslisten. Hvis han har en skadesfrekvens som KBB (noget tyder på det) så står vi altså i en situation at hvis Mikkel Andersen bliver skadet så skal 3. målmanden i spil i over halvdelen af de kampe han er væk - rent statistisk. De situationer er så ikke opstået endnu, men vi leger med ilden. Det samme med Petter Andersson på midtbanen... og sådan kan man blive ved.
Kigger man lidt på de risici vi tager med alle de glasben så vil vi uvægerligt få de perioder med halvdelen af truppen skadet. Som sagt så er vi ikke engang blevet ramt de steder hvor det gør mest ondt. Man kunne tage en manglende gardering med kvalitet til Sparv med i ligningen. Det duer slet ikke. De her risici må og skal minimeres så hurtigt som kontraktlængderne nu tillader det. De spillere skal udsluses uanset hvilken kvalitet de så kan bringe de 14-15 kampe de muligvis kan spille på en sæson. De optager pladsen for en mindre risikofyldt løsning.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Få nu købt en gardering til Sparv, Steinlein
Men faktum er at han er skadet i mindst halvdelen af hver sæson. Rømer har gjort det godt som reserve, så på den led har det været fint nok. Men den helt store risiko er når reserven bliver skadet. Så står vi med 3. valget. En 17-årig. Det samme er tilfældet på målmandsposten. Dahlin er nu langtidsskadet, men før det var han fast tilbehør for kortere perioder på skadeslisten. Hvis han har en skadesfrekvens som KBB (noget tyder på det) så står vi altså i en situation at hvis Mikkel Andersen bliver skadet så skal 3. målmanden i spil i over halvdelen af de kampe han er væk - rent statistisk. De situationer er så ikke opstået endnu, men vi leger med ilden. Det samme med Petter Andersson på midtbanen... og sådan kan man blive ved.
Kigger man lidt på de risici vi tager med alle de glasben så vil vi uvægerligt få de perioder med halvdelen af truppen skadet. Som sagt så er vi ikke engang blevet ramt de steder hvor det gør mest ondt. Man kunne tage en manglende gardering med kvalitet til Sparv med i ligningen. Det duer slet ikke. De her risici må og skal minimeres så hurtigt som kontraktlængderne nu tillader det. De spillere skal udsluses uanset hvilken kvalitet de så kan bringe de 14-15 kampe de muligvis kan spille på en sæson. De optager pladsen for en mindre risikofyldt løsning.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Få nu købt en gardering til Sparv, Steinlein
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Vi tabte da mod Roskilde med Sparv på banen. Der skal 11 mand til at vinde en fodboldkampfcmguld2015 skrev:Min påstand vil være, at vi ikke havde tabt kampen i dag med Sparv.
Sparv var ikke med mod Roskilde. Men vi kunne godt bruge 3 Tim Sparv`erRavnen skrev:Vi tabte da mod Roskilde med Sparv på banen. Der skal 11 mand til at vinde en fodboldkampfcmguld2015 skrev:Min påstand vil være, at vi ikke havde tabt kampen i dag med Sparv.