I virkeligheden er Rømer vel den, der kunne fylde 6'eren bedst i den nuværende trup. Så længe Bak er ude, har vi desværre ikke den mulighed.Steffen am skrev:God til at få overblik over hvilke spillere vi har til hvilke positioner.
http://www.transfermarkt.co.uk/fc-midtj ... verein/865
Dog har jeg forstået det således at Gemmer er primært DM.
Som anfører af Youth League hodet, er der ikke en chance for at han kan gardere for Sparv og gøre en ny 6'er overflødig?
Transfer vinter 15/16
Re: Transfer vinter 15/16
-
Steffen am
Har du nok ret i, og han har også fornylig udtalt at han ser sig selv som midtbane.Noe skrev:I virkeligheden er Rømer vel den, der kunne fylde 6'eren bedst i den nuværende trup. Så længe Bak er ude, har vi desværre ikke den mulighed.Steffen am skrev:God til at få overblik over hvilke spillere vi har til hvilke positioner.
Som anfører af Youth League hodet, er der ikke en chance for at han kan gardere for Sparv og gøre en ny 6'er overflødig?
Men så er det Munksgaard vi skal have rykket op?
- DenStolteJyde
Rømer har da gjort det ganske fint som HB, og den smule jeg har set til Gemmer som DM har da også været fornuftigt..
Hvad jeg studser mest over er egentlig at Marco Larsen står som CF, troede egentlig efterhånden at man regnede med ham som CM.. Han har da ikke været i nærheden af at spille som CF gennem længere tid.
Hvad jeg studser mest over er egentlig at Marco Larsen står som CF, troede egentlig efterhånden at man regnede med ham som CM.. Han har da ikke været i nærheden af at spille som CF gennem længere tid.
Tror da ikke at Marco Larsen står som CF´er nogen steder.. ?DenStolteJyde skrev: Hvad jeg studser mest over er egentlig at Marco Larsen står som CF, troede egentlig efterhånden at man regnede med ham som CM.. Han har da ikke været i nærheden af at spille som CF gennem længere tid.
-
Steffen am
974 skrev:Tror da ikke at Marco Larsen står som CF´er nogen steder.. ?DenStolteJyde skrev: Hvad jeg studser mest over er egentlig at Marco Larsen står som CF, troede egentlig efterhånden at man regnede med ham som CM.. Han har da ikke været i nærheden af at spille som CF gennem længere tid.
Gør han ikke på transfermarket i hvert fald.
Men han har spillet der tidligere, og gjorde det senest i halvdelen af reservekampen mod Silkeborg og skulle efter sigende have gjort det ret så fornuftigt.
- DenStolteJyde
My bad. Havde bare bidt mærke i at han var noteret som angriber, men det var så Secondary Striker i stedet.. Men sidst han har spillet på 1. holdet var det vel mest som CM?
-
Steffen am
Det mindes jeg ja. Altså på Andersons eller Poulsens plads, ved ikke om vi kalder det for AM eller CM?
- DenStolteJyde
Det er vel et definitions spørgsmål. Jeg ville jo sige at Sparv er DM og de 2 andre er CM, men man kan også argumentere for at det er AM.
I nogle kampe har Poulsen også haft en lidt mere tilbagetrukken rolle i forhold til Andersson/Olsson også kunne man måske argumentere for at Poulsen er CM mens Andersson/Olsson er AM.
Men det er sådan set også mindre væsentlig hvad man kalder det..
I nogle kampe har Poulsen også haft en lidt mere tilbagetrukken rolle i forhold til Andersson/Olsson også kunne man måske argumentere for at Poulsen er CM mens Andersson/Olsson er AM.
Men det er sådan set også mindre væsentlig hvad man kalder det..
Teoretisk kunne det vel godt. Så vidt jeg har forstået, så kan Novak også spille højre back.Noe skrev:I virkeligheden er Rømer vel den, der kunne fylde 6'eren bedst i den nuværende trup. Så længe Bak er ude, har vi desværre ikke den mulighed.Steffen am skrev:God til at få overblik over hvilke spillere vi har til hvilke positioner.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Utroligt som transferrygterne på Pione og Sviatchenko allerede er begyndt at florerer og måske vil tiltage i de kommende måneder. Senest PSG og Inter vedrørende Pione og Celtic vedrørende Erik Sviatchenko. Et forrygende efterår for begge spillere, kan være afgørende for hvor de ender og hvor mange klubber der byder sig til og hvor høj salgsprisen ender med at blive. Uha det bliver vildt at følge.
Re: RE: Re: Transfer vinter 15/16
Mon ikke, at Duncan vil fraråde Celtic [emoji2]TrueWolfMidt skrev:Utroligt som transferrygterne på Pione og Sviatchenko allerede er begyndt at florerer og måske vil tiltage i de kommende måneder. Senest PSG og Inter vedrørende Pione og Celtic vedrørende Erik Sviatchenko. Et forrygende efterår for begge spillere, kan være afgørende for hvor de ender og hvor mange klubber der byder sig til og hvor høj salgsprisen ender med at blive. Uha det bliver vildt at følge.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... nogensinde
Ja. Men vi skal lige se ham folde sig helt ud inden han skal sælges. 2 år mere i Fcm og så af sted til de store penge. Dejligt at der endelig kommer en decideret angriber fra vores samarbejdsklub i Nigeria, som vi kan bygge videre på og udvikle. Dem vil vi gerne have nogle flere af, da de jo altid står i høj kurs. Ønsker virkelig det bedste for Poul og håber han udvikler sig eksplosivt de kommende år.
Ja. Men vi skal lige se ham folde sig helt ud inden han skal sælges. 2 år mere i Fcm og så af sted til de store penge. Dejligt at der endelig kommer en decideret angriber fra vores samarbejdsklub i Nigeria, som vi kan bygge videre på og udvikle. Dem vil vi gerne have nogle flere af, da de jo altid står i høj kurs. Ønsker virkelig det bedste for Poul og håber han udvikler sig eksplosivt de kommende år.
-
Steffen am
Bliver lidt ærgerlig over at læse det her. Altså at det ikke tegner til forlængelser, men det kan forhåbentlig blive lavet om, og der kan skrives under.
Synes han altid er mega skarp i interviews, super professionel og god til at være en del af holdet, selvom han ikke spiller så tit. Er god stabilisator på reserveholdet og laver aldrig brok. Mener også at have hørt trænerteamet rose ham, for altid at være klar og dybt seriøs til træning. Ingen tvivl om at der er forsvarer der står foran ham, men synes ikke han er så dårlig som han bliver gjort til og jeg håber for FCMs trænninger, bredde, reservehold og professionelle attitude at der kan blive forlænget.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dick ... ealistisk/
Synes han altid er mega skarp i interviews, super professionel og god til at være en del af holdet, selvom han ikke spiller så tit. Er god stabilisator på reserveholdet og laver aldrig brok. Mener også at have hørt trænerteamet rose ham, for altid at være klar og dybt seriøs til træning. Ingen tvivl om at der er forsvarer der står foran ham, men synes ikke han er så dårlig som han bliver gjort til og jeg håber for FCMs trænninger, bredde, reservehold og professionelle attitude at der kan blive forlænget.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dick ... ealistisk/
-
Jesper BW1100
Der er ikke plads til fribilletter i vores trup uagtet hvor sympatisk og professionel manden er. Dickoh er simpelthen ikke god nok til Superligaen længere. Det er blevet tydeligt bevist i efterhånden mange kampe. Tak for alt til sympatiske Dickoh. Men rejsen slutter til nytår.
Brug hellere kræfterne på at forlænge med folk som Duncan, Rilwan og Petter
Brug hellere kræfterne på at forlænge med folk som Duncan, Rilwan og Petter
-
Steffen am
Der er jo heller ikke tale om en fribillet, når han altid støtter holdet, er der HVER gang til træning, og stiller op når der er brug for ham. Jeg tror ikke man skal undervurdere også at have en rutineret spiller på et meget ungt reservehold.
I øvrigt i en tabel vi også i øjeblikket fører.
I øvrigt i en tabel vi også i øjeblikket fører.