Pressemøde på mandag

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Pressemøde på mandag

Indlæg af Acebone »

https://www.facebook.com/events/417466595092124/
Mandag d. 8 juni kl. 11:30 afholder FCM officielt pressemøde på Centertorvet i herningCentret hvor en stor nyhed bliver offentliggjort.

Udover det store opbud af presse og FCM staben er alle interesserede velkommen til at komme og se pressemødet live i herningCentret.

Efter pressemødet vil det også være muligt at få en autograf af Kristian Bach Bak og Erik Sviatchenko samt at komme helt tæt på guldpokalen, som FCM medbringer denne dag.
En stor nyhed? Noget sponsorrelateret kanske?

Brugeravatar
pr0j3ct

Re: Pressemøde på mandag

Indlæg af pr0j3ct »

Acebone skrev:https://www.facebook.com/events/417466595092124/
Mandag d. 8 juni kl. 11:30 afholder FCM officielt pressemøde på Centertorvet i herningCentret hvor en stor nyhed bliver offentliggjort.

Udover det store opbud af presse og FCM staben er alle interesserede velkommen til at komme og se pressemødet live i herningCentret.

Efter pressemødet vil det også være muligt at få en autograf af Kristian Bach Bak og Erik Sviatchenko samt at komme helt tæt på guldpokalen, som FCM medbringer denne dag.
En stor nyhed? Noget sponsorrelateret kanske?
Kunne være godt at få en stærk sponsor ind, så håber da lidt at det er noget i den stil.

Men det kan jo være så meget, men spændende.

THenry

Indlæg af THenry »

Spændende. Kunne det være Bestseller som storsponsor?

Jeg går ikke udfra, at man vil indkalde til et stort anlagt pressemøde, hvis det er for at fortælle, at man har solgt Svia til Augsburg, så vil det nok nærmere være en kæmpe transfer, hvori Pione indgår. Hvis det generelt handler om spillerindkøb må der vel være tale om en stor profil?

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Eventet er blevet slettet nu. Mystisk, mystisk. :)

WBW

Indlæg af WBW »

Acebone skrev:Eventet er blevet slettet nu. Mystisk, mystisk. :)
Yderst mystisk synes jeg!

Tvivler stærkt på man vil indkalde til stort pressemøde vedrørende et spillersalg.

Ligeledes vil det kræve et kæmpe navn som tilgang, for at det ville kræve en så stor anlagt pressemøde.

FCM selv skrev at der ville være stor fremmøde fra pressen. Dette tænker jeg ikke vil være sagen vedrørende en sponsor eller lignende.

Ny spillertrøje? Kunne være en mulighed, da Wunderelfs økonomi ikke har det for godt. Dette ville også give mening i forhold til at holde det i offentligheden, for at vise trøjen frem og ligeledes ville det give mening at have to spillerprofiler deltagende. Dog ser jeg ikke grund til at dette skulle trække stor interesse fra pressen.
Og hvad skulle aflysningen så begrundes med?

I mit optimistiske hjørne håber jeg det er en markant profil der bliver hentet til klubben, og at der er sket læk til pressen således at der kommer en historie frem imorgen. På baggrund heraf, også aflysningen grundet den manglende nyhedsværdi mandag. Derimod bliver han nok præsenteret på søndag til guldfesten ;)

Og med de navne der har kørt løst på rygtebasis, kunne det gå hen og blive interessant.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Der florerer rygter på facebook om, at det er tøjsponsoratet, der skifter.

Hvor kommer det fra, at Wunderelf skulle være i økonomiske problemer? Det mindes jeg ikke at have hørt om.

Selvom jeg ikke ønsker noget dårligt for Kolja og co., så er det fra et rent æstetisk synspunkt okay, hvis trøjen skifter design igen. Sidste års trøje var fed, men den nuværende er for grå. Og hvis vi kunne lande et større sponsorat, ville det naturligvis være godt for klubkassen. Vi må da være attraktive netop nu!

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/5525621

Her står der lidt, om at de er i økonomiske problemer og har negativ egenkapital.

Hvad er det for nogle rygter, der løst går om nye spillere ? Nogen navne du vil ud med, WBW ?
FCM!
FCM!
FCM!

WBW

Indlæg af WBW »

tubbe93 skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/5525621

Her står der lidt, om at de er i økonomiske problemer og har negativ egenkapital.

Hvad er det for nogle rygter, der løst går om nye spillere ? Nogen navne du vil ud med, WBW ?
Ikke før jeg hører det bliver mere konkret. De rygter jeg har kendskab til er pt meget løse, og har på fornemmelsen det ligeså meget er for at Steinlein og resten af staben kan danne sig et billede over hvor en høj en hylde de kan interessere. Dette gøres ved lidt løse forspørgelser fra en meget højere hylde end tidligere set.

Dog synes jeg også rygterne vedrørende det aflyste pressemøde i mange insider kredse går på at det ikke drejer sig om salg/køb af spillere, men noget kommercielt. Men igen, ingen ved det, så vi kan kun vente og se. Vil dog tro vi er klogere inden mandag.

Xort
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Xort »

Hvis konspirationsteorierne skal udfolde sig, har jeg en:

Planen var at præsentere en dansk landsholdsspiller. Landsholdet havde alligevel valgt at spise middagsmad på Jensens bøfhus i centeret, så det er oplagt for fcm at bruge dette tidspunkt til at præsentere spilleren.
Nu er det gået sådan at ingen af de danske superliga klubber vil frigive deres spillere før tid, så MO har efterudtaget en række U21 spillere i stedet.
Fcms nye indkøb kommer derfor ikke med på Jensens denne dag, og presse mødet blev aflyst.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Hele setuppet med Facebook annonceringen og åbent pressemøde i Herning Centret for mig i første omgang til at tænke kommercielle nyheder. Min umiddelbare tanke er selvsagt den tiltrængte hovedsponsor vi ikke på 3 sæsonens har formået at lande permanent. Det kunne også være ny trøjesponsor med mulighed for at købe trøjen i centret efterfølgende, og endeligt kunne det være præsentation af en ny model for et tættere samarbejde med Brentford, som Rasmus Ankersen jo har luftet et par gange kunne blive en mulighed.

Det er for mig de mest umiddelbare realistiske bud på et emne, men skulle jeg lege med på legen og "Xorts" konspirationsteorier kunne det være sjovt at forestille sig hvilken større transfer vi ville have præsenteret, men efterfølgende nødsaget har aflyst?! Her må drømmescenariet være Lucas Andersen, som jo oprindeligt havde dagen fri til et besøg i Herning Centret på mandag, men i løbet af dagen igår blev efterudtaget til landsholdssamling netop mandag, og derfor alligevel ikke kunne blive præsenteret på den store scene i H.C. Det top urealistisk IMO men jeg tør ikke udelukke noget i FCM med Benham pt. Og jeg havde sagt det samme om Kian Hansen, hvis jeg var blevet spurgt for 3 uger siden.

Som altid spændende at følge udviklingen i FCM.
Mike80

Everybody hates us we don't care...

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber da, at der kommer en udmelding fra fcm angående facebook meddelelsen, så man har mulighed for at planlægge, hvis der skal ske noget interessant. Jeg kunne bestemt godt finde på at blive i Herning til om mandagen, hvis der er noget stort under opsejling.

Sniper

Indlæg af Sniper »

Hvor er det dog en spændende tid :)
Denne udmelding er mega spændende. Forstår dog ikke helt den er blevet slettet igen, men hvis nogle af de teorier folk herinde har er rigtige er det bare super spændende hvad det er de vil melde ud.
Jeg tror personligt det er en ny spiller, og én fra en rigtig høj hylde. Er det ikke ved at være længe siden man har indkaldt til pressemøde ovenpå en handel?-mindes ikke nogle de sidste par år, men ret mig gerne.
Havde det været en ny trøjesponsor så tror jeg ikke man indkalder til pressemøde, desuden tror jeg man er fint tilfreds med Wunderelf som på et plan også har rødder i klubben(Diana Bak og Kolja)
En ny storsponsor er også et godt bud, men igen så må det virkelig være en sværvægter hvis man indkalder til pressemøde. Og det er vel ikke længe siden Hessel købte trøjesonsoratet?

Fenris

Indlæg af Fenris »

Sniper skrev:Hvor er det dog en spændende tid :)
Denne udmelding er mega spændende. Forstår dog ikke helt den er blevet slettet igen, men hvis nogle af de teorier folk herinde har er rigtige er det bare super spændende hvad det er de vil melde ud.
Jeg tror personligt det er en ny spiller, og én fra en rigtig høj hylde. Er det ikke ved at være længe siden man har indkaldt til pressemøde ovenpå en handel?-mindes ikke nogle de sidste par år, men ret mig gerne.
Det skulle da lige være Agger ;)

Men ja for dælen hvor er det spændende! :D

Og det er vel næppe præsentation af Oliver Kragl, som vi har hørt lidt rygter om?

Jeg tror det må været noget sponsor. Især med tanke på at det skal afholdes i herningCentret og nu, hvor der har været afholdt konkurrence med Jack & Jones. Har også set Erik promovere det en del på sin facebook side - noget med en ny butik i netop herningCenteret?

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Det kan sagtens være en ny tøj sponsor.

Et meget lyst rygte ved Søndagens kamp med u14 drenge gik på en forlængelse med Sly hvor han for en pose penge nu og bliver rykket op i
løn niveau med de bedste i super ligaen og venter 2-3 år med udlandet.

Pione er solgt til Porto hvor han udlejes til os i 1 år.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Hvis der ikke er nogle ordentligt rygter så må man jo selv starte dem :-)
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Besvar