Og vi siger MANGE tak for gaven, Randers![/quote]DenLange skrev:
Så må vi se om vi kan hjælpe dem, de kæmper jo om 3 pladsen og vi skal jo møde Brøndby senere. Noget for noget.
Og vi siger MANGE tak for gaven, Randers![/quote]DenLange skrev:
Ja, så er der jo også lige pokalkampen Efb - Fck som skal spilles torsdag aften, inden de igen skal mødes i København.TrueWolfMidt skrev:27 spillerunde.
I ugens løb afgør dbu's diciplinærudvalg om Nikolai Jørgensen og Mathias Zanka skal straffes for deres handlinger i Randers kampen. Hvis det resulterer i, at der yderligere kommer enten 1 eller i værste fald 2 karantæner til Fck. så er de godt nok hårdt ramt og kan dermed let risikere, at miste point i deres næste opgør mod Efb. da de for alvor har brug for point, for ikke at ende i bunden og risikere nedrykning. Efb. skal vel vinde den kamp, for ellers ser det for alvor sort ud for dem. Intet vil glæde mig mere end en sejr til Efb.![]()
Fcm - Randers Fc. Vi skal derimod finde alt vores energi frem til vores næste møde med Randers, for de har fået blod på tanden efter deres storsejr på 3-0 over Fck.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... m-nederlag
Vi kan vel være glade for, at Randers Fc spiller frem ad banen og ikke som Hobro pakker sig defensivt. Håber vi får svar på Bach Bak's skade, og om han forventes klar mod Randers Fc. Naturligvis er Jim Larsen også savnet, så han må også gerne snart raskmelde sig.
Selv om det kun er rygter, gør dette link det betydeligt vigtigere for Efb. at få en sejr i hus, men hvis der er hold i påstandene, kan dette også gøre mere skade end gavn.TrueWolfMidt skrev:FC København – Esbjerg fB
Selv om det umiddelbart ikke vil blive lettere for Efb at hente point i parken, så er der trods alt lidt hjælp her
http://www.bold.dk/nyt/fck-forsvarer-ha ... et-haanden
Esbjerg har kniven for struben og det er et must at de får point. Tror på et x men håber på overraskelsen.
Ja, det klip så jeg faktisk her til morgen. Noget svineri at sige af journalisten, hvis der ikke har været noget om sagen. Esbjerg har jo brug for ro og koncentration her inden kampen mod fck på udebane. Håber ikke det har ødelagt noget for dem og håber stadigvæk de kan præstere en lille eller stor overraskelse. Go Efb.Lupus1999 skrev:Det blev kategorisk afvist af Niels Frederiksen i Superliga Preview fredag aften., at der overhovedet var noget hold i den historie.
Jeg kan godt forestille mig, at FCK smider den kamp. Torsdagens pokalfinale er meget afgørende for deres sæson - hvis de ender helt uden pokaler, så er det en kæmpefiasko. Derfor tror jeg ikke, at de stiller med tvivlsomme spillere. Desuden har FCK jo tre kampe på 1 uge, og den kamp de helst vil sætte point til i, er mod FCV.TrueWolfMidt skrev:28 spillerunde: hvor der vel kun er 2 kampe, der har vores interesse, nemlig Fcv-Fck. Håber at kampen imellem FC Vestsjælland – FC København ender med pointtab til Fck og naturligvis helst et nederlag.
Tjae... Det er jo BIF, der takker nej. Og dette tiltag er sq sympatisk:TrueWolfMidt skrev:Fcm uden Brøndby tilskuere på Mch Arena og udelukkende Fcm'er på hele stadion. Det må da for pokker være en kæmpe fordel for vores spillere. http://fcm.dk/nyheder/br%C3%B8ndby-uden ... re-mod-fcm
- Vi tilbyder i stedet de 1000 ståpladser på udebaneafsnittet til de 160 klubber i vores Klubsamarbejde. Børnene, forældrene og trænerne rundt om i regionen er rygraden i FC Midtjylland. Kan vi give dem en god dag med topfodbold på MCH Arena, er det en beskeden kvittering for deres loyalitet og opbakning, siger Hans Krabbe.