Deres afrikanske pas komplicerer det gevaldigt i Europa. Kina er en gylden mulighed her. Bogstaveligt taltRavnen skrev:Det er klart at Sylvester gerne vil sikre sin familie. Men Kina? Jeg synes han har kvaliteterne til mere. Men omvendt har det været svært at sælge afrikanerne, det er kun Femi vi har præsteret at sælge til en bedre liga.
Sylvester er en utrolig vigtig spiller for os, han scorer mange mål. Det ville være et stort tilbageskridt hvis vi lader ham gå nu. Hellere til sommer.
Transfer Vinter 2014/2015
Re: Transfer Vinter 2014/2015
Ja der er ingen tvivl om, at vi skylder ham at sige ja, hvis pengene er gode og han selv vil. Længere er den ikke.
Så mangler vi bare en venstrekant, og Steinlein har 24 timer til at finde og lande den...
Så mangler vi bare en venstrekant, og Steinlein har 24 timer til at finde og lande den...
Måske også værd at bemærke, at Pusic-handlen ikke er gået igennem endnu. Twitter-rygterne går på at der er stridigheder vedr. de personlige detaljer. Det ville i øvrigt være fremragende, hvis den handel ryger på jorden, når Esbjerg allerede har hentet erstatningen.
Mon ikke den falder igennem. Pusic har vel ikke andre muligheder medmindre han vil tilbage til Efb, hvilket nok ikke vil være helt let nu. Det kan tænkes at FCM udnytter situationen.Kent skrev:Måske også værd at bemærke, at Pusic-handlen ikke er gået igennem endnu. Twitter-rygterne går på at der er stridigheder vedr. de personlige detaljer. Det ville i øvrigt være fremragende, hvis den handel ryger på jorden, når Esbjerg allerede har hentet erstatningen.
Man må gå ud fra, at det også er den vinkel FCM kører, for Esbjerg ønsker ham på ingen måde tilbage igen. Men når det så er sagt, så synes jeg ikke at vi skal strække os ALT for langt for at hente hamSorteUlve skrev:Mon ikke den falder igennem. Pusic har vel ikke andre muligheder medmindre han vil tilbage til Efb, hvilket nok ikke vil være helt let nu. Det kan tænkes at FCM udnytter situationen.Kent skrev:Måske også værd at bemærke, at Pusic-handlen ikke er gået igennem endnu. Twitter-rygterne går på at der er stridigheder vedr. de personlige detaljer. Det ville i øvrigt være fremragende, hvis den handel ryger på jorden, når Esbjerg allerede har hentet erstatningen.
Hvad angår Sly, så sælg hvis vi snakker bud over 20 mio. Vi kan sagtens hente en spiller på hans niveau ind igen til 1/3. Jeg læste en skrev at det var nogle spændende navne der blev nævnt som erstatning - hvilke navne er nævnt?
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Det jeg hører fra en der plejer at være nogenlunde inde i tingene, er først og fremmest at Kadlec transferen ikke er helt død endnu. Om han er tiltænkt som direkte erstatning for Sly ved jeg dog ikke helt. Derudover skulle der snakkes med to mere fuldblods kantspillere, har dog ingen navne endnu, men den ene skulle man kende til og den anden være en direkte ud fra Benhams database.
Mere ved jeg ikke på nuværende tidspunkt, men vi bliver klogere imorgen! Går pludselig hen og bliver en lidt for spændende dag! Havde næsten dømt den lukket
Mere ved jeg ikke på nuværende tidspunkt, men vi bliver klogere imorgen! Går pludselig hen og bliver en lidt for spændende dag! Havde næsten dømt den lukket
Tjaa der kan jo også komme et monsterbud på Sisto...
Spændende døgn vi lige har taget hul på, forhåbentlig kommer vi godt ud af det
Spændende døgn vi lige har taget hul på, forhåbentlig kommer vi godt ud af det
-
Densestar7430
Hvem er det i følger på Twitter? Gerne link tak 
- Supernatural
- Geografisk sted: Aalborg
Risikoen er der selvfølgelig. Men det er da langt fra urealistisk, at han kan tjene en del flere penge ved at blive i Europa nu. Skader er altid en risiko. Erik er et eksempel på hvordan lidt kølighed vandt over fristen for mange penge her og nu, at han så har været en del skader taler selvfølgelig for din frygt, men mon ikke han bliver skudt afsted til rigtig gode penge alligevel. Det samme med Sly højst sandsynlig.Kent skrev:Så valget mellem garanteret at sikre sig selv og sin familie resten af livet nu og her, og så vente til sommer, håber på at holde niveau og undgå skader samt at en klub vil købe? Jeg synes det er noget lort, hvis Sly ryger, men kan godt forstå det. Vi har et specielt ansvar overfor vores nigerianere, og det vil være fedt at se Sly få sin drøm til at gå i opfyldelse.Supernatural skrev:Desuden kan han meget vel tjene kassen her og nu i Kina, men langsigtet har han jo potentialet til at hente kassen i Europa med et salg til sommer og forblive relevant. Det virker da som den oplagte investering for hans karriere.
Pusic forhandlingerne trækker ud. Det en twist om større sign on fee samt lønkrav end ventet. Jeg godt nok lunken omkring den handel! Sportsligt er han dygtig men ikke bedre end Duncan IMO, så et 2. Valg til 7,5 mio plus sign on fee lyder absurd i min verden! Jeg heller ikke sikker på det er den holdspiller man ønsker i sit omklædningsrum når man som hold samlet skal præstere bedst.
Det næste døgn blir nervepirrende.
Mike
Det næste døgn blir nervepirrende.
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
- Supernatural
- Geografisk sted: Aalborg
Er også spændt på det her.. er bange for at Pusic tilstedeværelse i truppen kan gøre mere skade end gavn. Ideelt set håber man jo på at Duncan tager sig ekstra sammen nu, men virkeligheden kan sagtens være en anden og betyde splittelse i truppen, når der kommer en ny "stjerne" til klubben.
Nej, hold nu opSupernatural skrev:Er også spændt på det her.. er bange for at Pusic tilstedeværelse i truppen kan gøre mere skade end gavn. Ideelt set håber man jo på at Duncan tager sig ekstra sammen nu, men virkeligheden kan sagtens være en anden og betyde splittelse i truppen, når der kommer en ny "stjerne" til klubben.
At få konkurrence ind på pladserne kan aldrig nogensinde skade truppen. Hvis Duncan ikke kan håndtere det (og det kan han), så var han aldrig nået så langt.
Det er en ekstrem god ting for vores gulddrømme, hvis vi lander Pusic - hvilket jeg faktisk troede vi havde, men når en offentliggørelse lader vente på sig, bliver jeg lidt nervøs.
/Cortez
Ja, der er lidt mere spænding end forventet - Pusic ind? - Sly ud?
FCM sidder dog med rimelig gode kort på hånden ift Pusic. Han er ikke ønsket i Esbjerg længere, så han skal lande noget nyt. Finten er naturligvis, at han er i Portugal sammen med FCM, men både FCK og Brøndby er jo samme sted. Så det kan ikke udelukkes, at han kører et sofistikeret dobbeltspil, såfremt enten FCK eller BIF er interesserede i ham.
Hvis det sker, så synes jeg ikke, at vi skal hoppe med på galejen. Vi er ikke interesserede i at komme med i et lønkapløb med FCK og BIF.
FCM sidder dog med rimelig gode kort på hånden ift Pusic. Han er ikke ønsket i Esbjerg længere, så han skal lande noget nyt. Finten er naturligvis, at han er i Portugal sammen med FCM, men både FCK og Brøndby er jo samme sted. Så det kan ikke udelukkes, at han kører et sofistikeret dobbeltspil, såfremt enten FCK eller BIF er interesserede i ham.
Hvis det sker, så synes jeg ikke, at vi skal hoppe med på galejen. Vi er ikke interesserede i at komme med i et lønkapløb med FCK og BIF.
Michael Qureshi breaker nyhed om FCM og Sisto om lidt 
Puuuuh! Heldigvis positive nyheder. FCM har afslået adskillige bid på Sisto, senest en portugisisk klub der bød over 30 millioner. Han bliver i FCM!WBW skrev:Michael Qureshi breaker nyhed om FCM og Sisto om lidt