Transfer sommer 2014

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noerum

Re: Transfer sommer 2014

Indlæg af Noerum »

Jeg synes egentlig mest vi mangler en kantspiller. Hvis Hassan eller Igboun bliver skadet, så er vi godt nok tyndt besat!

oros

Indlæg af oros »

Noerum skrev:Jeg synes egentlig mest vi mangler en kantspiller. Hvis Hassan eller Igboun bliver skadet, så er vi godt nok tyndt besat!
Opsumering:
En højre- og en venstreback.
En kant.
En angriber.

Alle skal kunne træde ind på holdet og forstærke det - STRAKS!

Det kan Steinlein sagtens nå med den database, han har til rådighed! :roll:

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Noerum skrev:Jeg synes egentlig mest vi mangler en kantspiller. Hvis Hassan eller Igboun bliver skadet, så er vi godt nok tyndt besat!
Så galt synes jeg egentlig ikke det er.. Altså vi har da 4 deciderede kantspillere i truppen og derudover er der også andre der kan spille som kant. Mere synes jeg ikke vi kan forvente..

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Arff skrev:Lyder spændende. Jeg kunne godt have en idé om hvem det er, og hvilken position, - men holder det lige for mig selv til at starte med :)
Så var mine oplysninger korrekte :-) Selvfølgelig let at sige.

Edit - kort forklaring af ham:
Meget spændende spiller, i øvrigt. Dygtig keeper, god kommunikation (endda med danske gloser efter tre dage på prøvetræning), så god og spændende ud i feltet, og fine reaktioner - endvidere synes jeg egentligt også, at han var dygtig i mand-mand-situationerne.
Et våget bet: han er første keeper når vi starter sæsonen 15/16 ;)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Martinfrederiksen89

Indlæg af Martinfrederiksen89 »

kunne godt tænke mig at vi køber en forsvar som både kan spille venstre og højre forsvar
og så har jeg en stor drøm om at inden transvervinduet lukker her ved midnat så står der

Mohamed Zidan hjem til FC Midtjylland

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Hvis vi SKULLE forstærke holdet mere, så var det også her jeg ville kigge. Men omvendt har vi flere spillere, der kan spille pladsen - Marco Larsen, Frederik Møller (til nøds), Petter Andersson og Jakob Poulsen kan egentligt også. Så kræver det bare, at vi spiller med backs der kommer længere frem, og kantspiller(ene) som trækker ind i banen.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Michael Qureshi på twitter:
"@PatrickArff @SSorgenfri Tror de arbejder på et eller andet- men de skal ikke desperat ud og have en mere"

Martinfrederiksen89

Indlæg af Martinfrederiksen89 »

Er der nogle der ved hvordan det er gået de to angriber vi har haft til prøvetræning hvordan har de gjort det og for en af dem en kontrakt

Noe

Indlæg af Noe »

Martinfrederiksen89 skrev:Er der nogle der ved hvordan det er gået de to angriber vi har haft til prøvetræning hvordan har de gjort det og for en af dem en kontrakt
Ingen af dem får kontrakt i denne omgang. Se Kongeren82's indlæg ovenfor.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Ifølge live transmisionen fra TV2 så er der endnu en spiller på vej ind på en lejeaftale. Det skulle være 90% sikkert.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Dondinho skrev:Ifølge live transmisionen fra TV2 så er der endnu en spiller på vej ind på en lejeaftale. Det skulle være 90% sikkert.
BREAKING
TV 2 Sportens reporter Lars Fink melder, at der med 90 % sandsynlighed bliver købt ny spiller i FC Midtjylland. Han befinder sig hos Claus Steinlein, og er først med seneste nyt!

Spændende :D

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

TrueWolfMidt skrev:
Dondinho skrev:Ifølge live transmisionen fra TV2 så er der endnu en spiller på vej ind på en lejeaftale. Det skulle være 90% sikkert.
BREAKING
TV 2 Sportens reporter Lars Fink melder, at der med 90 % sandsynlighed bliver købt ny spiller i FC Midtjylland. Han befinder sig hos Claus Steinlein, og er først med seneste nyt!

Spændende :D
TV2 live fra Steinleins hus, hvor en ny spiller pludselig blev mulig for FCM. Men ingen hast, da børnene først skal puttes #ropå #transferdk

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Dén er spændende! Pukki er det eneste bud, jeg overhovedet har, men den tvivler jeg stærkt på! Vi skal "kun" vente MAKS. 2 timer og 43 minutter ;-)

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

:D

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Arff skrev:Dén er spændende! Pukki er det eneste bud, jeg overhovedet har, men den tvivler jeg stærkt på! Vi skal "kun" vente MAKS. 2 timer og 43 minutter ;-)
Var det ikke også Brøndby som ville have ham ? :lol:

Låst