Transfer sommer 2014

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros

Re: Transfer sommer 2014

Indlæg af oros »

tatoo skrev:
Lupus1999 skrev:Det vigtigste sted at forstærke sig er i forsvaret, hvis man ikke mener Nattestad er klar endnu.

Jeg kunne godt tænke mig en Jim Larsen blev hentet hjem fra Belgien.
Åh nej vi bliver nødt til at holde os langt væk fra spillere der er skadet hele tiden. Dem har vi nok af. Jim Larsen har altid været meget skadet også i sin tid i Silkeborg. Så hellere en Lasse Nielsen fra FCV - ta ham dog for snuden af OB og Randers.
Helt enig! Man bør også tjekke Heinze igennem 100 gange og sikre sig med en option, hvis han igen bliver skadet - hvis man da henter ham hjem.
Det hjælper jo ikke meget at have en masse dygtige spillere, hvis de bare er indlagt på lazarettet! Så må vi hellere klare os med det, vi har!

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

http://mobil.bold.dk/#/nyt/Hvilsom-paa- ... ve-i-Hobro

Helt sikkert ikke den mest motiverede spiller, at hente hjem så.

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

PH1978 skrev:http://mobil.bold.dk/#/nyt/Hvilsom-paa- ... ve-i-Hobro

Hvilsom vil få svært ved at spille sig på holdet i FCM. Duncan sidder så tungt på pladsen at ikke engang Janssen kan tage konkurrencen op, og jeg vil vurdere at Hvilsom og Unuachu er nogenlunde på samme niveau.
Vi har hårdt brug for en ny angriber i truppen og det må meget gerne være Zidan.

En længerevarende skade til Duncan i næste sæson og ikke engang 6. pladsen vil være realistisk.

oros

Indlæg af oros »

Uldkraemmeren skrev:
PH1978 skrev:http://mobil.bold.dk/#/nyt/Hvilsom-paa- ... ve-i-Hobro

Hvilsom vil få svært ved at spille sig på holdet i FCM. Duncan sidder så tungt på pladsen at ikke engang Janssen kan tage konkurrencen op, og jeg vil vurdere at Hvilsom og Unuachu er nogenlunde på samme niveau.
Vi har hårdt brug for en ny angriber i truppen og det må meget gerne være Zidan.

En længerevarende skade til Duncan i næste sæson og ikke engang 6. pladsen vil være realistisk.
Zidan har været ude med en skade længe, haft problemer i sin klub og ikke spillet kampe meget, meget længe. Desuden har han alderen imod sig.
Jeg vil vurdere ham til at være et godt emne til lazarettet. Nej tak!

Måske skulle Glen bare tage Razak med i opstarten?

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Jeg anser Zidan som en gammelromantisk drøm, som vi ikke bør gå tilbage til. Når ikke engang, at AGF vil give ham en kontrakt på trods af, at de ikke havde en angriber så er det skidt.

Hvis endelig vi skal noget, så bør det være Jeppe Curth, hvis altså det ikke skal være egen talentmasse. Han er p.t. fri, har været i klubben, kender allerede hans forventede rolle og er øjensynligt vellidt i spillertruppen.

Uldkraemmeren

PH1978 skrev:Jeg anser Zidan som en gammelromantisk drøm, som vi ikke bør gå tilbage til. Når ikke engang, at AGF vil give ham en kontrakt på trods af, at de ikke havde en angriber så er det skidt.

Hvis endelig vi skal noget, så bør det være Jeppe Curth, hvis altså det ikke skal være egen talentmasse. Han er p.t. fri, har været i klubben, kender allerede hans forventede rolle og er øjensynligt vellidt i spillertruppen.
Grunden til at man skal hente Zidan er at han har vist et niveau der overstiger langt de fleste i truppen. Han vil være sulten, han er tryg i klubben og vil her kunne tilbage til et godt niveau igen. Den vigtigste årsag er imidlertid at han alene vil kunne fylde stadion op til hver hjemmekamp, netop pga. gammelromantik.

Stod det til mig skulle vi sælge Juelsgaard, Hvilsom og Igboun, holde på Sviatchenko hente Lauridsen hjem sammen med ? til højre back, hente Zidan og Curth og Okotie til angrebet, pensionere Farlige, få Hedinsson lappet sammen, og ophæve kontrakten med Janssen og Hassan hvis ikke han de kan sælges.

Uldkraemmeren

PH1978 skrev:Jeg anser Zidan som en gammelromantisk drøm, som vi ikke bør gå tilbage til. Når ikke engang, at AGF vil give ham en kontrakt på trods af, at de ikke havde en angriber så er det skidt.
AGF hentede ham ikke, da de ingen penge har, og stadig havde Søren Larsen til rådighed på daværende tidspunkt. Derudover kunne de ikke, da Zidan ikke kunne blive løst af sin kontrakt med Baniyas.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Jeg er villig til at blive væk fra fodbold i et år hvis de henter Zidan.
Det er hverken realistisk eller ønskeligt at hente ham.
FCM har aldrig spillet så simplificeret og kedelig fodbold som med Zidan.
Det var bogstaveligt giv Zidan bolden og vent så og se.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Transfer sommer 2014

Indlæg af PH1978 »

Uldkraemmeren skrev:

Stod det til mig skulle vi sælge Juelsgaard, Hvilsom og Igboun, holde på Sviatchenko hente Lauridsen hjem sammen med ? til højre back, hente Zidan og Curth og Okotie til angrebet, pensionere Farlige, få Hedinsson lappet sammen, og ophæve kontrakten med Janssen og Hassan hvis ikke han de kan sælges.
Jeg er langt fra enig med dig.
- Erik, ryger hvis buddet kommer. Han er ung, ærgerrig og har ytret ønske om, at komme videre.
- Zidan, er ikke der hvor han var. Han vil måske sælge billetter i starten, men han vil ikke kunne fastholde det. Jeg tror end ikke, at han bliver overvejet.
- Okotie er meget simpelt for dyr. Han spillede for godt, og vil ikke affinde sig med en plads som nr. to efter Duncan.
- Hassan skal på ingen måde have kontrakten ophævet, dertil vil der ryge for mange penge ud i lokummet. Så hellere have ham til, at gå kontrakten ud.

Her er jeg dog enig:
- Frank skal have lov til, at stoppe med æren i behold. Han bidrager ikke længere.
- Hedi, mon ikke at de har prøvet på det hele tiden.
- Janssen skal have lov, at gå hvis der findes en erstatning.
- Julle og Igboun skal sælges, og næste led skal frem.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Uldkraemmeren skrev:
AGF hentede ham ikke, da de ingen penge har, og stadig havde Søren Larsen til rådighed på daværende tidspunkt. Derudover kunne de ikke, da Zidan ikke kunne blive løst af sin kontrakt med Baniyas.
Mon ikke, at AGF udemærket vidste, at Larsen var væk allerede der.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Noerum skrev:Jeg er helt enig. Tænkt det samme, da jeg så Wieghort var blevet træner i AGF.

Men altså.. Så god er Danny jo heller ikke. Vi overlever nok uden ham. Jeg synes der er andre emner der er mere interessante. Hellere en spiller på et lidt lavere niveau, men som virkelig gerne vil spille for klubben!
Det lader også til, at han vil blive dyr hvis han skal købes retur.

http://mobil.bold.dk/#/nyt/Wieghorst-Da ... igtig-brik

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Jeg kan ikke lige finde det nu, men der har før været skrevet om at Danny havde en MEGET lav frikøbs klausul i tilfælde af 1. div.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

974

Indlæg af 974 »

Hekler skrev:Jeg kan ikke lige finde det nu, men der har før været skrevet om at Danny havde en MEGET lav frikøbs klausul i tilfælde af 1. div.
Der står IKKE noget om det her, og så alligevel lidt :-)
http://www.b.dk/sport/danny-olsen-er-og ... .-division

Her står der noget om at spillerne skal gå 25% ned i løn
http://www.fodbold-transfers.dk/dagens- ... -maj-2014/

OB forum beskriver at BT har hævdet at DO har en lav frikøbsklausul (måske det har stået i selve avisen en dag - men det er vel altid lidt rygte-agtigt...)
http://forum.ob.dk/showthread.php?127-T ... der/page15

PS
Jeg søgte på Danny Olsen frikøbsklausul ;-)

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

974 skrev:[
OB forum beskriver at BT har hævdet at DO har en lav frikøbsklausul (måske det har stået i selve avisen en dag - men det er vel altid lidt rygte-agtigt...)
http://forum.ob.dk/showthread.php?127-T ... der/page15
)
Faktisk en lidt sjov tråd. De mener, at det er totalt uambitiøst at gå efter Danny. For alle ved jo, at OB faktisk er fyrtårnet inden for dansk fodbold, og de kan jo vælge og vrage :-D

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Danny lufter tanker om, at smutte. (Stillet lidt på spidsen)

http://mobil.bold.dk/#/nyt/Danny-O-Haab ... -situation

Låst