Vores hold...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jean / BW# 1238

Pokalturneringen...

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Mose skrev:
-------------------------------------------------------
> I pokalturneringen er alt andet end en finaleplads
> da ligegyldigt.
> Hvad glæde har vi af at komme i kvartfinalen?

Ikke meget... :-)
Vi starter jo med en 8-delsfinale (da vi slutter i top 7 i ligaen) mod et nemt hold for det meste, så risikoen for at tabe første kamp er minimal, og så er vi jo allerede i kvartfinalen.

Hvis vi igen går i finalen spiller vi sølle 5 kampe incl. finalen. I år hed den:

27/10/04 19:00 Herfølge - FCM 1-4
10/11/04 13:30 Ølstykke - FCM 0-3
06/04/05 19:00 Horsens - FCM 0-4
20/04/05 19:00 FCM - Horsens 1-0
05/05/05 15:00 Brøndby IF - FC Midtjylland 3-2

> I pokalturneringen mener jeg vi, lige som sidst,
> skal give de unge chancen i starten, og nærmer vi
> os så en finale, kan vi jo tage det mere seriøs.

Helt enig. Specielt med det program vi har i den kommende sæson. Det kan da gå galt, som det gjorde for Viborg, der tabte til Skjold... gnæk, gnæk... :-)

Pokalresultater:
http://www.netsuperligaen.dk/pokal.php?SeasonID=2005

ulv865

Re: Vores hold...

Indlæg af ulv865 »

Du har fuldstændig ret Hekler. 2 spillere mere vil se godt ud. Vi ku godt bruge en venstre back, men han skal dæleme være god - og dem er der ikke mange af (med mindre vi går udenlansk) og det har vi vist slet ikke penge til!!!!. Og så kan vi da også godt bruge en angriber (ser gerne Mads Junker). Dette er vel kun for at vi så vil gå efter det hele og det er der vel ingen der kan alligevel.

Og så er der vel også den lille forskel, at sidste sæson havde vi Skriver og Madsen, som ikke kunne blive skiftet ind. De pladser er dækket ind i den kommende.

FORZA FCM

ulv865

ulv865

Indlæg af ulv865 »

Du har fuldstændig ret Hekler. 2 spillere mere vil se godt ud. Vi ku godt bruge en venstre back, men han skal dæleme være god - og dem er der ikke mange af (med mindre vi går udenlansk) og det har vi vist slet ikke penge til!!!!. Og så kan vi da også godt bruge en angriber (ser gerne Mads Junker). Dette er vel kun for at vi så vil gå efter det hele og det er der vel ingen der kan alligevel.

Og så er der vel også den lille forskel, at sidste sæson havde vi Skriver og Madsen, som ikke kunne blive skiftet ind. De pladser er dækket ind i den kommende.

FORZA FCM

ulv865

Ravnen

Re: Pokalturneringen...

Indlæg af Ravnen »

Jean / BW# 1238 skrev:
> Helt enig. Specielt med det program vi har i den
> kommende sæson. Det kan da gå galt, som det gjorde
> for Viborg, der tabte til Skjold... gnæk, gnæk...
> :-)

Hvad med året før hvor vi tabte til Frem? .... på hjemmebane... :-/

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Det tæller ikke... Vi havde Troels Bech som træner :-)

Men nu var Frem trods alt også i Superligaen på daværende tidspunkt, mens Skjold var "flot" placeret midt i 1. division... Vi tog dog også hævn 1½ uge senere, hvor vi sendte dem hjem med et 4-1 nederlag. Målscorer for Frem var... Søren Larsen...

Peter Ross

Jean / BW# 1238

Ravnen skrev:
> Hvad med året før hvor vi tabte til Frem? .... på
> hjemmebane... :-/

Som jeg skriver, det kan også ske for os... men Frem var jo trods alt daværende superliga-hold, hvor Viborg tabte til et 1. divisionshold... :-)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Peter Ross skrev:
> Det tæller ikke... Vi havde Troels Bech som træner
> :-)

Arhh ja du har ret. Så tæller det jo ikke :-D

>
> Men nu var Frem trods alt også i Superligaen på
> daværende tidspunkt, mens Skjold var "flot"
> placeret midt i 1. division... Vi tog dog også
> hævn 1½ uge senere, hvor vi sendte dem hjem med et
> 4-1 nederlag. Målscorer for Frem var... Søren
> Larsen...

I glemmer bare at de var nyoprykket, og at vi som pokalfinalister året forinden burde kunne slå sådan et hold på hjemmebane.
Jeg var så heldig at være forhindret den aften...

Jean / BW# 1238

Ravnen skrev:
> I glemmer bare at de var nyoprykket, og at vi som
> pokalfinalister året forinden burde kunne slå
> sådan et hold på hjemmebane.

Helt sikkert, men tilgengæld glemmer du at Viborg tabte 2-0 til et midterhold i 1. division, hvor vi slog topholdet 5-0 (!) samlet. Det synes jeg siger alt.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jean / BW# 1238 skrev:
> Helt sikkert, men tilgengæld glemmer du at Viborg
> tabte 2-0 til et midterhold i 1. division, hvor vi
> slog topholdet 5-0 (!) samlet. Det synes jeg siger
> alt.

Haha, nej det glemmer jeg aldrig :-D

Mose

Indlæg af Mose »

Tidman

Daugård - Bak - Mikkelsen - Lindkvist

Madsen - Traore'/Hansen - Thygesen - Pimpong

Kristensen - Nielsen

Bænken:
Kjærgaard - Jessen - Traore'/Hansen - Rasmussen

Oversiddere hvis alle mand er klar:
Sørensen, Jørgensen, Heinze, Poku, Troest, R. Hansen, Møller, Femi, Skriver, Rathe ...

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg kan ikke forstå hvordan du kan mene at Claus Madsen efter en mega lang skadesperiode kan gå direkte ind i stedet for DS som spillede et fremragende forår...

Mr. Brandt

Indlæg af Mr. Brandt »

Det er så åbenbart forskellen på os 2 Hekler....

Jeg ser på det positive, du ser på det negative....

Lad os i den kommende sæson se hvor mange kampe der er i den næste sæson hvor både BAK og DAUGAARD er ude pga. skader og karantæner, og det samme gælder angrebet. jeg tror det blive få gange!!! Hvis de startende 11 alle er skadet eller har karantæne, hva så? mener du så at vi skal have mindst 30 mere til at gardere dette.

Og glem nu ikke at der er spillere som Mikkelsen der kan spille back, samt vi har hentet Troest fra VILLA, lad os da lige se hvad han kan inden vi begynder og græde snot.
Fordi en spiller forsvinder, er jo ikke ensbetydende med at vi rokere på alle pladser.

Ja vi skal spille flere kampe i næste sæson, men modsat dig mener jeg truppen er blevet bredere. 5 nye er kommet eller på vej. FLOT ØRGAARD!!!
PIM forsvinder måske om et ½ år, måske.... bliver det tilfældet, så må der hentes en ny, indtil da lad os nyde hans spil.

Du sætter spørgsmålstegn ved Skriver og Madsen. Ja det er tvivlsomt om de kommer tilbage, men lad os da ikke begrave dem endnu, og i særdeleshed ikke gå og købe erstatninger for dem, dette er der nok heller ikke økonomi til....

Du glemmer også en spiller som POKU, eller har du afskrevet ham...

Ser man på andre klubber kan jeg ikke se bedre oprustninger end FCM...

Mose

Indlæg af Mose »

Sørensen har ganske rigtig spillet et fornuftigt forår (i særdeleshed kampen mod Brøndby), men han er ikke langtidsholdbar på højrekanten.

Jeg ønsker en højrekant der er hurtig, driblestærk og som kan slå nogle giftige indlæg. Sørensen er en rimelig spiller, men ikke til kanten.

Madsen er lige netop den type jeg gerne vil have på kanten. Han er meget skadet, men ifølge FCM er han klar om to uger. En skadesfri Madsen er så klart at foretrække frem for Sørensen.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ok... Det er en god begrundelse du giver der. Thumbs up! :)
Men at jeg så ikke er enig er en anden ting.. Jeg mener at Madsen bør starte på bænken og hvis han så viser mere end Dennis når han kommer på banen skal han selvfølgelig have pladsen. Men han skal ikke bare smides direkte ind. Det må også være demoraliserende for Dennis bare at ryge ud uden at have spillet sig af

Mr. Brandt

Indlæg af Mr. Brandt »

Rart at høre vi er enige, tror på den trup vi har nu nok skal gøre det godt, og med Simon Poulsen på vej er fremtiden også sikret til næste sæson.

En storklub har rustet op, erkend det dog....

Besvar