nuvel Danny Olsen lægger nogle gode bolde, men omvendt kan man se at Olsen ikke har den hurtighed han havde for 2-3 år tilbage.
Mod AGF ser man en Marco Larsen ved siden af Andersson, han gør det bragende godt, Olsen er placeret på højre kant. For mig er Olsens speciale mere dødbolde og indlæg end den kreative og målfarlig midt.
Danny Olsens (succes) i det her efterår, jamen den er jo kommet fordi der kom en ledig plads efter Albæk, der er altid nogle der vokser når andre forsvinder, og jeg tror Marco Larsen løfter sig yderligere næste forår, hvis altså det er ham man vil satse på ved siden af Andersson.
Jeg synes medierne har glemt at Femi, Hedinsson, Janssen, villfane og Hassan (100 pct) står klar i den nye sæson. Villfane har et knald godt højre ben, ham kunne jeg personlig godt tænke mig at se prøvet af fremme på højrekanten.
Hvis oplandet (sponsorne) vil det, så kunne man hente en Jacob Poulsen, det ligger inden for mulig økonomisk ramme, hvis altså Jacob Poulsen gir sig, og det er han nød til hvis han vil spille fodboldkampe, for dem får han ikke i Monaco mere.
Hvilken midtbane i foråret 2014
sly/Hassan Andersson - Jacob Poulsen/Larsen Heddinson/Siesto/villfane
Femi/ Izunna