SIF - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sylvester

Re: SIF - FCM

Indlæg af Sylvester »

pinligt... De havde intet at spille for :evil:

Brugeravatar
Kent

Re: Sv: SIF - FCM

Indlæg af Kent »

PH1978 skrev:Så er der dømt sommerferie. Ud af truppen med de som ikke forlænger/forlænges med, ind med de som skal spille næste år.

Pione må have en hel kamp nu.

Træls, at slutte med en kamp hvor vi ikke engang vinder over Silkeborg.... Der kommer jo nok til, at gå nogen år inden vi ser dem igen.
Sommerferie? Vi kan blive alt fra nr 4 til 7 og der er stadig europæisk at spille om. Sidste kamp er måske 5 mio kr værd, så det vil jeg sgu ikke kalde sommerferie....

Noe

Indlæg af Noe »

Kent skrev:
PH1978 skrev:Så er der dømt sommerferie. Ud af truppen med de som ikke forlænger/forlænges med, ind med de som skal spille næste år.

Pione må have en hel kamp nu.

Træls, at slutte med en kamp hvor vi ikke engang vinder over Silkeborg.... Der kommer jo nok til, at gå nogen år inden vi ser dem igen.
Sommerferie? Vi kan blive alt fra nr 4 til 7 og der er stadig europæisk at spille om. Sidste kamp er måske 5 mio kr værd, så det vil jeg sgu ikke kalde sommerferie....
Randers begynder at drikke nu. Hvis de har en promille under to på mandag i Aalborg, skal vi være heldige.. :(

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Kent skrev: Sommerferie? Vi kan blive alt fra nr 4 til 7 og der er stadig europæisk at spille om. Sidste kamp er måske 5 mio kr værd, så det vil jeg sgu ikke kalde sommerferie....
Ja, men 1-1 i Silkeborg lugter jo meget af sommerferien er meget tæt på.

Målet var overlevelse, den er hjemme. Jeg tror, at luften er gået af ballonen nu.

Noe

Indlæg af Noe »

Nu fuckede vi det godt nok selv op i SIF, men hold da kæft en svinestreg fra FCK: Stiller med et C-hold mod Randers. Arrogancen når nye højder.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja FCK og FCN er gået på ferie, tror heller ikke de er så glade i Horsens, det er da ret utroligt at Brøndby kan slå nr 2 med 4-0..

Men altså, hvorfor pokker skal vi lave de her svigt til allersidst.
Når det er sagt, så er det ikke sikkert EL ville have været en fordel (ja vi kan nå det endnu), for jeg synes altid vi får et ringe forår når vi er med europæisk?

jonas386

Indlæg af jonas386 »

FCN kampen lugtede også sjovt. Slog over på den da vi var bagud 2-0, og jeg tror aldrig jeg har set et hold spille så ringe i suppen. FCN gik dårligt op i duellerne, og Jesper Hansen lod nærmest boldene gå ind, det virkede meget mystisk.

FCK burde næsten få en bøde, ikke fordi de gjorde sådan vi ikke kunne vinde bronze, for det ødelagde vi fint selv, men at man på den måde viser så lidt respekt over for sin modstander og ligaen i helhed synes jeg sgu ikke er i orden.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Har lige set kampen på video, og der er da straffe på Frank til sidst? målmanden ser ikke ud til at nå bolden, og fejer benene væk under Frank

Dårlig opdækning af Erik ved Silkeborgs mål, han kommer slet ikke med sin markering.

ArneR

Indlæg af ArneR »

Sylvester skrev:pinligt... De havde intet at spille for :evil:
Det er korrekt Sylvester, at det er pinligt at vi ikke kan slå dem. Men i modsætning til nogen af de resultater der leveres fra FCN og FCK i denne runde, så kan man ikke beskylde Silkeborg for ikke at spille sit eget spil selv om de er ude. FCK og FCN kampen, kan man jo spørge om de virkelig har spillet op til det de kan.
Vi skal i næste runde spille vores chance, så ikke noget med at ændre på holdet nu, vi stiller stærkeste opstilling mod GF. Vi har hele sommeren til at sætte et nyt hold sammen.

Besvar