Kent skrev:
Det er selvsagt noget lort, da vi så allerede i næste runde, kan møde uoverkommelig modstand, som fx Atletico Madrid.
Allerede kan møde uoverkommelige modstandere!!!!!
Hvad er nu det for noget Kent. Ingen modstander er uoverkommelig for VORES HOLD, og Atletico, vil da være en kassekamp, modsat vi kommer til at møde et eller andet tåbeligt russer hold, som ikke kan trække tilskuer.
Jensen
Bøge - Albrechtsen - Ipsa - Julle
Danny - Poulsen - Izunna - Hassan
Janssen - Sly
Salami og Bak spares grundet kunstgræsset.
Den kan jeg bekræfte, dette er startopstillingen der er blevet trænet på, optil kampen mod New Saints. IMO noget nært stærkeste, hvis vi ser borte fra Bak. Personligt havde jeg nok foretrukket Albæk på midten i stedet for Danny, men mon ikke Glen har analyseret deres spillestil, og fundet Danny som mest passende til netop den kamp, for IMO bliver Albæk en af vores profiler i den kommende sæson!
Sidder pt. små 20 km. fra Oswestry med en kammerat. Vejret er fremragende. Få skyer på himlen og omkring 22 grader. Godt fodboldvejr. Vi har været ude at kigge på stadion tidligere i dag. Kunstgræsset ser ikke Kristian Bak-venligt ud, så det vil være rigtigt at spare ham IMO. Der er kun tribune på den ene langside, men stadion er meget hyggeligt og forholdvis nyt.
Vi mødes med Hekler og Heine (plus det løse fra Bangor, muligvis) i Oswestry, og så går vi nok ud til stadion. Kan prøve at se, om jeg kan nå et kampreferat til folket i morgen; da tjekker jeg ind på et hotel i Reading.
Sidder pt. små 20 km. fra Oswestry med en kammerat. Vejret er fremragende. Få skyer på himlen og omkring 22 grader. Godt fodboldvejr. Vi har været ude at kigge på stadion tidligere i dag. Kunstgræsset ser ikke Kristian Bak-venligt ud, så det vil være rigtigt at spare ham IMO. Der er kun tribune på den ene langside, men stadion er meget hyggeligt og forholdvis nyt.
Vi mødes med Hekler og Heine (plus det løse fra Bangor, muligvis) i Oswestry, og så går vi nok ud til stadion. Kan prøve at se, om jeg kan nå et kampreferat til folket i morgen; da tjekker jeg ind på et hotel i Reading.
Vi er på Pub hvor er du Acebone???
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Helt udemærket forbindelse på BBC Radio Shropshire. Men om det bliver ved med at være det, når kampen starter må tiden vise.. Men ville nu gerne se den kamp..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Gizmo aka Jeff skrev:Helt udemærket forbindelse på BBC Radio Shropshire. Men om det bliver ved med at være det, når kampen starter må tiden vise.. Men ville nu gerne se den kamp..
Status pt?. Har ikke selv haft held med at finde et sted hvor kampen bliver streamet. Og gider ikke engang prøve på den radio pga de utroligt ynkelige højtalere der sidder i min computer.
Umiddelbart lyder det ikke som den bedste start, TNS løber nogle giftige kontraer. Men mon ikke vi bare lige lader dem løbe "nu skal vi vise dem"-energien af