The New Saints - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FcToIDie

Re: The New Saints - FC Midtjylland

Indlæg af FcToIDie »

Jacob skrev:
TV3 skrev:Tak for din henvendelse. Kampen er ikke noget vi kender til, og den bliver ikke vist på tv3 Puls, så den er på Betxpert's egen regning.

Den første mulige UEL-kamp (Brøndby) er den 28. juli eller 4. august, og vil blive vist på tv3+.

Med venlig hilsen/Best Regards

Patricia F. Kjeldsen
TV3 PULS Programplanlægger
Programafdelingen

hvorfor kommer vores aldrig i tv??

Noe

Indlæg af Noe »

FcToIDie skrev:

hvorfor kommer vores aldrig i tv??
Fordi der ikke er nok, der vil se vores kampe, til at det er rentabelt for kommercielle tv-stationer at sende dem.

FcToIDie

Indlæg af FcToIDie »

http://www.oleoletv.com/watch/live/stre ... lland.html tør ikk love det men det kan måske streames her

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

Kampen bliver ikke sendt i fjernsynet eller streamet online, men også her vil der blive opdateret løbende fra kampen på Facebook. Du kan også følge med hos Herning Folkeblad/aoh.dk.

Kampen kan du også høre via BBC Radio Shrophire – klik på linket nedenfor.

http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/bb ... shropshire
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Dette er hvad FCM skriver på hjemmesiden. Dermed skal jeg ikke sige at der overhovedet ikke er nogle der streamer kampen.
Håber aoh har sendt en mand derover for at sende live opdateringer hjem, ligesom når Blue Fox spiller uden tv-dækning :D

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Midtgaard skrev:Håber aoh har sendt en mand derover for at sende live opdateringer hjem, ligesom når Blue Fox spiller uden tv-dækning :D
Jeg læste et eller andet sted, at det kun drejede sig om opdatering i pausen samt efter kampen. Lader til at Facebook og BBC er bedste bud på en dækning.

WBW

Indlæg af WBW »

Umiddelbart ligner startopstillingen:

Kasper Jensen
Bøge - Albrechtsen - Bak - Juelsgaard
Danny - Poulsen - Izunna - Rilwan
Sly - Janssen

En stærk opstilling efter min mening. Dejligt det ligner Siv er droppet som back!
Dog havde jeg gerne set Albæk på midten , gerne på bekostning af Danny. Og så synes jeg det er risikabelt at kaste Bak ud på kunstgræs :?

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

FcToIDie skrev:http://www.oleoletv.com/watch/live/stre ... lland.html tør ikk love det men det kan måske streames her

Jeg vil absolut ikke anbefale folk at prøve at streame på den side.. Jeg gjorde det for snart 6 mdr siden og min com blev fyldt med virus og mega langsom. Finder stadig fejl fra dengang.. Men folk må jo selv om hvad de gør.. Jeg har lært af min fejl..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

WBW skrev:Og så synes jeg det er risikabelt at kaste Bak ud på kunstgræs :?
Meldingen er også, at han ikke spiller. Så med mindre Ipsa er blevet skadet, så sidder Bak på bænken.

WBW

Indlæg af WBW »

Kent skrev:
Meldingen er også, at han ikke spiller. Så med mindre Ipsa er blevet skadet, så sidder Bak på bænken.
Betryggende! Snakkede bare med en ven der havde overværet deres træning derovre idag, og der havde Bak spillet på "A"holdet, mens Ipsa var at finde på "B"holdet.

FcToIDie

Indlæg af FcToIDie »

en anden ting er at hvis vi (som vi forhåbenligt gør) går videre, hvem ville så være ønske modstander ved lodtrækningen fredag? vi bliver jo nok ikke seeded jeg ser elfsborg og hearts som nogle af de bedste muligheder hvor de værste men sjoveste self. er atletico ogfulham

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

FcToIDie skrev:http://www.oleoletv.com/watch/live/stre ... lland.html tør ikk love det men det kan måske streames her
Tja, jeg vil absolut FRARÅDE folk at bruge dette link.

Med en forholdsvis lille ændring i URL, får man nemt denne kamp:http://www.oleoletv.com/watch/live/stre ... -vs-navnet[/b].html

http://www.oleoletv.com/watch/live/stre ... avnet.html

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Kent skrev:
Ipsa gik og tog sig lidt til venstre baglår i går, samtidig gjorde han meget ud af at strække ud, så jeg tør ikke sige, om der har været en lille forstrækning på vej, men jeg tvivler. Men Ipsa starter inde såfremt han er fit.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

FcToIDie skrev:en anden ting er at hvis vi (som vi forhåbenligt gør) går videre, hvem ville så være ønske modstander ved lodtrækningen fredag? vi bliver jo nok ikke seeded jeg ser elfsborg og hearts som nogle af de bedste muligheder hvor de værste men sjoveste self. er atletico ogfulham
Vi skal bare håbe at 5 af disse hold ryger ud, så er vi også seedet i næste runde..

Fulham England 40,157
FC Salzburg Østrig 22,140
Austria Wien Østrig 16,640
Anorthosis Cypern 14,624
MSK Zilina Slovakiet 14,399
Funchal Portugal 14,319
Vorskla Poltava Ukraine 10,276
Sheriff Tiraspol Moldova 9,549
Elfsborg Sverige 8,825
ADO Den Haag Holland 8,025
Lokomotiv Sofia Bulgarien 7,575
Gazientepspor Tyrkiet 7,010
Olympiakos Volou Grækenland 6,833
Dundee United Skotland 6,528
Bnei Yehuda Israel 6,400

Men ellers ville Helsingborg være at foretrække, da hvis vi slår dem ud overtager deres koefficient og er dermed seedet i 4 og sidste kvalifikationsrunde..

FcToIDie

Indlæg af FcToIDie »

Lupus1999 skrev:
FcToIDie skrev:en anden ting er at hvis vi (som vi forhåbenligt gør) går videre, hvem ville så være ønske modstander ved lodtrækningen fredag? vi bliver jo nok ikke seeded jeg ser elfsborg og hearts som nogle af de bedste muligheder hvor de værste men sjoveste self. er atletico ogfulham
Vi skal bare håbe at 5 af disse hold ryger ud, så er vi også seedet i næste runde..

Fulham England 40,157
FC Salzburg Østrig 22,140
Austria Wien Østrig 16,640
Anorthosis Cypern 14,624
MSK Zilina Slovakiet 14,399
Funchal Portugal 14,319
Vorskla Poltava Ukraine 10,276
Sheriff Tiraspol Moldova 9,549
Elfsborg Sverige 8,825
ADO Den Haag Holland 8,025
Lokomotiv Sofia Bulgarien 7,575
Gazientepspor Tyrkiet 7,010
Olympiakos Volou Grækenland 6,833
Dundee United Skotland 6,528
Bnei Yehuda Israel 6,400

Men ellers ville Helsingborg være at foretrække, da hvis vi slår dem ud overtager deres koefficient og er dermed seedet i 4 og sidste kvalifikationsrunde..

det svært at spå om nu men med bare lidt held i trækningen er vi videre fra 3. runde hvor jeg frygter det værste f.eks. et chl. hold

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Lupus1999 skrev:Vi skal bare håbe at 5 af disse hold ryger ud, så er vi også seedet i næste runde..
Ikke korrekt. Lodtrækningen til næste runde foregår allerede i morgen, dvs inden kampene er færdigspillet. Dermed er seedningerne allerede lagt fast, og vi er IKKE seeded.

Det er selvsagt noget lort, da vi så allerede i næste runde, kan møde uoverkommelig modstand, som fx Atletico Madrid.

Det vi kan håbe på, er at vi trækker vinderen af en kamp, hvor der ender med at ske en overraskelse. Det vil gøre det lettere for os. Men UEFA-eventyret kan allerede være slut 4. august....

Besvar