Det har vist sig (igen) at der er problemer med enkelte af de netop udsendte girokort.
Her er en forklaring og en vejledning i at løse problemet:
http://www.black-wolves.com/visNyhed.php?id=284
Beklager ulejligheden
Peder Poulsgaard
Problemer med Girokort
-
Poulsgaard
Problemer med Girokort
Senest rettet af Poulsgaard 27. jan 2005, 07:24, rettet i alt 1 gang.
-
BW#3340
Re: Problemer med Girokort
Det går nok.
Jeg har også bøvlet med udsendelse af girokort, registrering af betalinger og ikke mindst skyldnere, så hvis man kan få folk til at læse betalingsoplysningerne på æ indernet og så lægge sin betaling på sin webbank og til allersidst slette ønsket om udsendelse girokortet, så er meget jo gjort nemmere for den stakkels anvarlige.
Så jeg kan kun anbefale dit forslag og håber at det bliver "råbt" ud på hele graven.
BW#3340 - der har stor medfølelse med kassereren.
Jeg har også bøvlet med udsendelse af girokort, registrering af betalinger og ikke mindst skyldnere, så hvis man kan få folk til at læse betalingsoplysningerne på æ indernet og så lægge sin betaling på sin webbank og til allersidst slette ønsket om udsendelse girokortet, så er meget jo gjort nemmere for den stakkels anvarlige.
Så jeg kan kun anbefale dit forslag og håber at det bliver "råbt" ud på hele graven.
BW#3340 - der har stor medfølelse med kassereren.
-
Anni
Det virkede med det nye girokort. Så er jeg med herfra også
)
Anni
P.S. Jeg har husket at slette på BW siden
Anni
P.S. Jeg har husket at slette på BW siden
-
Ravnen
BW#3340 skrev:
-------------------------------------------------------
> Det går nok.
>
> Jeg har også bøvlet med udsendelse af girokort,
> registrering af betalinger og ikke mindst
> skyldnere, så hvis man kan få folk til at læse
> betalingsoplysningerne på æ indernet og så lægge
> sin betaling på sin webbank og til allersidst
> slette ønsket om udsendelse girokortet, så er
> meget jo gjort nemmere for den stakkels
> anvarlige.
>
> Så jeg kan kun anbefale dit forslag og håber at
> det bliver "råbt" ud på hele graven.
>
> BW#3340 - der har stor medfølelse med kassereren.
Ja det er vigtigt at I husker at slette bestillingen efterfølgende, ellers ryger den med i posten og kommer til at koste BW.
Det er nu ikke kasseren der sender girokort ud, men medlemsadministratoren som tilfældigvis er mig, det er også mig der svarer på jeres mails, eller sørger for at sende dem videre til de rette (-;
Peder Poulsgaard står så for hele teknikken bag, mens Lund pt. sender medlemskortene ud.
Det med et webbaseret girokort er noget vi har gået og luret lidt på i et stykke tid.
-------------------------------------------------------
> Det går nok.
>
> Jeg har også bøvlet med udsendelse af girokort,
> registrering af betalinger og ikke mindst
> skyldnere, så hvis man kan få folk til at læse
> betalingsoplysningerne på æ indernet og så lægge
> sin betaling på sin webbank og til allersidst
> slette ønsket om udsendelse girokortet, så er
> meget jo gjort nemmere for den stakkels
> anvarlige.
>
> Så jeg kan kun anbefale dit forslag og håber at
> det bliver "råbt" ud på hele graven.
>
> BW#3340 - der har stor medfølelse med kassereren.
Ja det er vigtigt at I husker at slette bestillingen efterfølgende, ellers ryger den med i posten og kommer til at koste BW.
Det er nu ikke kasseren der sender girokort ud, men medlemsadministratoren som tilfældigvis er mig, det er også mig der svarer på jeres mails, eller sørger for at sende dem videre til de rette (-;
Peder Poulsgaard står så for hele teknikken bag, mens Lund pt. sender medlemskortene ud.
Det med et webbaseret girokort er noget vi har gået og luret lidt på i et stykke tid.
-
Anni
Re: Problemer med Girokort(O.T)
Det er du oz Poulsgaard. Det var jo dig (jer), der gav mig et 0 i stedet for et 1 tal på mit girokort, og så virkede det hele lige plusli' ;o)
Anni ;o)
Anni ;o)
-
Poulsgaard
En BØN !!!!
Hej Alle
Lige en bøn:
Vil I ikke godt huske at slette girokortene, efter i har bestilt dem. 95% af dem der lige nu har bestilt et nyt girokort får et der er 100% magen til det de lige har modtaget. Det er der jo ikke meget idé i!!
I kan gå ind og se på det girokort I netop har bestilt, bruge betalingsoplysningerne i Homebank eller lig. og så slette det.
Vi er efterhånden ved at have brugt vores portobudget alene ved udsendelse af girokort !!!
tak
Poulsgaard
Lige en bøn:
Vil I ikke godt huske at slette girokortene, efter i har bestilt dem. 95% af dem der lige nu har bestilt et nyt girokort får et der er 100% magen til det de lige har modtaget. Det er der jo ikke meget idé i!!
I kan gå ind og se på det girokort I netop har bestilt, bruge betalingsoplysningerne i Homebank eller lig. og så slette det.
Vi er efterhånden ved at have brugt vores portobudget alene ved udsendelse af girokort !!!
tak
Poulsgaard