Mikkel Thygesen
Re: Mikkel Thygesen
Meeen mon ikke det er spin 
Kæft TV2 NEWS er nogle nar hoveder!! sidder og ser det og så siger de, at de har fået et telegram, med at FCM har forlænget med Thyge ... MEN på hjemme siden står der han stopper :S
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
De har lige sagt på TV2News at thyge forlænger med FCM 
Der er vist nogle journalister der keder sig . . .Vendelbob skrev:De har lige sagt på TV2News at thyge forlænger med FCM
Er så skuffet over hvordan man kører den klub her !!!
Mikkel Thygesen er for mig at se den vigtigste mand i klubben. Mere vigtig end Kristian Bak !! Fuldstændig hul i hovedet at man ikke forlænger med ham. F
Og så ryger han formentlig til fucking Brøndby !!! Alle andre klubber end det lorte hold..
Igen bløder mit Fcm hjerte..
Mikkel Thygesen er for mig at se den vigtigste mand i klubben. Mere vigtig end Kristian Bak !! Fuldstændig hul i hovedet at man ikke forlænger med ham. F
Og så ryger han formentlig til fucking Brøndby !!! Alle andre klubber end det lorte hold..
Ja, men nu har klubben jo altså et økonomisk hensyn at tage. At det så lige er Thyge der bliver offer for det, er jo trist, når vi ser hvad vi har til at sidde på bænken af dyre herre.DannH skrev:Er så skuffet over hvordan man kører den klub her !!!
Det er desværre spillets regler.
Jeg ønsker at det ikke var sådan, men jeg vil ønske Mikkel Thygesen alt mulig held og lykke i hans fremtidige klub. UANSET hvilken klub det er.Han havnet der pga. finanskrisen, og ikke pga af manglende vilje fra FCM til at forlænge.
God vind fremover Thyge, du vil blive fulgt med interesse.
( Kongen er død. Længe leve Kristian Bak)
Jeg har svært ved at begræde Thygesens farvel, det er naturligvis lidt vemodigt taget hans lange FCM-historie i betragtning, men det er i min optik nødvendigt - både sportsligt og økonomisk.
- Jeg er mere spændt på erstatningen..
Hvis der kommer en erstatning!!! og så skal en evt ny spiller spilles ind på holdet, se hvor langt tid det har taget Jakob Poulsen, først nu er han ved at "minde" bare lidt som en fodboldspiller..Thyges farvel kommer til at koste... men har nu stadig tiltro til at holdet skal lykkes, selv om vi til sommer står med "delvis" ny træner "ny" assistent træner( som også er hentet fra egen klub FCM) men ja spændene eller skal jeg sige udfordreneLund7400 skrev:Jeg har svært ved at begræde Thygesens farvel, det er naturligvis lidt vemodigt taget hans lange FCM-historie i betragtning, men det er i min optik nødvendigt - både sportsligt og økonomisk.
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "
Thygesens afløser var Jakob Poulsen. Men da Thygesen har spillet angriber hele foråret, så må det jo betyde at det er der han (Ilsø og Frank) skal afløses af en ny spiller.
Træls det ikke var muligt at forlænge. Endnu mere træls det så lige skal være Brøndby af alle.
Træls det ikke var muligt at forlænge. Endnu mere træls det så lige skal være Brøndby af alle.
Skræmmende at man siger farvel til Thyge.
Så har vi elendige Fagerberg, Ugidelige Borring. Og Danny olsen har fandme heller ikke været vanvittig i den her sæson..
Send dem væk fra den her klub. Det kan man kalde ansvarlig økonomi !!
Så har vi elendige Fagerberg, Ugidelige Borring. Og Danny olsen har fandme heller ikke været vanvittig i den her sæson..
Send dem væk fra den her klub. Det kan man kalde ansvarlig økonomi !!
Præcis. Vemodigt. Og ærgeligt at vi skal se ham i pisgult. Men thygesen var 'dead man valking' i FCM, fra det øjeblik man signede Jacob Poulsen. Han har spillet angriber af nød, men passer desværre ikke længere ind i spillestilen, som på sigt skal være mere boldbesiddende. Thyge har sine forcer i et helt andet spil, og spørgsmålet er, om de er klar til at spille det spil på vestegnen? Surt at miste en kulturbærer, men det er sgu fremtiden det handler om. Spændende at se om ikke det åbner op for en angrebsforstærkning, trods alt.Lund7400 skrev:Jeg har svært ved at begræde Thygesens farvel, det er naturligvis lidt vemodigt taget hans lange FCM-historie i betragtning, men det er i min optik nødvendigt - både sportsligt og økonomisk.
- bobthebuilder_dk
Sikke noget pislort med thyge!
Håbede til det sidste at han kunne blive!
og så til brøndby_! ØV!
Den nye arbejdsgiver er ikke endelig bekræftet! ( selvom bif nok er 99,99%)
Men ny oprykkede Augsburg har angivelig været en af bejlerne til thyge!
Ta dog derned! Det er så dejligt dernede i det sydtyske omkring münchen!
Ja tak for alt Thyge! Sæsonens figher! Du vil blive savnet BIGTIME!
Håbede til det sidste at han kunne blive!
og så til brøndby_! ØV!
Den nye arbejdsgiver er ikke endelig bekræftet! ( selvom bif nok er 99,99%)
Men ny oprykkede Augsburg har angivelig været en af bejlerne til thyge!
Ta dog derned! Det er så dejligt dernede i det sydtyske omkring münchen!
Ja tak for alt Thyge! Sæsonens figher! Du vil blive savnet BIGTIME!
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Når du nu er så klog, må du jo kunne sige hvem nnæste afgang/tilgang er i klubben...........Hekler skrev:Jeg skifter bare navn til oraklet....Hekler skrev:
Jeg ved ikke hvorfor folk ikke bare lytter når jeg gennem mange måneder har sagt at Thyge ryger til brøndby. Det er det mest logiske skifte i dansk fodbold.
http://kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=40579
Trist
Syns næsten det gør mere ondt end det gjorde med Frank, da det er Brøndby!
Trist
- bobthebuilder_dk
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... es-kl-1600
ØV!
Håber det omhandler salg af krohn dehli eller kontraktforlængelse af Jallow i stedet!
ØV!
Håber det omhandler salg af krohn dehli eller kontraktforlængelse af Jallow i stedet!
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱