Frank til Randers

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Re: Frank til Randers

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Så er der lige lidt ekstra benzin på bålet! Ligemeget om man er FOR eller IMOD Frank K efter hans skifte!
Selvom det selvf. godt kan være en overfortolkning af en journalist! men mon ikke der er noget om det? hmmm :?

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... t.html?rss
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er da bare en gammel nyhed, de har trykt en gang til. Der er da intet nyt i den?

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Nå ok "my bad" :?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Altså, jeg mente at indholdet er "same old story", der er jo intet nyt. Men ja "artiklen" er jo ny. Så min kritik var på indholdet i artiklen, ikke på at du bragte den ;)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Frank blev udskiftet efter 20 min i dag med det, der umiddelbart ligner en fibersprægning. Så nok 4-6 ugers pause til ham.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

4 ugers pause i følge bold.dk:

http://www.bold.dk/nyt/Fire-ugers-pause ... lige-Frank

Det kan hurtigt være 5,6 kampe den gode frank han misser, ærgeligt for ham, men han er jo også oppe i årene.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nå, så mister han alligevel den gode løn.. Er det ikke nye oplysninger, at det var trænerkontrakten efter spiller karrrieren var slut, som ikke var god nok?
Værst går det ud over Frank Kristensen. Angriberen står til at miste 500.000 kr. det næste år. Ja, du læste rigtigt – en halv million.

Det betyder dog ikke, at der er behov for at indspille en støtte-sang af den grund. Farlige Franks årsløn vil stadig bejle til at være den bedste i 1. division – omkring en million årligt. Men det er tankevækkende, at Frank Kristensen indtil nytår spillede på en kontrakt til cirka tre mio. kr. årligt i FC Midtjylland, men han afviste ulvenes kontraktudspil, fordi den trænerkontrakt på akademiet, han blev stillet i udsigt efter karrierestop, ikke gav nok.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 562889.ece

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Ravnen skrev:Nå, så mister han alligevel den gode løn.. Er det ikke nye oplysninger, at det var trænerkontrakten efter spiller karrrieren var slut, som ikke var god nok?

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 562889.ece

Jo det er helt sikkert nyt.. Men nu er det jo også EB så jeg ved nu ikke... :roll: men jeg bliver da lidt forarvet hvis det passer(alt efter hvad udspillet har været?) :roll:

Noe

Indlæg af Noe »

bobthebuilder_dk skrev:Jo det er helt sikkert nyt.. Men nu er det jo også EB så jeg ved nu ikke... :roll: men jeg bliver da lidt forarvet hvis det passer(alt efter hvad udspillet har været?) :roll:
Bare lige for at slå det fast: Man kan mene om EB hvad man vil (og jeg er heller ikke fan), men det er altså det mest troværdige medie, når det kommer til FCM. Vi kan roligt regne med oplysningerne.

On topic: Jeg synes det her er ved at udvikle sig i en meget sørgelig retning. Det her er ikke den afslutning, FF har fortjent. Håber han ser virkeligheden i øjnene, stiller støvlerne på hylden, og vender tilbage til FCM som angrebstræner. Vi har brug for ham :)

Dennis

Indlæg af Dennis »

Noe skrev:Jeg synes det her er ved at udvikle sig i en meget sørgelig retning. Det her er ikke den afslutning, FF har fortjent. Håber han ser virkeligheden i øjnene, stiller støvlerne på hylden, og vender tilbage til FCM som angrebstræner. Vi har brug for ham :)
Så ville jeg miste den smule respekt jeg har tilbage for ham. Han skal bare bare passe den kontrakt han selv har lavet uden nogen form for brok. Hvis han har noget at give vores angribere så var det nok sket da han var i klubben. Jeg tror ikke han stille støvlerne han har for få måneder siden bevist over for alle hvor meget penge betyder for ham.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Nej hvor har han dog godt af det! Så kan han hygge sig i 1. Division mens vi spiller Europa League.

- Jeg håber aldrig han kommer tilbage til fcm, hverken som spiller, træner, tilskuer eller skraldemand..

Young Wolf

Indlæg af Young Wolf »

Dennis skrev:
Noe skrev:Jeg synes det her er ved at udvikle sig i en meget sørgelig retning. Det her er ikke den afslutning, FF har fortjent. Håber han ser virkeligheden i øjnene, stiller støvlerne på hylden, og vender tilbage til FCM som angrebstræner. Vi har brug for ham :)
Så ville jeg miste den smule respekt jeg har tilbage for ham. Han skal bare bare passe den kontrakt han selv har lavet uden nogen form for brok. Hvis han har noget at give vores angribere så var det nok sket da han var i klubben. Jeg tror ikke han stille støvlerne han har for få måneder siden bevist over for alle hvor meget penge betyder for ham.
Forstår ikke der skal være dette had til frank. Manden skulle, efter hvad jeg har hørt, gå 60 % ned i løn, og hvis der var nogle herinde der fik den besked på en arbejdsplads de havde været på i 10-15 år, ville de sgu også rynke på øjenbrynene.

Og jeg synes heller ikke det var klubbens fejl. Vi er i et mindre økonomisk uvejr, ligesom resten at fodbolddanmark. Så det var en nødvendigehed med lønnedgangen. Hvilket højest sandsynligt også koster os thygesen.

Fred være emd det, jeg syntes bare folk skulle se mere objektivt på det. Jeg har ingen problemer med at han vender tilbage i en eller anden træner funktion en dag.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hvem siger vi ikke ser objektivt på det? Det var da en subjektiv kommentar af komme med.

Spørgsmålet er jo egentligt ret enkelt, hvad betyder mest ussel mammon eller klubhjertet?
Frank valgte det første. Han har tjent mange gode penge her gennem årene, hans karriere lakkede mod enden og på det tidspunkt er en lønnedgang naturligt, økonomisk krise eller ej.

Jeg ved ikke hvad en almindelig akademi træner tjener i løn, det var jo åbenbart det som var årsagen til at han takkede nej. Men en spiller tjener da selvfølgelig meget mere end en træner.

Jeg er stadig meget skuffet over Frank. At kalde det had er latterligt, vi elsker ham jo, og netop derfor (!) er skuffelsen så stor.

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Synes ikke kun, at Frank gik efter ussel mammon. Han havde været i den samme klub i mere end 15 år og ville gerne have nogle nye indtryk. Hvis han gør sig forhåbninger om at blive træner en dag, er det vel også værdifuldt at samle erfaringer fra andre klubber. Og nu er han så blevet en erfaring rigere med at opleve en nedrykning ;-)

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Young Wolf skrev:
Dennis skrev:
Forstår ikke der skal være dette had til frank. Manden skulle, efter hvad jeg har hørt, gå 60 % ned i løn, og hvis der var nogle herinde der fik den besked på en arbejdsplads de havde været på i 10-15 år, ville de sgu også rynke på øjenbrynene.

Og jeg synes heller ikke det var klubbens fejl. Vi er i et mindre økonomisk uvejr, ligesom resten at fodbolddanmark. Så det var en nødvendigehed med lønnedgangen. Hvilket højest sandsynligt også koster os thygesen.

Fred være med det, jeg syntes bare folk skulle se mere objektivt på det. Jeg har ingen problemer med at han vender tilbage i en eller anden træner funktion en dag.
Jeg forstår nu heller ikke hadet til manden, men for nu at være fair, så gik han jo tilsyneladende også 50% ned i løn for at komme til at spille i Randers (og nu 66%)

Jeg er dog glad for at vi ikke forlængede med ham - han var for meget skadet på det seneste, og hvis det alligevel er Sly der primært skal spille på top, så er det fint han kom videre. Han har vel også kn spillet 2,5 kamp eller noget i foråret?

Besvar