Selvom det selvf. godt kan være en overfortolkning af en journalist! men mon ikke der er noget om det? hmmm
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... t.html?rss
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 562889.eceVærst går det ud over Frank Kristensen. Angriberen står til at miste 500.000 kr. det næste år. Ja, du læste rigtigt – en halv million.
Det betyder dog ikke, at der er behov for at indspille en støtte-sang af den grund. Farlige Franks årsløn vil stadig bejle til at være den bedste i 1. division – omkring en million årligt. Men det er tankevækkende, at Frank Kristensen indtil nytår spillede på en kontrakt til cirka tre mio. kr. årligt i FC Midtjylland, men han afviste ulvenes kontraktudspil, fordi den trænerkontrakt på akademiet, han blev stillet i udsigt efter karrierestop, ikke gav nok.
Ravnen skrev:Nå, så mister han alligevel den gode løn.. Er det ikke nye oplysninger, at det var trænerkontrakten efter spiller karrrieren var slut, som ikke var god nok?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 562889.ece
Bare lige for at slå det fast: Man kan mene om EB hvad man vil (og jeg er heller ikke fan), men det er altså det mest troværdige medie, når det kommer til FCM. Vi kan roligt regne med oplysningerne.bobthebuilder_dk skrev:Jo det er helt sikkert nyt.. Men nu er det jo også EB så jeg ved nu ikke...men jeg bliver da lidt forarvet hvis det passer(alt efter hvad udspillet har været?)
Så ville jeg miste den smule respekt jeg har tilbage for ham. Han skal bare bare passe den kontrakt han selv har lavet uden nogen form for brok. Hvis han har noget at give vores angribere så var det nok sket da han var i klubben. Jeg tror ikke han stille støvlerne han har for få måneder siden bevist over for alle hvor meget penge betyder for ham.Noe skrev:Jeg synes det her er ved at udvikle sig i en meget sørgelig retning. Det her er ikke den afslutning, FF har fortjent. Håber han ser virkeligheden i øjnene, stiller støvlerne på hylden, og vender tilbage til FCM som angrebstræner. Vi har brug for ham
Forstår ikke der skal være dette had til frank. Manden skulle, efter hvad jeg har hørt, gå 60 % ned i løn, og hvis der var nogle herinde der fik den besked på en arbejdsplads de havde været på i 10-15 år, ville de sgu også rynke på øjenbrynene.Dennis skrev:Så ville jeg miste den smule respekt jeg har tilbage for ham. Han skal bare bare passe den kontrakt han selv har lavet uden nogen form for brok. Hvis han har noget at give vores angribere så var det nok sket da han var i klubben. Jeg tror ikke han stille støvlerne han har for få måneder siden bevist over for alle hvor meget penge betyder for ham.Noe skrev:Jeg synes det her er ved at udvikle sig i en meget sørgelig retning. Det her er ikke den afslutning, FF har fortjent. Håber han ser virkeligheden i øjnene, stiller støvlerne på hylden, og vender tilbage til FCM som angrebstræner. Vi har brug for ham
Jeg forstår nu heller ikke hadet til manden, men for nu at være fair, så gik han jo tilsyneladende også 50% ned i løn for at komme til at spille i Randers (og nu 66%)Young Wolf skrev:Forstår ikke der skal være dette had til frank. Manden skulle, efter hvad jeg har hørt, gå 60 % ned i løn, og hvis der var nogle herinde der fik den besked på en arbejdsplads de havde været på i 10-15 år, ville de sgu også rynke på øjenbrynene.Dennis skrev:Så ville jeg miste den smule respekt jeg har tilbage for ham. Han skal bare bare passe den kontrakt han selv har lavet uden nogen form for brok. Hvis han har noget at give vores angribere så var det nok sket da han var i klubben. Jeg tror ikke han stille støvlerne han har for få måneder siden bevist over for alle hvor meget penge betyder for ham.Noe skrev:Jeg synes det her er ved at udvikle sig i en meget sørgelig retning. Det her er ikke den afslutning, FF har fortjent. Håber han ser virkeligheden i øjnene, stiller støvlerne på hylden, og vender tilbage til FCM som angrebstræner. Vi har brug for ham
Og jeg synes heller ikke det var klubbens fejl. Vi er i et mindre økonomisk uvejr, ligesom resten at fodbolddanmark. Så det var en nødvendigehed med lønnedgangen. Hvilket højest sandsynligt også koster os thygesen.
Fred være med det, jeg syntes bare folk skulle se mere objektivt på det. Jeg har ingen problemer med at han vender tilbage i en eller anden træner funktion en dag.