Det kan vist heller ikke lade sig gøre.Lund7400 skrev:jeg er dog ikke i tvivl om at OB tager sejren, Randers ligeså og Lyngby henter minimum uafgjort
Nedrykningskampen 2011
Re: Nedrykningskampen 2011
Det er vist det man kalder en blamage, at irettesætte andre - for at lave omtrent samme fejl selvAcebone skrev:Det kan vist heller ikke lade sig gøre.Lund7400 skrev:jeg er dog ikke i tvivl om at OB tager sejren, Randers ligeså og Lyngby henter minimum uafgjort
FCK sejr menes der!
Underholdende afslutning på "Nedrykningskampen". Aab reddet i 89 minut af Tim Janssen, egentlig havde de fortjent at ryge ned, men at det er Randers som må ned, er der nu en slags retfærdighed over 
-
Hvasser
Rimelig anti-klimax når man havde siddet og håbet på at Aab var rykket ned. - Samtidig reddede Viborg sig også i 1. Division. Øv øv.
Gad vide hvad det kommer til at betyde for Frank... Kunne man forestille sig at han blev fritstillet for at spare lønnen? - Randers er ihvertfald den største taber i den her Superliga-sæson. Sælger sin stjerneangriber og investerer i for mange middelmådige spillere.
Man må sige at 1. Division bliver en jydekamp i næste sæson!
Gad vide hvad det kommer til at betyde for Frank... Kunne man forestille sig at han blev fritstillet for at spare lønnen? - Randers er ihvertfald den største taber i den her Superliga-sæson. Sælger sin stjerneangriber og investerer i for mange middelmådige spillere.
Man må sige at 1. Division bliver en jydekamp i næste sæson!
Randers mener ikke de skal rykke ned: http://www.bold.dk/nyt/Randers-vil-over ... rivebordet
Så burde vi vel også tilkendes 3-0 sejre i de to kampe, men Randers lukrerer nok på at DBU i så fald, kun tager points fra Lyngby, ellers ville vi jo rykke forbi både Brøndby og OB (på målscore)
Det ville være en KÆMPE overraskelse hvis DBU gjorde det..- Jeg har opfordret DBU til at få den sag afsluttet flere gange. Det er synd for alle, at det først skal afgøres her efter sæsonen, siger Jakob Nielsen ifølge Jyske Vestkysten.
- Jeg er da glad for, vi ikke tabte til Esbjerg, for så endte vi som nummer 11, siger Jacob Nielsen, da nummer 11 kan ende i Superligaen i tilfælde af en pointstraf til Lyngby.
- Det her virker som et sidste desperat håb, men det er det ikke. Jeg står og snakker til jer, som var vi et 1. divisionshold, siger Jacob Nielsen.
Så burde vi vel også tilkendes 3-0 sejre i de to kampe, men Randers lukrerer nok på at DBU i så fald, kun tager points fra Lyngby, ellers ville vi jo rykke forbi både Brøndby og OB (på målscore)
Det kan godt være vi får bedre målscore en ob men vi vil have færre point så vi vil kun kunne få en 3. plads
Ja det vil være en kæmpe overraskelse hvis DBU gjorde det. Uanset om der er noget om de ikke godkendte kontrakter osv. og at reglerne så er, at det skal ændres med point straf. Så tror jeg simpelthen ikke, DBU tør ændre på pointene i superligaen, uanset om det så var det rigtige at gøre ud fra reglerne. DBU deler højest nogle bøder ud og derved lukker sagen, efter min bedste overbevisning.Ravnen skrev:Randers mener ikke de skal rykke ned: http://www.bold.dk/nyt/Randers-vil-over ... rivebordet
Det ville være en KÆMPE overraskelse hvis DBU gjorde det..- Jeg har opfordret DBU til at få den sag afsluttet flere gange. Det er synd for alle, at det først skal afgøres her efter sæsonen, siger Jakob Nielsen ifølge Jyske Vestkysten.
- Jeg er da glad for, vi ikke tabte til Esbjerg, for så endte vi som nummer 11, siger Jacob Nielsen, da nummer 11 kan ende i Superligaen i tilfælde af en pointstraf til Lyngby.
- Det her virker som et sidste desperat håb, men det er det ikke. Jeg står og snakker til jer, som var vi et 1. divisionshold, siger Jacob Nielsen.
Der er DBU simpelthen for vattet, til at lave et så drastisk indhug i superligaen.