FCN-FCM (Pokalfinale)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Persian_Wolf
Geografisk sted: Esbjerg

Re: FCN-FCM (Pokalfinale)

Indlæg af Persian_Wolf »

Nu har KBN været omkring FCM i en del år - tænk før skiftet til hollandsk fodbold.

Hvis du tjekker arkivet fra det gamle ulvegraven, kan du se flere af mine meget gamle indlæg, hvor jeg stiller mig MEGET uforstående overfor hvordan KBN kan stå og smile som en klovn til en journalist efter et pinefuldt nederlag. Jeg har kritiseret hans indstilling i lang tid, og ikke i denne sæson.

God stil!
Cortez skrev:
Persian_Wolf skrev:Nu har jeg ikke fulgt særligt meget med i ligaen og pokalen grundet tvpakke.-

Jeg skal nok blive haglet ned for det.
Hvorfor tror du det? Måske pga. af din første sætning?

Men fair nok at du lige vil skyde på en mand, du så åbenbart ikke rigtigt har set spille hele sæsonen. God stil!

/Cortez

Woop Woop!

2294

Indlæg af 2294 »

Bobar skrev: Vi mangler lidt kvalitet rent bredde mæssigt - at smide fagerberg ind som "forstærkning" er jo lidt en joke..
Ja som der blev sagt på tv: Jeg har egentlig ikke noget mod svenskere, jeg syntes bare ikke han er god nok...
Her skulle der stå noget klogt...

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

2294 skrev:
Bobar skrev: Vi mangler lidt kvalitet rent bredde mæssigt - at smide fagerberg ind som "forstærkning" er jo lidt en joke..
Ja som der blev sagt på tv: Jeg har egentlig ikke noget mod svenskere, jeg syntes bare ikke han er god nok...
Men det gjorde ørgaard åbentbart, 10 mill kr. vi andre må kunne gå for 3-4 mill kr. :lol:

erland

Indlæg af erland »

Til FCMReal

Ta' en pause og spar os for din morsomheder.

Lige nu er vi mnnge der rigtig skuffet, at tabe for 7x (inkl IFS tiden) og så til FCN, er ikke just noget den får smilet frem.

Det er fint med kritiske røster, men nogen gang er tavshed at foretrække, og lige nu tror jeg ikke der er nogen der orker at bruge krafter på at diskutere hvem der skal ha' skylden og hvorfor. det ændre ike noget.

tak for stemningen i parken - den vandt vi da!

SUK!

erland

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Som Kristian Bak siger: "det er lige ved og næsten. Det er FCM i en nøddeskal". Præcis samme holdnning har jeg (og har altid haft) vi kommer bare aldrig videre. Der er evigt og altid lige ved og næsten - og det er understreget igen igen gen igen i aften ved endnu en pokalfiasko. Jeg er ved at være træt af det!!!!
Hvornår er det vores tur til at vise bare en anelse proffesionalisme???!!!!

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Pinligt.
Utroligt at man bliver ved med at bruge penge på det lort.

Kunne sagtens forestille mig at det hele kommer til at ramle de sidste par kampe.
Nå, men lad os håbe at spillerne vil ind og bevise at de rent faktisk kan lave resultater, og så hive den bronze hjem!
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja nu må de tage sig sammen, vi skal have et eller andet at fejre på sidste spilledag :roll:

Bobar

Indlæg af Bobar »

MrWolf skrev:
Sivebæk er jeg også usikker på i forhold til om han nogensinde bliver den gode back. Men i forhold til idag kunne Sivebæk have givet noget gennembrudskraft i højresiden, hvilket vi manglede og jeg synes ikke, at de kom med noget i højresiden, som vi skulle have været nervøse for. Derfor kunne Sivebæk måske have givet et overtag i højresiden. Men det er let at være bagklog...

Din bemærkning om "penge eller ej" synes jeg er lidt umoden, hvilket du sikkert gerne giver mig ret i for det er jo netop et pengespørgsmål og sandheden er at FCM eller andre klubber for den sags skyld ikke har særlig mange af dem. Og selv om fodbolden nok er den eneste branche overhovedet hvor "investorer" vil blive ved med at kaste penge ind foretagenet så bør FCM alligevel forsøge at balancere udgifter med indtægter. Kan vi ikke blive enige om det?

Ja MrWolf - enig i det med pengene - klart at det er et pengespørgsmål og ved godt der ikke kommer flere 20 millioner indkøb lige nu - og også et form for frustrationskommentar fra min side af.
Ang. Sivebæk, så burde man måske indse at han ikke skal omskoles til back, men tvært imod skal smides på kanten igen, og gerne på bekostning af en Danny Olsen

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Hørte lige med et halt øre igår at Oivedo(staveplade?) har spillet kampe for både fck og fcn i pokalturneringen.

Må han overhovedet det?

Cortez

Indlæg af Cortez »

Dondinho skrev:Hørte lige med et halt øre igår at Oivedo(staveplade?) har spillet kampe for både fck og fcn i pokalturneringen.

Må han overhovedet det?
Undrede faktisk også mig. Men har ikke været i stand til at kaste lys over det endnu.

/Cortez

5666

Indlæg af 5666 »

Dondinho skrev:Hørte lige med et halt øre igår at Oivedo(staveplade?) har spillet kampe for både fck og fcn i pokalturneringen.

Må han overhovedet det?
Det er der vist ingen regler for. Så han vinder som den eneste the double, da han åbenbart også får medalje af fck for at have spillet superliga kampe for dem.

Cortez

Indlæg af Cortez »

http://www.dbu.dk/turneringer_og_result ... B_cup.aspx
§ 9.3 I de afsluttende runder kan en spiller, der har skiftet klub efter den første semifinalekamp, ikke deltage for sin nye klub, hvis han tidligere har deltaget for en anden klub i de afsluttende runder.
Så fik vi det på plads.

/Cortez

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

FCMReal skrev:Enig, hvis vi ser forårsstillingen, så afslører det alt. FCM fik en kanon start i efteråret 2010, hvis det ikke var sket, så kunne FCM være med i nedrykningsdramaet nu
De fleste hold ville få problemer, hvis man slettede deres sejre...

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Hvis vi også taber finalen næste år så er det faktisk en tangering af en rekord efter mine oplysninger.. (7-9-13)

http://da.wikipedia.org/wiki/DBUs_Lands ... for_herrer
!

Casper

Indlæg af Casper »

Kan man ikke gense målene nogen steder?

Besvar