FCN-FCM (Pokalfinale)
FCN-FCM (Pokalfinale)
Hej Alle,
Det lykkedes at få en live stream fra kanal5's hjemmeside..
Hurtigt om 1. halvleg - jeg synes vi sidder tung på det i store dele af halvlegen, men vi formår ikke at lukke helt af nede bag i.
Jeg kunne godt tænke mig at se HULK på banen til 2. halvleg, så vi får noget mere farlighed i vores hjørnespark og frispark ind i feltet. Kasper Hansen har spillet godt, med vi må have rutinen ind. Ellers synes jeg det ser helt fornuftigt ud, og nu må drengene vise at de mener GULDET til heden...
Glæder mig til 2. halvleg..
/Kim
Det lykkedes at få en live stream fra kanal5's hjemmeside..
Hurtigt om 1. halvleg - jeg synes vi sidder tung på det i store dele af halvlegen, men vi formår ikke at lukke helt af nede bag i.
Jeg kunne godt tænke mig at se HULK på banen til 2. halvleg, så vi får noget mere farlighed i vores hjørnespark og frispark ind i feltet. Kasper Hansen har spillet godt, med vi må have rutinen ind. Ellers synes jeg det ser helt fornuftigt ud, og nu må drengene vise at de mener GULDET til heden...
Glæder mig til 2. halvleg..
/Kim
Re: FCN-FCM (Pokalfinale)
Desværrre ser det ud til at vi taber denne finale igen igen.
Jeg forstår ikke helt at vi trækker os ved 2 - 2 ... men den historie kender vi jo.
Måske vi skulle skide den pokal et stykke næste sæson.
Vi mangler lidt kvalitet rent bredde mæssigt - at smide fagerberg ind som "forstærkning" er jo lidt en joke..
Vi er i europa, og det er det der redder vores sæson, men vi mangler altså stadig kynisme, hvilket FCM aldrig i den tid de har eksisteret, har ejet - desværre :/
Jeg forstår ikke helt at vi trækker os ved 2 - 2 ... men den historie kender vi jo.
Måske vi skulle skide den pokal et stykke næste sæson.
Vi mangler lidt kvalitet rent bredde mæssigt - at smide fagerberg ind som "forstærkning" er jo lidt en joke..
Vi er i europa, og det er det der redder vores sæson, men vi mangler altså stadig kynisme, hvilket FCM aldrig i den tid de har eksisteret, har ejet - desværre :/
Hvad sker der for den midtbane... Der er bare ingen opbakning defensiv. Og Danny olsen er da fuldstændig væk på den højrekant. Ak ja endnu en misset pokal. Det må og skal sgu koste nogle hoveder.
Syntes egentligt at vi spiller en god kamp. Kan bare ikke forstå at vi skal være så passive igen igen, i forsvaret og lade FCN spille bolden rundt omkring vores felt, mens vi bare står og kigger på. Det er forsvaret vi taber kampen på i dag, som det efterhånden har været i mange af vores nederlag. Det er bare ikke godt nok og endnu en spildt satsning på pokalen, vi ikke får. Skuffende 
Hold op hvor er jeg bare ubeskrivelig skuffet OG hvor hadder jeg bare Nordsjælland.
Synes vi spiller ok, men de sidste 10 min mistede vi grebet om det og man kunne fornemme det kunne gå galt, og det gjorde det.
Øv øv øv og mere øv.
Synes vi spiller ok, men de sidste 10 min mistede vi grebet om det og man kunne fornemme det kunne gå galt, og det gjorde det.
Øv øv øv og mere øv.
Måske vi for fremtiden skulle lade være med at deltage i pokalen. Det er ikke sjovt mere.
Av.
Av.
Tja, nok på tide vi skifter skoleeleverne ud med voksen personel, vi er ikke gode nok til Europa
Man skal sgu godt nok være masochistisk anlagt for at holde med det her hold.
For ind i helvede da!
/Cortez
For ind i helvede da!
/Cortez
- Persian_Wolf
- Geografisk sted: Esbjerg
Nu har jeg ikke fulgt særligt meget med i ligaen og pokalen grundet tvpakke.-
Og jeg har netop set denne kamp. Hold kæft hvor var det pinligt forsvarsspil ved begge Nordsjællands mål. Jeg troede det var slow motion billeder da jeg så holdets tilbageløb ved begge mål. Er det virkelig tempoet, eller var det lige de to tilfælde? For det var godt nok som at se en serie 5 kamp på en søndag morgen.
KBN lignede en slatten og ligeglad mand ved situationen til 1. mål. Jeg har sgu i mange år stillet spørgsmålstegn ved KBN's indstilling, specielt med det mystiske smil han bære efter smertefulde nederlag.
Jeg skal nok blive haglet ned for det.
Og jeg har netop set denne kamp. Hold kæft hvor var det pinligt forsvarsspil ved begge Nordsjællands mål. Jeg troede det var slow motion billeder da jeg så holdets tilbageløb ved begge mål. Er det virkelig tempoet, eller var det lige de to tilfælde? For det var godt nok som at se en serie 5 kamp på en søndag morgen.
KBN lignede en slatten og ligeglad mand ved situationen til 1. mål. Jeg har sgu i mange år stillet spørgsmålstegn ved KBN's indstilling, specielt med det mystiske smil han bære efter smertefulde nederlag.
Woop Woop!
Hvorfor tror du det? Måske pga. af din første sætning?Persian_Wolf skrev:Nu har jeg ikke fulgt særligt meget med i ligaen og pokalen grundet tvpakke.-
Men fair nok at du lige vil skyde på en mand, du så åbenbart ikke rigtigt har set spille hele sæsonen. God stil!
/Cortez
Hvor er det skuffende!
Okay spil for så vidt, men vi skaber for få chancer og hvor FCN kan sætte nogle rigtig gode udskiftninger ind, har vi en Fagerberg at sende på banen. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor man sætter ham på banen.
En oplagt mulighed havde været at sende KBN i front og MA ind i forsvaret.
Jeg sagde sidste år, at vi ikke fik en mere oplagt mulighed for at få pokalen, men i år havde vi måske endda en endnu større mulighed. Hvor er det ærgeligt at vi sover så meget i forsvaret. De scorer stort set på de chancer, de har. Hvor er det bittert
Ipsa spiller ikke super sikkert og JP har heller ikke sin bedste kamp. Det opvejes til gengæld af Thyge, som man sidder og beder til bliver. Vores venstre side fungerer fint. Julle og Hassan ser ud til at have fundet et samarbejde, der bare bliver bedre, hvilket lover godt for næste sæson. Omvendt så fungerer højresiden ikke så godt og Danny mener jeg ikke har niveauet til holdet. Kasper Hansen synes jeg gør det godt defensivt, men det er tydeligt at han ikke rigtig tør at gå for meget med i overlap. Jeg ved ikke helt om Siv ville have været en bedre løsning for at komme bedre igennem offensivt, men omvendt så havde det måske været mere åben defensivt.
Dommeren skal også have et ord med på vejen. Han havde ikke hans bedste dag og jeg oplevede ham som en smule inkonsekvent til FCNs fordel. Men igen, det så ud som om Thyge bruger hånden til at dirigere bolden i bold til 2-2.
I det store hele spiller vi dog markant bedre end sidste år og kombinationsspillet er sådan set okay. Det kan vi ikke bruge til så super meget lige nu. Der er stadig nogle mangler, der skal forbedres. Eksempelvis en ordentlig angriber.
Fuck hvor jeg skuffet!
Okay spil for så vidt, men vi skaber for få chancer og hvor FCN kan sætte nogle rigtig gode udskiftninger ind, har vi en Fagerberg at sende på banen. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor man sætter ham på banen.
En oplagt mulighed havde været at sende KBN i front og MA ind i forsvaret.
Jeg sagde sidste år, at vi ikke fik en mere oplagt mulighed for at få pokalen, men i år havde vi måske endda en endnu større mulighed. Hvor er det ærgeligt at vi sover så meget i forsvaret. De scorer stort set på de chancer, de har. Hvor er det bittert
Ipsa spiller ikke super sikkert og JP har heller ikke sin bedste kamp. Det opvejes til gengæld af Thyge, som man sidder og beder til bliver. Vores venstre side fungerer fint. Julle og Hassan ser ud til at have fundet et samarbejde, der bare bliver bedre, hvilket lover godt for næste sæson. Omvendt så fungerer højresiden ikke så godt og Danny mener jeg ikke har niveauet til holdet. Kasper Hansen synes jeg gør det godt defensivt, men det er tydeligt at han ikke rigtig tør at gå for meget med i overlap. Jeg ved ikke helt om Siv ville have været en bedre løsning for at komme bedre igennem offensivt, men omvendt så havde det måske været mere åben defensivt.
Dommeren skal også have et ord med på vejen. Han havde ikke hans bedste dag og jeg oplevede ham som en smule inkonsekvent til FCNs fordel. Men igen, det så ud som om Thyge bruger hånden til at dirigere bolden i bold til 2-2.
I det store hele spiller vi dog markant bedre end sidste år og kombinationsspillet er sådan set okay. Det kan vi ikke bruge til så super meget lige nu. Der er stadig nogle mangler, der skal forbedres. Eksempelvis en ordentlig angriber.
Fuck hvor jeg skuffet!
[quote="MrWolf"]Hvor er det skuffende!
. Omvendt så fungerer højresiden ikke så godt og Danny mener jeg ikke har niveauet til holdet. Kasper Hansen synes jeg gør det godt defensivt, men det er tydeligt at han ikke rigtig tør at gå for meget med i overlap. Jeg ved ikke helt om Siv ville have været en bedre løsning for at komme bedre igennem offensivt, men omvendt så havde det måske været mere åben defensivt.
Enig i at danny Olsen ikke har niveauet til holdet. Han har efter min mening ikke udviklet sig specielt de sidste par sæsoner. Spillere som Jonas Borring, Fagerberg og Sivebæk mener jeg desværre heller ikke har niveauet.
men hvad kan vi gøre? DO og JB skal da være dem der går forrest (rutinerede), men viser det stik modsatte. Penge eller ej, så mangler vi altså lidt forstærkning - eller ny energi, som man kalder det.
. Omvendt så fungerer højresiden ikke så godt og Danny mener jeg ikke har niveauet til holdet. Kasper Hansen synes jeg gør det godt defensivt, men det er tydeligt at han ikke rigtig tør at gå for meget med i overlap. Jeg ved ikke helt om Siv ville have været en bedre løsning for at komme bedre igennem offensivt, men omvendt så havde det måske været mere åben defensivt.
Enig i at danny Olsen ikke har niveauet til holdet. Han har efter min mening ikke udviklet sig specielt de sidste par sæsoner. Spillere som Jonas Borring, Fagerberg og Sivebæk mener jeg desværre heller ikke har niveauet.
men hvad kan vi gøre? DO og JB skal da være dem der går forrest (rutinerede), men viser det stik modsatte. Penge eller ej, så mangler vi altså lidt forstærkning - eller ny energi, som man kalder det.
Det du har været vidne til er standarden på holdetPersian_Wolf skrev:Nu har jeg ikke fulgt særligt meget med i ligaen og pokalen grundet tvpakke.-
Bobar skrev:MrWolf skrev:Hvor er det skuffende!
Ja men jeg tror ikke, at du skal sætte op efter mange forstærkninger. Tror/håber vi henter en angriber og det er så det. Men ja Danny kan vi blive enige om ikke har niveauet. Jonas Borring tror jeg også har brug for en frisk start (et andet sted) og Sivebæk er jeg også usikker på i forhold til om han nogensinde bliver den gode back. Men i forhold til idag kunne Sivebæk have givet noget gennembrudskraft i højresiden, hvilket vi manglede og jeg synes ikke, at de kom med noget i højresiden, som vi skulle have været nervøse for. Derfor kunne Sivebæk måske have givet et overtag i højresiden. Men det er let at være bagklog...
Din bemærkning om "penge eller ej" synes jeg er lidt umoden, hvilket du sikkert gerne giver mig ret i for det er jo netop et pengespørgsmål og sandheden er at FCM eller andre klubber for den sags skyld ikke har særlig mange af dem. Og selv om fodbolden nok er den eneste branche overhovedet hvor "investorer" vil blive ved med at kaste penge ind foretagenet så bør FCM alligevel forsøge at balancere udgifter med indtægter. Kan vi ikke blive enige om det?
Enig, hvis vi ser forårsstillingen, så afslører det alt. FCM fik en kanon start i efteråret 2010, hvis det ikke var sket, så kunne FCM være med i nedrykningsdramaet nuSkovmand skrev:Det du har været vidne til er standarden på holdetPersian_Wolf skrev:Nu har jeg ikke fulgt særligt meget med i ligaen og pokalen grundet tvpakke.-