Til de nysgerrige!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
HrSild

Til de nysgerrige!

Indlæg af HrSild »

Så er der blevet lavet en rigtig, rigtig fin tifos til på søndag!! Den er 15x30 meter og forestiller vores pokalhistorie. Der har allerede været adskillige medier omkring og tage billeder. F.eks. både folkebladet, tv midtvest og kanal 6!

det bliver zejt

HrSild

Re: Til de nysgerrige!

Indlæg af HrSild »

Tak til Bager for oplysningerne til alle os nysgerrige!

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Uuuuuh Kanon fedt!!!!
FC Midtjylland

Brugeravatar
EvilF

Indlæg af EvilF »

I kan godt glæde jer! Jeg har fået fat i et af billederne af den kommende tifo - altså, den der viser hele jeres pokalhistorie.

Billedet er ikke det bedste, men om et par timer er CNN klar med deres historie - de har helt sikkert bedre billeder!

Billede
Vestegnen

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

EvilF skrev:I kan godt glæde jer! Jeg har fået fat i et af billederne af den kommende tifo - altså, den der viser hele jeres pokalhistorie.
Jeg tror godt, du kan regne med, at tifoen er lidt selvironisk i forvejen. Vi er jo godt klar over, at vi har tabt de andre gange. :)

Mon ikke tifoen handler om at få lagt de resultater i glemmebogen og så gøre noget ved det denne gang? Jeg tror det.

ArneR

Indlæg af ArneR »

EvilF skrev:I kan godt glæde jer! Jeg har fået fat i et af billederne af den kommende tifo - altså, den der viser hele jeres pokalhistorie.

Billedet er ikke det bedste, men om et par timer er CNN klar med deres historie - de har helt sikkert bedre billeder!
Fantastisk, så skulle vi også opleve en Brøndby fan med humor.

Nå nå, men god vind til Brøndby i kampen om 3. 4. pladsen, pokalen, den snupper vi forhåbentlig.

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Billede
http://www.youtube.com/watch?v=Es3126zJoOU

Jens Mikkelsen

Indlæg af Jens Mikkelsen »

Jacob skrev:

Billede
http://www.youtube.com/watch?v=Es3126zJoOU
http://youtu.be/QkyfcNDQhvg

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Haha, Var det Varde? :mrgreen:

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Ravnen skrev:
Haha, Var det Varde? :mrgreen:
Jep, varde varde varde varde!!!! Slog Brøndby ud :D:D:D:D
FC Midtjylland

Brugeravatar
EvilF

Indlæg af EvilF »

Nu kan I jo glæde jer til jeres næste pokalfinale-tifo; nu er der jo en del mere indhold at smide på!
Vestegnen

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

EvilF skrev:Nu kan I jo glæde jer til jeres næste pokalfinale-tifo; nu er der jo en del mere indhold at smide på!
Tror glæden skal skiftes ud med frygt eller ligegyldighed, for vi kan jo alligevel ikke vinde den pokal :roll: Men ja der kan fyldes mere på den tifo :)

silketurbomis

Indlæg af silketurbomis »

Har sgu ikke en skid respekt for en Bundby-hooligan der opretter profil på andre klubbers fora, og kun tør sætte et profilbillede på hvor... øøøh han????.. er maskeret..

Besvar