Først og fremmest: Jeg er 100% ligeglad med den her kamp, blot vi vinder på søndag!
Så er det sagt.
Vi starter godt og kommer fortjent foran. Så falder Grønkjær over sig selv, og pludselig er vi bagud, det er hvad der kan ske. Men jeg synes at vi kæmper godt, og vi kommer da også tilbage på 3-2 og er med i kampen, det er flot når man har skiftet så meget ud fra en kamp til en anden. Deres 5-2 mål er en skandale, ufatteligt at hverken dommeren eller linievogteren ser hvordan bolden bliver slået ud af hænderne på Lössl!!
Men hul i det, på søndag kan en sejr gøre alt godt
Treco skrev:Er skuffet over vi stiller med et B-hold til at begynde med og hvis vi så ikke vinder den Pokalfinale så har vi jo for andet år i træk spillet dybt fallit ved at satse alt på et bræt.
Helt uenig.
Pokalen er langt vigtigere end hvorvidt vi bliver nr 2 eller 4. Glen gjorde det helt rigtige ved at stille med B-kæden - det ville være tåbeligt at vende den fordel vi havde ift FCN til en ulempe, ved at spille med stærkeste i dag.
Dejligt at se Albrechtsen og Salami tilbage. Ærgerligt at Hvilsom ikke har koldblodigheden til at score til 2-1.
Frygter bare at der sker det samme som sidste år hvor spillerne nærmest var lammet igennem hele kamp (sandsynligvis grundet dens betydning) og endte med at tabe hele sæson. Jeg er helt med på at målet var europæisk og at det er indfriet men hvis vi ender på en 4. plads og endnu en tabt finale så vil jeg da stille et stort spørgsmål om det er tilfredsstillende.
Og helt generelt vil jeg i år hellere blive nummer 2 end 4 og vinder af pokalen.
Treco skrev: Jeg er helt med på at målet var europæisk og at det er indfriet men hvis vi ender på en 4. plads og endnu en tabt finale så vil jeg da stille et stort spørgsmål om det er tilfredsstillende.
Hvis du har forventning om mere end en fjerdeplads og pokalfinale, tror jeg ikke FCM er det rigtige hold at holde med. FCK, OB og BIF er på papiret meget langt foran os endnu.
Treco skrev:Og helt generelt vil jeg i år hellere blive nummer 2 end 4 og vinder af pokalen.
Og det skal du have lov til. Men jeg tror du undervurderer, hvor meget det piner folk i og omkring klubben, at vi mangler den titel. Den ambition overskygger bare alt lige nu. Lad os håbe det ikke går i hårknude søndag..
Denne her kamp var ikke verdens vigtigste taget situationen i betragtning så fair nok vi stiller med et B-hold og hele 9 ændringer siden kampen i søndags. Vi har nået Europa hvilket er virkeligt flot med sådan et hold som vi har. Her tænker jeg primært på de unge spillere vi har der kan have ups and downs.
Jeg er egentlig lidt ligeglad med om vi tabte i Parken eller ej idag. Self en sejr ville være fantastisk, især efter resultatet i Odense, men jeg kan sagtens leve med et nederlag.
En regulær afklapsning blev det jo ikke til.
Jeg syntes ikke vi skal være skuffet over drengenes præstation, når FCK´s spil køre optimalt ( i næsten hele 2. halveg) er der ingen hold i suppen der kan være med ikke engang vores egne drenge, endnu.
Vi er trods alt stadig det eneste hold, som rent faktisk HAR slået FCK i denne sæson
Jeg tror der kommer andre FCK-boller på suppen næste sæson. De vil være favoritter igen, men ny træner og udskiftninger i truppen, det kommer til at betyde noget. Desuden er der stadig en økonomisk situation som de ikke selv har kontrol over.
Med lidt held vinder vi pokalen i år, og mesterskabet næste år
Rutineret er ikke ligefrem et ord jeg ville bruge på ob. Hvis fcm havde vundet i aften, så havde ob kun været foran med 2 point, og efter ob's seneste kampe, så tror jeg ikke de havde kørt den hjem + deres møde med fck.
Kan godt være det ikke var nogen decideret afklapsning i aften, men dette kan man da også kun takke Løssl for! 3 måls nederlag læner sig gevaldigt op af en afklapsning
Jeg vil sige, efter OBs 3-3 mod Horsens, så kan der godt ske en del i de to sidste runder. Men der skal et mirakel til hvis vi skal have sølv, men sådan noget er jo sket før
Pokalfinalen er SÅ meget vigtigere at vinde end evt blive nr 3..
Det skyldes simpelthen at hvis vi vinder den så er der kun én kamp før vi er i Gruppespil
Bliver vi nr 3-4 så bliver det straks lidt mere snørklet
Det er altså 4. og sidste kvalrunde Pokalfinalevinderen kommer ind i http://www.haslund.info/ecup/rang/rang0711.asp. Dermed kun 2 kampe fra gruppespil... 3. (4.) pladsen giver adgang fra 3. kvalrunde (2 ude/hjemmekampe) og 4. (5.) pladsen kommer i 2. kvalrunde (3 ude/hjemmekampe til gruppespil). Tallet parantes gælder, hvis FCM forhåbentlig vinder Pokalen ...
Ulv865
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"