TIFO og Sang for FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

TIFO og Sang for FCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Hej Drenge. Der var debat i FCM-FCK tråden om dette. Ville følge lidt op om det, i denne tråd.

Bak har udtalt førhen der gerne må komme mere aktivitet hos fansene, og nu har FCM valgt selv at betale TIFO.

Mit spørgsmål er så, kan vi få det op at stå igen?
Jeg ved ikke hvem man skal henvende sig til, hvis man gerne vil give en ekstra hånd med, til at få lavet noget flot TIFO. Jeg er klar på det, synes ikke det skal være sådan, i en flot klub som FCM, at bestyrelsen mm. selv skal bruge tid på at arrangere TIFO, så må man lige spænde ballerne sammen (eller hvordan udtrykket nu lyder ;) )

Hvordan kan jeg melde mig til? - Og hvem er ellers frisk? :)
FC Midtjylland

Brugeravatar
LuffenDK

Re: TIFO og Sang for FCM

Indlæg af LuffenDK »

Taget fra FCK tråden
Det er ikke FCM der køber tifoen til FCK kampen.

FCM har fundet nogle gennem deres samarbejdskubber som vil bruge lidt tid på, at hjælpe med at få tifoen afviklet. Ja de får en billet og en øl for det.
Den eneste forskel der er denne gang er at FCM har skrevet det på deres hjemmeside, før i tiden da vi havde de store rullebanner og andre store tifoer, fik dem der hjalp på dagen et adgangskort til stadion, til den ene kamp hvor de hjalp.

Det er BW tifo gruppe som har lavet tifoen til kampen henover vinterpausen.

Grunden til dette initiativ er at der mangler frivillige i BW som har lyst til at give en hånd med i tifo gruppen.

Jeg vil kalde det en nødløsning til denne kamp.

Fyhn
Man kan finde info her
http://www.black-wolves.com/udvalg/tifo-gruppen.html
Hvis det stadig er det der er gælende.
Så vidt vides er der folk i UBM der flere gange har tilbudt hjælp men er blevet afvist eller hvad der nu er sket, må andre svare på.
In Bak we trust

FCM Thomsen

Indlæg af FCM Thomsen »

AlwaysFCM skrev:Hej Drenge. Der var debat i FCM-FCK tråden om dette. Ville følge lidt op om det, i denne tråd.

Bak har udtalt førhen der gerne må komme mere aktivitet hos fansene, og nu har FCM valgt selv at betale TIFO.

Mit spørgsmål er så, kan vi få det op at stå igen?
Jeg ved ikke hvem man skal henvende sig til, hvis man gerne vil give en ekstra hånd med, til at få lavet noget flot TIFO. Jeg er klar på det, synes ikke det skal være sådan, i en flot klub som FCM, at bestyrelsen mm. selv skal bruge tid på at arrangere TIFO, så må man lige spænde ballerne sammen (eller hvordan udtrykket nu lyder ;) )

Hvordan kan jeg melde mig til? - Og hvem er ellers frisk? :)
Nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvor der står at vi har købt/betalt os til en tifo, for så har det arbejde vi har lavet i tifo gruppen hen over vinterpausen været forgæves, og der er blevet lavet en del tør jeg godt sige. Det eneste jeg har læst, var at man manglede folk til at hjælpe med at udføre tifoen, når spillerne løber på banen, altså til evt. at løbe ned af tribunen med banner eller til at flage, der står INTET om at vi har købt os til en tifo...

PS. du er da velkommen til at komme og tage del i arbejde med tifoerne, tjek tifo udvalget på hjemmesiden og ring eller sms til nummeret derinde og sig at du gerne vil hjælpe, og så er det jo bare at møde op, der bliver hver uge udsendt en sms fra tifo der fortæller hvornår der næste gang er tifo, hvor det er henne og hva klok det er, det eneste det kræver for at få sådan en sms, er at man har kontaktet tifo udvalget og sagt at man er interesseret..

Håber at se en masse næste gang :-)

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

FCM Thomsen skrev: Nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvor der står at vi har købt/betalt os til en tifo, for så har det arbejde vi har lavet i tifo gruppen hen over vinterpausen været forgæves, og der er blevet lavet en del tør jeg godt sige. Det eneste jeg har læst, var at man manglede folk til at hjælpe med at udføre tifoen, når spillerne løber på banen, altså til evt. at løbe ned af tribunen med banner eller til at flage, der står INTET om at vi har købt os til en tifo...
Okay, du må undskylde - jeg har haft misforstået noget af samtalen under tråden "FCM-FCK".
FCM Thomsen skrev:PS. du er da velkommen til at komme og tage del i arbejde med tifoerne, tjek tifo udvalget på hjemmesiden og ring eller sms til nummeret derinde og sig at du gerne vil hjælpe, og så er det jo bare at møde op, der bliver hver uge udsendt en sms fra tifo der fortæller hvornår der næste gang er tifo, hvor det er henne og hva klok det er, det eneste det kræver for at få sådan en sms, er at man har kontaktet tifo udvalget og sagt at man er interesseret..

Håber at se en masse næste gang :-)
Kanon, det lyder godt. Tak for hjælpen :)
FC Midtjylland

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

er der en som har alle FCMs sange nedskrevet?

Skal bruge dem til lidt provokation på min skole: Silkeborg Gymnasium , eller lad os kalde det reklame :D
FC Midtjylland

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Det kan i alt fald lade sig gøre at finde nogen af sangene på fcm's egen hjemmeside http://www.fcm.dk/index.php?ID=209&nyhe ... laes_nyhed

Ud over det så vil jeg bare sige at jeg var til stede på arenaen i dag og var noget overrasket over at man i store perioder bedre kunne høre FCK'erne nede i den anden ende af stadion end man kunne høre vores egne..

Og da det var meningen at man skulle synge "black flag flying high" sang jeg ikke med da jeg ikke har været på stadion særlig mange gange (og jeg ved godt at det er for dårligt..!) og jeg havde særdeles svært ved at høre andre synge..

(til info kan siges at jeg stod ret langt ude til venstre på nordea..)

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

DenStolteJyde skrev:Det kan i alt fald lade sig gøre at finde nogen af sangene på fcm's egen hjemmeside http://www.fcm.dk/index.php?ID=209&nyhe ... laes_nyhed

Ud over det så vil jeg bare sige at jeg var til stede på arenaen i dag og var noget overrasket over at man i store perioder bedre kunne høre FCK'erne nede i den anden ende af stadion end man kunne høre vores egne..

Og da det var meningen at man skulle synge "black flag flying high" sang jeg ikke med da jeg ikke har været på stadion særlig mange gange (og jeg ved godt at det er for dårligt..!) og jeg havde særdeles svært ved at høre andre synge..

(til info kan siges at jeg stod ret langt ude til venstre på nordea..)
Jeg stod midt på og sang black flag flying high, og der var det altså rimelig højt i forhold til hvad det plejer syntes jeg :)

Og til det med at man bedre kunne høre fck'erne, skal man nok sidde midt på faxe kondi for at virkelig kunne vurdere det, for der bliver jo sunget ud over banen og ikke ud til siderne :) Jeg ved med mig selv at jeg gav 110 % i sangene, og jeg syntes sgu at der var mega god stemning langt hen ad vejen :D

100x

Indlæg af 100x »

Jeg sidder midt på Faxe og kan konstatere at hvis de ville kunne fck fansene dominere stadion lydmæssigt, lidt pinligt da vores spillere blev råbt op at deres råb "luder" overdøvede spillerens efternavn fuldstændigt.

En anden ting er at Black flag flying high fungerer bare ikke, kan godt være det lyder fantastisk ovre ved jer men midt på banen kan man ikke høre hvad i synger.

Dette er ment som en oplysning, og ikke en opfordring til de sædvanlige "hvad kan du selv gøre" kommentarer.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Som jeg ser det, er der ikke andet for end at klø på. Det tager tid at opbygge noget godt. FCK har alt andet lige en noget bedre forudsætning for at sætte dagsordenen på tribunerne, og det har jeg det okay med.

Jeg sang og klappede og var egentlig fint tilfreds med stemningen på Nordea. Hvis der er nogen, der sidder med en genial idé, så skal de endelig ikke holde den tilbage, men ellers synes jeg, vi er på vej.

Flagene var gode!

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Det er en grund til det Black Flag Flying High er på storskærmen, så ALLE på stadion kan synge med, så jeg kan ikke rigtig se der er nogen undskyldning for ikke at synge med.

Kuhn han opfordrede os, fans, under hans warmup-tale at lave nogle sange til vores sponsorere mv. der sidder på langsiden.

Er det helt urealistisk at lave nogle "sanghæfter" og stille en 10 frivillige ved de forskellige indgange op til kampstart ved Faxe, Falk Lauritsen og Handelsbanken-tribunerne, så har vi da gjort vores for at få en god stemning på hele stadion.

Jeg vil gerne være en af dem der deler dem ud, jeg er egentlig også frisk på at hjælpe med udarbejdelsen af sanghæfterne.
!

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

pedersen7500 skrev:Det er en grund til det Black Flag Flying High er på storskærmen, så ALLE på stadion kan synge med, så jeg kan ikke rigtig se der er nogen undskyldning for ikke at synge med.

Kuhn han opfordrede os, fans, under hans warmup-tale at lave nogle sange til vores sponsorere mv. der sidder på langsiden.

Er det helt urealistisk at lave nogle "sanghæfter" og stille en 10 frivillige ved de forskellige indgange op til kampstart ved Faxe, Falk Lauritsen og Handelsbanken-tribunerne, så har vi da gjort vores for at få en god stemning på hele stadion.

Jeg vil gerne være en af dem der deler dem ud, jeg er egentlig også frisk på at hjælpe med udarbejdelsen af sanghæfterne.
Hvis det bliver til noget, så er jeg frisk, både på udarbejdelsen og uddeling af hæfterne. Jeg synes stemningen på Nordea er god, kunne bare være fedt hvis hele nordea ville synge, frem for kun os bag målet og opefter.

En ting, der irriterer mig grænseløst, er folkene der sidder i skyboksen. De kommer ikke engang ud til kampstart, og hold da fast de var svære at få til at rejse sig op i slutningen af kampen.
FC Midtjylland

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

AlwaysFCM skrev:Hvis det bliver til noget, så er jeg frisk, både på udarbejdelsen og uddeling af hæfterne. Jeg synes stemningen på Nordea er god, kunne bare være fedt hvis hele nordea ville synge, frem for kun os bag målet og opefter.
Det har vel altid været et problem, at det kun er dem der synger og klapper, det kunne være så fedt hvis hele nordea sang med og hoppede!!
Og jeg synes at hvis du ikke gider synge med eller hoppe så skal man købe billet til familie tribunen i stedet for!
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Midtgaard

Indlæg af Midtgaard »

Jeg tror desværre at det er et problem at få sponsorer og størstedelen af faxe til at synge, for de gange jeg har prøvet at sidde på faxe har jeg følt mig som en spasser hvis jeg begyndte at synge.
Men hvis det kommer til at vi skal dele sange ud, stiller jeg gerne op og hjælper til. Jeg stiller også gerne op til at stå med flag under indløb! :D

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Midtgaard skrev:Jeg tror desværre at det er et problem at få sponsorer og størstedelen af faxe til at synge, for de gange jeg har prøvet at sidde på faxe har jeg følt mig som en spasser hvis jeg begyndte at synge.
Men hvis det kommer til at vi skal dele sange ud, stiller jeg gerne op og hjælper til. Jeg stiller også gerne op til at stå med flag under indløb! :D
Ang. det med flag under indløb, så kan jeg kun anbefale dig at kontakte Tifo gruppen. De vil helt sikkert tage imod din hjælp med kyshånd:)
!

Midtgaard

Indlæg af Midtgaard »

Det har jeg skam også tænkt mig, når jeg kan få lov at blive medlem af BW :D

Besvar