Handler denne tråd ikke om Transferrygter. Den handler efterhånden mere om spillerønsker og kvaliteterne af de spillere vi allerede har... altså 2 helt nye tråde. Rygter har der været få af, men kan vi ikke få dem i den tråd her, hvor de hører hjemme.
Transferrygter angående FCM.
Re: Transferrygter angående FCM.
Hej
Handler denne tråd ikke om Transferrygter. Den handler efterhånden mere om spillerønsker og kvaliteterne af de spillere vi allerede har... altså 2 helt nye tråde. Rygter har der været få af, men kan vi ikke få dem i den tråd her, hvor de hører hjemme.
Mener jude har gjort det rigtig godt i fredericia, med masser af spilletid. Så ham og sly kunne da godt være en løsning.
Hellere det end man henter lekic, det gider jeg virkelig ikke!
Hellere det end man henter lekic, det gider jeg virkelig ikke!
FC Midtjylland
http://www.bold.dk/nyt/Soeren-Larsen-sp ... -Feyenoord
Så er Søren Larsen vel os væk .. Men har vel os være meget urealistisk ..
Så er Søren Larsen vel os væk .. Men har vel os være meget urealistisk ..
-
JensMikkelsen
Fetai og Duncan er heldigvis også ved at være væk!!
Ja, duncan på vej til aab, ikke?JensMikkelsen skrev:Fetai og Duncan er heldigvis også ved at være væk!!
FC Midtjylland
-
Hvasser
- bobthebuilder_dk
Træningskamp FCM - Randers mandag d. 31. januar kl. 13.30
Har vi en scout derude nu her?? via mobilupdate?
Der er vel ikke nogen aktuel forhandling igang ( her på falderebet ) set fra vores side hvis Ørgaard er ude og se bold der? ja med mindre han sidder med mobilen for øret hele tiden!
Har vi en scout derude nu her?? via mobilupdate?
Der er vel ikke nogen aktuel forhandling igang ( her på falderebet ) set fra vores side hvis Ørgaard er ude og se bold der? ja med mindre han sidder med mobilen for øret hele tiden!
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
nej nej nej nej nej for helved hold nu op!!! ikke frank OG thyge. det går fandme ikke!
FC Midtjylland
Vi vidste det jo godt.. Frataget anfører bindet og med signingen af JP i sommers, så har han været fortid længe..
-
JensMikkelsen
Hvis Thyge også snart ryger, så går jeg fandme hjem i seng!!!!!!!!!!!!!!!
- bobthebuilder_dk
ja så håber jeg endnu mere at Ørgaard er ude og se bold nu her i ikast!
arhh, jeg bryder mig ikke om det her. Han er jo en så vigtig brik på holdet, og at se ham i en brøndby trøje - ITS KILLING ME!!!
FC Midtjylland
http://www.bold.dk/nyt/Broendby-faar-naeppe-Thygesen
håber det sandt.
Men et eller andet sted, så hellere thyge smutter nu, og man får en del penge, end at han smutter gratis til sommer, til og med at han skal have tre millioner. medmindre fcm selvfølgelig forlænger yderligere med ham fra sommerferien, for så skal han blive!
håber det sandt.
Men et eller andet sted, så hellere thyge smutter nu, og man får en del penge, end at han smutter gratis til sommer, til og med at han skal have tre millioner. medmindre fcm selvfølgelig forlænger yderligere med ham fra sommerferien, for så skal han blive!
Senest rettet af AlwaysFCM 31. jan 2011, 13:39, rettet i alt 1 gang.
FC Midtjylland
- bobthebuilder_dk
Ja nu må vi se? hvem har ret ? bold.dk eller tipsbladet.dk?
ved næsten ikke hvad jeg håber. for smuter thyge ikke sandsynligvis til sommerferien?
Men hent nu nogle ind ørgaard, vi bliver sgu da nødt til at have bare en som kan score mål!!!
Men hent nu nogle ind ørgaard, vi bliver sgu da nødt til at have bare en som kan score mål!!!
FC Midtjylland